Била, Метро, Фантастико, Триумф, Хит, Т-маркет и др. - 11

  • 69 543
  • 748
  •   1
Отговори
# 225
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 614
Някъде има ли промоция на филтри за кана Алвафор,но да не са от тези по-широките, а от по-дългите?

Другата седмица в Кауфланд са намалени на 6,49 лв. Simple Smile

# 226
  • София
  • Мнения: 12 006
Е може ли карфиола да е 3.50 килото!!! Една неголяма глава карфиол излиза 5лв! Не си спомням някога да е имало такива цени; броколито и то същата история...червено цвекло по 1.20...направо...
Онзи ден исках да си взема авокадо 2.80 бройката.....
Че то без пари, аз оня ден видях в известна верига по 3 и нещо, близо 4лв. бройката, а не беше най-хубавото което съм виждала.

# 227
  • Пловдив
  • Мнения: 7 252
И аз авокадото обикновено на 3,60 - 3,80 го купувам Rolling Eyes

# 228
  • Мнения: 32 051
Драмите в Т-маркет явно си продължават Stuck Out Tongue Winking Eye Днес дочух една жена да казва на касиерка (ядосано)  "или ще извикате управител да проверим дали сте ме таксували 2 пъти или..." (с карта плащаше жената)..  Rolling Eyes Реакцията на касиерката беше странна за мен- "ама как така ще съм ви таксувала 2 пъти, за какво да викам управител" и т. н. Нито имаше хора на опашката, нито нищо. Ама клиентът трябва на доверие да приема всичко явно...  Close
Минах набързо и безоблачно Grinning аз за ябълки и цвекло, че малките магазинчета наоколо бяха затворили вече. Имаше някакви разпродажби на едно УХТ мляко което понякога купувам (1,19 лв) и на бейби моркови (1,25 лв) и взех, че не е зле да имаме по някоя бройка вкъщи.  Така и така използваме. Авокадо имаше на 1,49 лв намалено- от малките, но нещо не ме грабнаха. Ще чакам в Кауфланд да пуснат по левче Grinning

# 229
  • Мнения: 4 249
Драмите в Т-маркет явно си продължават Stuck Out Tongue Winking Eye Днес дочух една жена да казва на касиерка (ядосано)  "или ще извикате управител да проверим дали сте ме таксували 2 пъти или..." (с карта плащаше жената)..  Rolling Eyes Реакцията на касиерката беше странна за мен- "ама как така ще съм ви таксувала 2 пъти, за какво да викам управител" и т. н. Нито имаше хора на опашката, нито нищо. Ама клиентът трябва на доверие да приема всичко явно...  Close

Защо да е странна реакцията? Тя нали вижда какво маркира. Съвсем нормална реакция, докато тази на клиентката не е с оглед на написаното, не знам реалната ситуация.

# 230
  • София
  • Мнения: 18 440
Няма драма, ами и клиентка, и продавачка са некомпетентни по плащания с карта. Повечето банки въведоха при 5 - 6 плащания с безконтактна карта следващото да е с въвеждане на пин кода. Независимо дали са в един ден или последователно по календара.
Затова като допрат картата за безконтактно и като им изпише, че не е одобрено и да се вкара пластиката и въведе пин код има клиенти, които се газират и подозират световна конспирация, че да им изтеглят 10 -12 лв.
Отделно и касиерките не обясняват, че това е банково изискване, а не отхвърляне на картата.
Ама то и двете страни са си тъпо простолюдие - как да разберат какво се иска от тях.

# 231
  • Мнения: 32 051
Е, жената плащаше с безконтактна карта и имаше предвид, че цялата сметка и е таксувана 2 пъти, не само някой продукт. Клиентите също виждат какво се маркира (поне в този магазин), обаче когато отпред има клиент който се е забавил няма как. Независимо от обстоятелствата, аз не виждам основателна причина касиерката да не  извика управител- клиентът плаща, касиерката ако е таксувала както трябва няма от какво да се притеснява. Но ако е таксувано 2 пъти и не се провери на място- на някой от магазина после дали ще му пука за клиентката? Не мисля...Според мен, в техен интерес е да са коректни с клиентите си. Ако някой нещо не е разбрал, нима е толкова трудно да се обясни?! Чак пък "тъпо простолюдие".... Close
Аз в този магазин никога не бих плащала с карта. А и като знам колко трудно връщат надвзети пари....

# 232
  • София
  • Мнения: 18 440
Грешката на касиерката е , че като има отказ на безконтактно плащане  е длъжна да откъсне бележката с отказа от терминала и да я даде на клиента. Той като види, че безконтактно плащане е отказано и системата иска въвеждане на пин кода ще знае, че гадната банка няма да му вземе втори път сумата за продуктите. Ама и двете страни като не знаят, че след 5 - 6 безконтактни плащания се изисква въвеждане на пин кода - за мене са тъпо простолюдие.
Касиерката не е запомнила какво са я обучавали и не следва операциите последователно/даване на бележката с отказа на клиента/. А последния хем не разбира, хем е подозрително настроен.
А пък тя сигурно се страхува да вика управител - ако ги глобяват...

# 233
  • Мнения: 4 249
Ох, не съм разбрала за какво става дума. Честно казано и аз не знам дали при отказана операция ПОС терминала изкарва някаква бележка.

# 234
  • Мнения: 32 051
Жената която плащаше с карта може и за първи път да плаща с карта, да не знае...Стана подозрителна И заради отношението на касиерката- за мен е недопустимо подобно отношение към клиент. За глобяване при викане на управител- е, съвсем би ми паднал в очите този магазин, ако е наистина  така....Не ми се вярва обаче, управителката в този магазин е доста симпатично момиче. Според мен, на касиерката не и се занимаваше.

# 235
  • Мнения: 9 791
Ох, не съм разбрала за какво става дума. Честно казано и аз не знам дали при отказана операция ПОС терминала изкарва някаква бележка.

Бележките от пос терминал са 2, като едната е за клиента, другата остава за магазина.
Касиерките са длъжни да изкарат 2 бележки независимо какво се случва.

Иначе при отказана операция си излиза бележка “неодобрено плащане” и тя е доказателство, че клиентът не е получил “услуга”.
Ако има някакъв проблем се отива в банката с оригинала на бележката с надпис “неодобрено плащане”, пише се рекламация и банката разглежда случая. В 99% ако са изтеглени парите два пъти, сумата се връща обратно в сметката на клиента.
(Случвало ми се е много пъти, забива пос терминала, или спира тока, или нещо друго - взимам бележката и в банката оправяме всичко).
Само не съм сигурна към коя институция се пише жалба, но ако касиерката не ти даде бележката от пос-а, мисля, че се звъни направо на НАП.

# 236
  • Мнения: 35 645
В Лидл не пипат картите на клиентите си. Контактна , безконтактна нямат право да ги пипат. Но друг е въу кой какво е гледал

# 237
  • Мнения: 4 249
Бележките от пос терминал са 2, като едната е за клиента, другата остава за магазина.
Касиерките са длъжни да изкарат 2 бележки независимо какво се случва.

Иначе при отказана операция си излиза бележка “неодобрено плащане” и тя е доказателство, че клиентът не е получил “услуга”.

Първото го знам, второто ще го пробвам при следващата отказана операция.

# 238
  • Мнения: 35 645
Да. Винаги излиза бележка и на нея пише успешна ли е или не транзакцията

# 239
  • Пловдив
  • Мнения: 7 252
В Т-маркет не влизам от 2006! По малоумно отношение към клиента няма никъде..
Както и да е, де, за безконтактното плащане искам да кажа...
По принцип не държа изобщо пари в картата, но този месец се случи така, че пазарувах 3 дни само с нея - дребни суми по 10-20-50 лева... За трите дни съм се разплащала общо 14 пъти (сигурна съм, защото в момента има една игра на Visa, та си събирам бележките) - нито веднъж не ми е е наложило, да въвеждам ПИН-а си

Общи условия

Активация на акаунт