Бубчето, и на мен ми се иска да не учи посред нощите, но като се върне към 15.30 от училище и му трябва почивка. Съответно като повъзстанови силите, продължава. А и е хванал много дини под мишница и си искат време.
Ина се прибира от училище в 14ч, яде и почва да учи. В понеделник само яде и веднага излиза за Фарос, от там се прибира към 18ч и има 2-3 часа до 21ч да напише от понеделник за вторник по 2 предмета, защото само те се повтарят. Знае, че в събота трябва да е научила всичко възможно за седмицата, което може. Във вторник се прибира в 14ч яде и сяда да учи, в 19ч излиза за танци, прибира се в 21.30, минава през банята, яде и ляга. Същият е графикът й в четвъртък. В сряда и петък е по-леко, няма нищо допълнително, а в сряда даже се прибира в 13.15. Събота подготвя каквото може за седмицата, в неделя е на курс и след курса пише поне по едниния предмет.
Тя е в обикновено училище и смогва да научи за 3-4 часа. Освен това не мога да повярвам, че дете, станало в 6 сутринта е продуктивно в 12 през нощта. Но това си е моята теория по моите деца. Аз лично смятам, че дори и да не се отразява безсънието в момента, защото са млади и силни организми, то неминуемо ще се отрази за вбъдеще, особено ако продължава да бъде система.
П.П. Каза, че пробния в междучасие е бил отвратителен и над възможностите й.