"Селски" номера и пинизи - тема 2

  • 490 979
  • 6 984
  •   1
Отговори
# 6 750
  • Glasgow
  • Мнения: 7 943
Аз други лоши не видях, в смисъл местните пишат, че той не е от селото и е проблемен, но от гости не видях. Но като написах в търсачката името на къщата излизат видеа и снимки от най омразния ми тип събирания,  подвиквания, а наздраве бай намкой си, от тоя тип

# 6 751
  • Мнения: X
Аз се чудя така ли не са ги видели тези клипчета преди да резервират. Те са доста показателни за какъв манталитет иде реч.

# 6 752
  • Deutschland
  • Мнения: 7 791
Копирано от ФБ:

Здравейте!
По - неясни причини, отзива за КГ "Софрица " го няма. С разрешение на администратора, го публикувам отново.

За коледните празници запазих къща “Софрица” за 3 нощувки. Беше подарък за дъщеря ми и нейното семейство. След многобройни разговори по телефона със собственика Ивайло Русимов уточнихме условията, както и крайната сума. Изпратих и капаро. На място обаче се оказва, че е поискана допълнителна сума от 25% за децата (на 1.5 г. и 3.5 г.) с претекста, че са консумирали отделни порции (т.е. за тях не са били предвидени такива, независимо че беше потвърдено), както и за обслужване и консумативи за масата, каквото и да означава това. До последно касова бележка не е предоставена. Всичко удобно се е случило последната вечер, без въобще да е обсъждано предишните дни. Механата се състои от две маси, от които едната, постоянно е била заета от домакините. Поддръжката на стаята също не е била на ниво - с паяжини и прах. Огромно разминаване имаше също в обясненията за начина на отопление. Беше ми потвърдено, че стопаните имат грижата за него, но на място става ясно, че в стаята има печка на дърва, която е нужно да се поддържа от гостите. В една от нощите токът е спрял и е бил отказан достъп до дърва под предлог, че навън е тъмно и се стига трудно до тях. По-късно е била предоставена и полуработеща конвекторна печка.
Както се разбира, престоят в къщата е вгорчил ваканцията на всички и вместо да се наслаждават на красивата зима, се е наложило да се справят със студ, некоректно отношение и напълно ненужен стрес.
Не само не препоръчвам това място, а смятам и се надявам институциите да направят нужното, за да се спрат подобни практики.

Последна редакция: чт, 09 яну 2025, 09:49 от Фрау С

# 6 753
  • Мнения: 10 554
...и се надявам институциите да направят нужното, за да се спрат подобни практики.

Ето това е грешката на всички нас и затова дълги години ще пълним тема като тази. Чакаме някой друг да ни оправи... Масово хората реват по медии и социални мрежи, но не предприемат реални действия. Медиите и СМ не са реално действие, а минутка слава. Колко хора пускат сигнали до институциите, колко хора предприемат по сериозни действия като даване под съд... Нищожно малък процент. Повечето са - какво да се занимавам, то нищо не зависи от мен. Не! От нас зависи.
Знаете ли, че половината от гостите в хотелите не си искат касовата бележка? В смисъл, подаваш им я, а те - "ооо не ми трябва, задръжте я, изхвърлете я, защо въобще ми я пуснахте".
От нас си зависи да има по-малко селски пинизи.

# 6 754
  • Мнения: 3 305
Защото институциите у нас са само на хартия. Даване под съд и чакаш евентуално след 4-5-6 години да има някакъв резултат. Хората не вярват на институции, не вярват че някой държавен орган би се размърдал и би свършил работа. Пресен пример от моя град, няколко поредни пъти реката бива оцветявана в различни цветове. И какво мислите направи местната компетентна институция? След няколко месеца проверки се оказа, че нямало виновен. А хората реагираха и подадоха сигнали. Но освен да седнем на брега на реката и да чакаме поредния цвят да премине друго не се случва.
Навремето и аз мислех, че всичко зависи от будното гражданско общество, но след толкова години борба с вятърни мелници човек се уморява.
Селския пиниз при нас е от страната на институциите и държавата, които тотално са абдикирали.

# 6 755
  • Мнения: 12 949
Като пуснеш няколко пъти жалба и отговотът очевидно е писан от фирмат срещу която си се оплакал... Иначе съм съгласна, че жалбите трябва да валят с идеята, че количеството е от значение.

# 6 756
  • Мнения: 1 523
По повод въпросната къща за гости, се чудя на хората, които я наемат. Тя се отдава с концепцията, че им отиваш на гости, ама си плащаш. Както писах по напред и на мен се е случвало, но там беше премълчано, че къщата се отдава със стопанина, а и не бях аз организатора.

# 6 757
  • Мнения: 2 247
От гости до гости има разлика. Едно е да си при семейство, което готви, мие чинии и тн, но ти дава възможност да се видиш с близките ти, без да досажда и да се меси в разговорите, а съвсем друго е да получиш "бонус" нахален и агресивен хазяин. По-горе има коментар и за хазяйка, която си е просила цигари от гостите.

# 6 758
  • В големите очи на малчо, а географски - София.
  • Мнения: 8 643
От гости до гости има разлика. Едно е да си при семейство, което готви, мие чинии и тн, но ти дава възможност да се видиш с близките ти, без да досажда и да се меси в разговорите, а съвсем друго е да получиш "бонус" нахален и агресивен хазяин. По-горе има коментар и за хазяйка, която си е просила цигари от гостите.
Преди няколко години останахме в семейно хотелче в Златоград. Да, готви ни една възрастна жена, майка на собственика, но никои не ни  е досаждал, не е идвал да говори с нас и т.н.
 На морето, преди 15 + години, в Созопол, имаше един господин, пенсиониран морски вълк ( роднина на собствениците, седеше на хладно в двора) , и един път ни прави забележка, че не сме затворили добре портата, и влизали "малки животни", в тоя момент една котка невъзмутимо се промушва през декоративната ограда, и влиза от улицата в двора. Ние избухваме в неистов смях, той пък се нацупи...

# 6 759
  • Варна
  • Мнения: 12 782
Аз пък се чудя как не е изял шамарите тоя хазяин.

# 6 760
  • Мнения: X
Преди доста години като ходихме на Рилските езера, останахме да нощуваме в една къща за гости в Сапарева Баня. Стопаните на къщата си бяха там, само отсервираха мисля, но бяха мили и ненатрапчиви. И все пак някои жени от компанията споделиха, че не се чувствали удобно някой да им мие съдовете.

# 6 761
  • Мнения: 2 705
Аз съм попадала на много досадни собственици на къща за гости в Приморско.
Буквално ни пресрещаха по всяко време на денонощието. Може би по 4-5 пъти на ден сме се поздравявали, постоянно правеха опити за нелепи, несъществени разговори, на които се чудиш какво да кажеш.
Отделно се правеха забележки- да не забравим да измием пясъка по краката, да се пазят тапетите, че били нови, да внимаваме с плажните масла, че цапали чаршафите...
Еми, не повторихме.

# 6 762
  • София
  • Мнения: 13 341
В студентските ми години бяхме наели две стаи (целия етаж) от къща за гости в  Стария Созопол. Собствениците живееха на долния етаж. Ние бяхме много кротки - три момичета и едно момче, но ни се правеха постоянно забелвжки, че сме се прибирали късно, мислели ни, не могли да спят така. Ние наистина се прибирахме рано сутрин, но затова бяхме отишли. В квартирата само спяхме и да се изкъпем след плаж. Не се съобразихме, все пак затова наехме цял етаж, даже май беше с отделен вход, те просто ни следяха. Както и след плаж дали сме си измили краката, чакаха ни с маркуча. Действието се развива преди 12 години.

# 6 763
  • при късмета
  • Мнения: 25 542
Това са места за настаняване, как ще се правят забележки кога се прибираш. Ужас.

# 6 764
  • Deutschland
  • Мнения: 7 791
Въпросната къща за гости има страница във ФБ и в отзивите там има още от семейството, което си е тръгнало на Нова година, понеже селския тарикат щял да ги излежи в затвора.
-----

Не мога да опиша разочарованието ни  за прекарана една вечер там, от планирани 3. Бяхме 3 семейства с деца, на които се наложи да изкарат Нова година на бензиностанция, тъй като стопанина, много прилично подпийнал ,избухна , започна да блъска, да псува и да ни заплашва, че ако трябва “втори път ще влезе в затвора”. Къщата беше студена, без приемливи условия по отношение на хигиена в кухнята и температура. Стопаните стояха през цялото време при нас, месиха се в разговорите ни, бяха негостоприемни. Шока, който изживяха децата въпросната вечер обаче не е оправдан! “Удоволствието” ни струваше почти 5000лв, за които нямаме никакъв документ! Пазете се и проучвайте къде отивате, за да не попаднете в подобна ситуация!
След опит да се чуя с него, получих заплахи, крещене по телефона….нямам думи , с които да опиша отношението.

Общи условия

Активация на акаунт