"Селски" номера и пинизи - тема 2

  • 491 008
  • 6 984
  •   1
Отговори
# 6 630
  • Мнения: 1 356
Днес ми продадоха лепена статуетка. Видях лепеното след като я подарих . Редовна клиентка съм в този магазин и продавачките можеха спокойно да ми кажат да си харесам нещо друго..., но явно са предпочели да си замълчат, за да не я плащат те( предполагам, че те са я счупили и лепили).
За връщането в Лидл мога много да разказвам( както и за кражбите там, че много се краде, наистина), но едно от нещата дето наистина са ме оставяли без думи беше, как се купува нещо скъпо, плаща се с карта и след по-малко от 3 минути се връща с обяснинето че не е нужно, за да се вземат пари в брой....един вид- безплатно теглене и без да се разкарваш до банкомата...

# 6 631
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 719
Това си е фал на магазина. Никъде не ми се е случвало да платя с карта, а да ми върнат пари в брой. Дори скоро купих десетина намалени на 50% бройки мая за хляб. Не ми бяха отчели намалението, върнах се и си поисках еврото. Даже май не стигаше евро. Върнаха ми го по картата, разбира се, просто няма друг вариант.

# 6 632
  • Мнения: 12 812
Много ме дразни това връщане. Аз, ако искам нещо използвано ще си го купя втора употреба.
Какво означава свърших си работата и вече не ми трябва. Гнусна история.

Добре, че поне долни гащи, спално бельо и матраци не могат да се връщат.

# 6 633
  • Мнения: 2 737
Човек както може да се изложи с един пост, така и цял живот не може ...

# 6 634
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 719
То понеже мърлявите дрехи, които се търкалят из складове, пробни и рафтове, мерят се от изпотени и силно гримирани жени, не са никак гнусни...Ама нали са нови, с етикет, купуваме.
Аз дрехи носени и връщани нямам. Поръчвам, меря, ако не ми стане или не ми хареса, връщам, но без да нося. Най- малкото защото това предполага дрехата да не се пере преди обличане, което не мога да си причиня.

# 6 635
  • Мнения: 24 732
В Лидл другият номер който беше ме втрещил е едни тъпи яйца - разменени между кутии с размер М и Л, съответно клиентът си тръгва с кутията на която пише М а е пълна с яйца Л, а някой си купува Л а си занася вкъщи М в крайна сметка...  Това и то си е баш по темата.

# 6 636
  • Glasgow
  • Мнения: 7 959
Дреха ок, ще я изпереш, но обувката се изкривява, може да мирише. За дреха не ме бърка толкова, макар че някои също могат да се обезформят, но обувки, ако е някой с крива стъпка като мен може и за два часа да изкриви. И на такава обява попаднах за нови маратонки, цената малко по ниска от магазинната, като се сложи такса и доставка почти същото - "носени за няколко часа на летището". Летището някаква паралелна вселена ли е, че да са още нови след няколко часа 😅

# 6 637
  • Мнения: 12 311
Бях купила от Лидл кутия с 10 яйца, от които 4 бяха счупени. Явно някой е разменял на воля, а аз не съм погледнала. Оттогава предпочитам да купувам яйца в прозрачни кутии или леко отварям, за да видя дали са здрави. Не ми е идвало наум да ги разменям, но скоро гледах във Фантастико как една жена се беше вдълбочила сред яйцата и нещо ги наместваше по кутиите.  За мен това са някакви дребни тарикатлъци, с които няма да забогатееш, а само се излагаш.

# 6 638
  • Мнения: 24 732
Излагаш се ако ти пука и ако те изловят, иначе са горди със себе си че те са на кяр а някой друг се е минал...
За счупени и аз проверявам, то как да не проверяваш. Но едно е да отвориш кутия и като не е ОК да я оставиш обратно и да вземеш друга, съвсем друго е да правиш такива простотии като това дето описах.

# 6 639
  • София
  • Мнения: 20 752
Аз съм правила бележка на персонала, които пък от своя страна скастриха един чичо, който беше решил, че трябва да препипа всички мандарини. Хич не съм гнуслива, но ми пречеше аз да си взема

# 6 640
  • Мнения: 12 311
Запечатала ми се е в главата една картина - щайга с череши в супермаркет, а една лелка си е сложила очилата и съсредоточено треби черешка по черешка. И аз исках да си купя, но прецених ситуацията като безнадеждна и се отказах.

# 6 641
  • Мнения: 5 052
А с какво да нарушава правилата? Че е описано като ново с етикет, а е носено?
Мой приятел скоро пусна едни снимки от 2 сватби. И двамата с приятелката му бяха като холивудски звезди, направо страхотни тоалети и двамата. Каза, че са ги върнали веднага след събитията.
Аз за едно събитие си купих едно тежко бижу за врата; трябваше ми нещо много специфично, чието носене е баш за веднъж. Ползвах си го и си го върнах. Да живее Амазон! Никой не ме пита защо го връщам( а, има там някакви примерни отговори, ама каквото и да напишеш, минава).
ММ трябваше спешно да свърши нещо с компресора. Неговият сдаде багажа в същия момент. Ами взе компресор от магазина, свърши за 5 минути работата и го върна, без никакви следи от употреба, само кутията личеше, че е отваряна.
За мен това не са селски номера в никакъв случай. Когато търговците дават такива опции, се ползват. Обратното е селски пиниз- стоката да е дефектна, напр.,и да ми носят от 10 кладенеца вода, за да не ми уважат правото на връщане. Или за дефектирала микровълнова да ми казват, че е заради лоша употреба и да не ми признаят гаранцията( това в магазин, където по принцип няма проблем да върнеш каквото и да е); трябваше да се оплаквам в защита на потребителя, за да ми я сменят, не да я ремонтират!

   Тарталета, права си, че не е нарушение нито на правила, нито на закон. Да върнеш в 14-дневен срок купеното онлайн. Законът е такъв, защото при онлайн пазаруване се ориентираш само по снимки и описание. На живо не си го видял. Като го видиш, може да не ти хареса, да не ти пасне. Нормално е да върнеш. (И аз сега ще връщам една пижама. Надценила съм се и е огромна, а уж старателно четох описанието и се мерих с шивашкия метър. Не я облякох, достатъчно беше да я видя. Сега, като я върна, хората на друг ще я продадат, та прецених, че няма нужда от обличане, след като ясно се вижда, че не е като за мен.) Но да купиш с предварителното намерение да ползваш за кратко и да върнеш, е просто неуважение към човешкия труд. Дори не толкова за парите, макар търговецът обикновено да плаща поне една доставка, без реално да има продажба. Ами към хората, които подготвят, оглеждат, пакетират пратката, правят товарителници, осчетоводяват, носят до куриер и после всичко това още веднъж на обратно. Не, не е незаконно. Но си е обидно. Така мисля аз и не бих го правила.

   Иначе, освен търговец съм и потребител. Знам си правата и си ги ползвам. Случвала съм на некоректни търговци, има такива и в никакъв случай не трябва да се оставят да си разиграват коня.

# 6 642
  • Мнения: 12 311
Има сайтове, които преглеждат внимателно. Бях поръчала маратонки от Шоп сектор. В офиса на куриера ми казаха, че имам тест и преглед, аз не се възползвах. Още докато носех кутията, ми се видя подозрително тежка и когато я отворих вкъщи, бях наясно, че маратонките са неудобни, дори без да ги пробвам. За всеки случай обух едната, колкото да се уверя. Когато се обадих за товарителница, изслушах една реч колко внимателно ще бъдат проверени маратонките за следи от носене, за да бъдат одобрени за връщане. Нямах проблеми, защото не ги бях носила, но поне се надявам, че от този сайт наистина проверяват внимателно.

# 6 643
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 719
Кло, разсъждаваш повече като търговец и те разбирам чудесно. Тук връщането не е само онлайн, в много физически магазини имаш право да върнеш каквото и да е в 15-30 дневен срок, без стоката да е дефектна, просто не я искаш вече. Отделно- поръчка онлайн мога да я върна в най- близкия физически магазин. Опциите са много и всякакви.

# 6 644
  • София
  • Мнения: 8 304
Кло, разсъждаваш повече като търговец и те разбирам чудесно…
Не съм търговец, обикновен потребител. За мен това, което описа е абсолютно недопустимо и е точно за тази тема. Има и дрехи, и машини, които човек може да наеме, плати и ползва
ако има нужда.

Общи условия

Активация на акаунт