Частни училища - информативна тема 30

  • 39 343
  • 749
  •   1
Отговори
# 660
  • София
  • Мнения: 2 924
Нали щеше по география да им води този, който е бил в АК и тук много го хвалеха? Предлагам в АК не биха държали учители с лош АЕ ?

# 661
  • Мнения: 125
Да, той е на видеото. Желев, нали?

# 662
  • София
  • Мнения: 2 924
Къде го гледате това видео?

# 663
  • Мнения: 125
Фейсбук на училището

# 664
  • В офиса
  • Мнения: 4 177
Не вярвам Желев след толкова години в АК да говори развален английски. Плюс това е млад човек.

# 665
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 845
Може и само произношение да е било, сега не намирам видеото, може да си р с добър английски човекът, не искам да хейтя недоказано. Но пак смятам, че е леко пресилено да се водят на английски тези часове. По видеата бяха микс езиците, та не знам как е.
Фенси, за дойче шуле имаш ли мнение, би ми било интересно? Също родители ако има в темата как се справяте с българския и с НВО? Добър ли е българският в училището (май го има като допълнително занимание) или трябва и уроци?

# 666
  • Мнения: 9 050
Може и само произношение да е било, сега не намирам видеото, може да си р с добър английски човекът, не искам да хейтя недоказано. Но пак смятам, че е леко пресилено да се водят на английски тези часове. По видеата бяха микс езиците, та не знам как е.
Фенси, за дойче шуле имаш ли мнение, би ми било интересно? Също родители ако има в темата как се справяте с българския и с НВО? Добър ли е българският в училището (май го има като допълнително занимание) или трябва и уроци?
Пипи понякога много ме учудваш с постовете.
Деца които учат в Дойче Шуле нямат за цел високи резултати в НВО.
Първо шулето има гимназиален етап и второ повечето деца заминават за Австрия и Германия в тази възраст. По скоро целта е лицей във Виена а не НВО за гимназии в София.

Скрит текст:
Знам, че родители които сега навлизат в образователната система искат да имат някакъв ориентир за най-добро училище. НВО-то не е такъв. Зазубрянето на определени неща не води до по-високо образование. Знанията и уменията придобити на курсове за НВО не могат да квалифицират дадено училище.

# 667
  • Мнения: 6 395
Ама те Шулето в крайна сметка минаха ли лицензиране в МОН. Помня, че го коментирахме, но не помня дали завършиха процедурата.

Хоуп, интересно ми е да дефинираш "високо образование", да дадеш количествени и качествени измерители за това и да ми посочиш едно такова училище(което е назад в НВО, но образованието му е "високо")?

# 668
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 845
Хоуп, тези неща ги знам, очевидно питам за случай, в който целта не е заминаване в Германия и непременно продължаване в тяхната гимназия. Неведнъж съм казвала, че нямам идея накъде ще сме след 7 клас и затова търсенето ми изглежда хаотично. Може да нямаме финансова възможност за две ЧУ без жертви след 8 години и да търсим държавна гимназия.
Иначе с удоволствие бих избягала от МОН и НВО, но и това съм казвала- не знам дали ми стиска.
Фенси, не са по мон, имат бг като занимание и се държи приравнителен, но не знам подробности, затова питам. По принцип не ми беше вариант, но детето внезапно проговори езика и покрай разочарования с друго ЧУ се замислих дали да не пробваме...

Последна редакция: вт, 10 дек 2019, 14:55 от Пипи2013

# 669
  • София
  • Мнения: 16 564
Pipi, какво е това пораженческо мислене? Най-хубавото предстои.

# 670
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 845
Pipi, какво е това пораженческо мислене? Най-хубавото предстои.
Държавна гимназия не е точно пораженческо мислене Simple Smile) иначе винаги допускам варианти, за мен частното образование не следеа да е на всяка цена, например да пестиш от храна или почивки, че чавето да е в “елитно” училище...

# 671
  • Мнения: 9 050
Ама те Шулето в крайна сметка минаха ли лицензиране в МОН. Помня, че го коментирахме, но не помня дали завършиха процедурата.

Хоуп, интересно ми е да дефинираш "високо образование", да дадеш количествени и качествени измерители за това и да ми посочиш едно такова училище(което е назад в НВО, но образованието му е "високо")?

Да си призная честно , тегава работа е това да дефинираш в днешно време изобщо какво е образование.

Във всяко училище има деца и деца. Има такива които се справят чудесно на НВО с малко чужда помощ и такива които и с много чужда изобщо не се справят с НВО.
С течение на годините съм твърдо убедена ,че първите места на НВО се дължат именно на подбора на децата в училищата. Неизменно това са СС /няма идея как се движи кандидатстването за място в училище. Колко деца са за едно място/, Питагор /миналата година май бяха 200 деца за 16 места/. СМГ /на пробният изпит миналата седмица са се явили 560 деца/. 145 / Шилеровите паралелки където влизането беше свързано с подготовка години наред.

Така че останалите училища събират различни деца , част от  тях успяват на НВО , други имат други цели, трети не успяват. И крайните резултати не са цветущи но със сигурност част от децата имат знания и умения които са качествени.

# 672
  • София
  • Мнения: 16 564
Преди 15 г. взех едно такова пораженческо решение от страх дали ще ми стигнат финансите (АК на баткото) и не можах да си го простя. И не повтарям грешката. Няма начин да няма начин.

# 673
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 637
Съгласна с Шарки. Пък и ако за почивки даваш 3-4-5 к евра, училище по си заслужава...

# 674
  • Мнения: 6 395
Всичко е въпрос на приоритет. Единствено преди образованието за нас е физическото оцеляване, здравето и изхранването.

Общи условия

Активация на акаунт