Черен петък 2019

  • 155 853
  • 1 898
  •   1
Отговори
# 1 710
  • Мнения: 1 281
И аз нямам развитие по случая с Грация, досега само в месинджър отговаряха любезно. Като написах обаче, че смятам да се свържа с КЗП, защото искам да разбера какво става с поръчаните обувки вече 12 дена след поръчката, спряха да отговарят и там Simple Smile

# 1 711
  • София
  • Мнения: 4 692
Извинявайте за спама, но как, за Бога, мога да се отпиша от групата?? Отмаркирах бутона-камбанка за следене за нови постове и все още получавам известия. С всички останали групи нямам този проблем. Не ме разбирайте погрешно, супер ви е групата, просто не ме вълнуват намаления в момента.

Не можеш. Аз имах същия проблем с други теми. Опитвам се да се отпиша, но не става. Писах в административната тема, пак нищо.

# 1 712
  • Мнения: 20 929
Можеш да си отпишеш, но трябва да минеш на пълната версия, от мобилната не става.

Последна редакция: чт, 05 дек 2019, 14:19 от Lemy

# 1 713
  • София
  • Мнения: 11 083
Извинявайте за спама, но как, за Бога, мога да се отпиша от групата?? Отмаркирах бутона-камбанка за следене за нови постове и все още получавам известия. С всички останали групи нямам този проблем. Не ме разбирайте погрешно, супер ви е групата, просто не ме вълнуват намаления в момента.

Не можеш. Аз имах същия проблем с други теми. Опитвам се да се отпиша, но не става. Писах в административната тема, пак нищо.

Аз мога, но използвам старата версия на форума.
http://old.bg-mamma.com/index.php?action=home;indexfeedtype=2
Маркирате, темата която не искате да следите и натискате, спри следене.

# 1 714
  • Мнения: 103
Бясна съм на Хиполенд, поръчката ми от 15.11 я няма, не са спазили дебело написанато в условията на акцията им, че ще се свържат с мен! Заблудили са ме да чакам! Написах им и аз гневен имейл и ги заплаших с КЗП, като възнемерявам наистина да го направя! Сега в последния момент преди предстоящо пътуване, ще трябва да набавя всички нужни артикули, от които и сгъваема лятна количка, на реалната им цена!! Понеже съм изпуснала всички акции и намаления.

# 1 715
  • Мнения: 185
Търся хубав мъжки зимен екип Nike
Мяркали ли сте някъде?

# 1 716
  • Мнения: 1 071
Бясна съм на Хиполенд, поръчката ми от 15.11 я няма, не са спазили дебело написанато в условията на акцията им, че ще се свържат с мен! Заблудили са ме да чакам! Написах им и аз гневен имейл и ги заплаших с КЗП, като възнемерявам наистина да го направя! Сега в последния момент преди предстоящо пътуване, ще трябва да набавя всички нужни артикули, от които и сгъваема лятна количка, на реалната им цена!! Понеже съм изпуснала всички акции и намаления.
Абсолютни бездарници. Пишете им и във фейсбук. Аз също чакам и съм бясна. Понеже изпуснах доста намаления и сега предпразнично ще се изръся за столче за колата за дъщеря ми.

# 1 717
  • Мнения: 103
Няма да им пиша във фейсбук, а ще се оплача в КЗП. Никаква комуникация с клиентите си нямат. Писах им 2 имейла, дали има проблем с поръчката ми, дали са налични артикулите или да избера други подобни. Отговарят с автоматични имейли. Със Спорт Депо имах подобна случка, чаках...чаках, накрая им писах в чата, получих пак автоматичен имейл, но поръчката ми беше обработена моментално след съобщението ми и в същия ден беше изпратена!!
Хиполенд да си променят условията на акцията и да не пишат с дебели черни букви глупости, да въвеждат в заблуждение клиентите си!!!

Последна редакция: чт, 05 дек 2019, 12:02 от Cattley

# 1 718
  • Мнения: 1 097
Аз мисля, че  Кавалер/Грация са затрупани с поръчки, за това се бавят. Аз като говорих с тях, казаха че имат много поръчки и трябва да изчакам 6-7 дни. Така че не бързайте, дайте им малко време. Моите поръчки са от 23.11.

# 1 719
  • Варна
  • Мнения: 2 201
Няма да им пиша във фейсбук, а ще се оплача в КЗП. Никаква комуникация с клиентите си нямат. Писах им 2 имейла, дали има проблем с поръчката ми, дали са налични артикулите или да избера други подобни. Отговарят с автоматични имейли.


Утрепа ме .Аз мислех утре да им пиша. Да изчакам и днес крайният срок. То човек да се чуди дали да продължава да чака или да поръчва отново.

# 1 720
  • София
  • Мнения: 11 083
Невероятно, но факт, току що ми се обадиха от Грация, забавили са ми поръчката(23,11), тъй като едните обувки, не били налични.

Изпращат ми поръчката с друг цвят и безплатна доставка. Явно наистина са претоварени, но изпълняват всички поръчки.

# 1 721
  • Мнения: X
Грация са се разбързали да изпратят поръчките.
 Проблемът им бил, че онлайн сайта им бил нов и не бил адекватен към наличностите.

# 1 722
  • Варна
  • Мнения: 2 201
Аз току-що говорех с оператор от Хиполенд ( звъннах по телефона след като не отговарят на имейли ), извиниха ми се забавянето и ми казаха, че са претоварени, но другата седмица би трябвало да получа нещата. Ако нещо не е налично или има проблем с поръчката ще ме уведомят.

# 1 723
  • Мнения: 1 071
Звъннах на Хиполенд поръчка най-рано другата седмица хахахахха.

# 1 724
  • Бургас
  • Мнения: 8 552
Защо се очудвате? Това с Хиполенд е всяка година. Всяка божа година откакто имат Луд петък (или както там се наричаше). Даже първата година беше толкова зле, че повече от половината поръчки не бяха изобщо изпратени.

Общи условия

Активация на акаунт