Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 22 ноем. 2019, 23:18 ч.

Моля за съвет, връщане на разопакован артикул?

  • 1 666
  • 46
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 1 321
Здравейте, моля за съвет
малкия получи днес от дядо си подарък от Черния петък-игра за Xbox-a.
само че не уцелил моделът и съответно играта не става за нашия Ексбокс....но е разопакована
пазя касовата бележка, от Технополис е.
дали имам право утре да я върна..разопакована
питам, за да не се червя напразно, и без това ми е ужасно тъпо
дребен нещастен, дядото също...ама да са гледали
неззнам каква им е политиката на Технополис

# 1
  • Мнения: 2 532
Пазите ли фабричната опаковка? Няколко пъти съм връщала там, не връщат пари, само замяна, на същата стойност или по–висока, но винаги са ми искали касова бележка и оригинална опаковка – кашон или кутия. Без нея не знам дали ще стане, но не пречи да попитате. Обяснете случая, може пък да стане.

# 2
  • София
  • Мнения: 1 321
тя е касета за игра-т.е опаковката беше като целуфан, няма как да се запази при отваряне..

# 3
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 3 837
-прочети условията за връщане в сайта им.
-отиди на място и попитай.все пак няма да ти отнеме цяла вечност. не можеш да загубиш - само може да спечелиш.

Последна редакция: сб, 23 ное 2019, 00:20 от Не се сърди, човече

# 4
  • Мнения: 2 532
тя е касета за игра-т.е опаковката беше като целуфан, няма как да се запази при отваряне..
В такъв случай вероятно имат вариант пак да си я опаковат. Пробвай, нищо не губиш. Аз съм доволна, винаги са били много любезни и са ни влизали в положение.

# 5
  • София
  • Мнения: 1 321
в сайта им пише само за он-лайн пазаруването-описани са начините за доставка и връщане
няма за физическите магазини описано, проверила съм
целта ми е да разбера дали някой е минал по този път, и въобще дали имам право
ако нямам такова, да не се излагам като кифладжия

# 6
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 3 837
можеш да ги попиташ лично. там, не тук.
https://www.technopolis.bg/bg/contacts

# 7
  • Sofia
  • Мнения: 11 523
Какво значи "имам ли право"? От законова гледна точка, търговецът не е длъжен да ти върне парите или да подмени закупения артикул. Това за връщането в 14-дневен срок важи само за онлайн покупки. Оттам-нататък всичко зависи от благоволението на търговеца – има магазини в Б-я (IKEA, например), в които можеш да върнеш без проблем закупените стоки в определен срок, но май без да са разопаковани, т.е. "в търговски вид", както се изразяват обикновено. Simple Smile
Единственото, което можеш да направиш в случая, е да отидеш в магазина, от който е закупена играта, да се примолиш да управителя и да се надяваш, че ще е благосклонен. Други опции нямаш.

# 8
  • Мнения: 14 886
в сайта им пише само за он-лайн пазаруването-описани са начините за доставка и връщане
няма за физическите магазини описано, проверила съм
целта ми е да разбера дали някой е минал по този път, и въобще дали имам право
ако нямам такова, да не се излагам като кифладжия

Изобщо не се излагаш, обясняваш ситуацията, може да е възможна замяна, т.е. да вземеш такава, която става за вашия Xbox.

# 9
  • Sofia
  • Мнения: 11 523
Да, заслужава си да пробваш. А ако откажат, майната им, ще пазаруваш от друго място занапред.

# 10
  • София
  • Мнения: 1 321
благодаря ви, ще се пробвам утре

# 11
  • WonderLand
  • Мнения: 2 533
Да, заслужава си да пробваш. А ако откажат, майната им, ще пазаруваш от друго място занапред.

Много неадекватен съвет, честно. В случая в магазина нито са виновни за объркването, нито са длъжни да направят нещо по въпроса, че да им теглиш майната и да пазаруваш от другаде. Не е тяхна грешката и най-вероятно ще откажат замяна, защото опаковката е нарушена. Много ми е интересно и как смятате, че могат да си преопаковат играта с фолио в магазина.

По въпроса на авторката - най-вероятно ще откажат замяна, но нищо не пречи да питаш, може и да се съгласят. Нито ще се изложиш, нито нищо. Грешки се случват. Ако не се съгласят подарете играта на някое детенце, което има конзолата или я пуснете за продажба в ОЛХ, фейсбук и т.н.

# 12
  • Sofia
  • Мнения: 11 523
Те не са длъжни да направят нещо по въпроса, а аз длъжна ли съм да продължавам да съм техен клиент, ако реакцията им не ме изкефи? Simple Smile

По тази тематика имам много силна, направо категорична позиция. Живяла съм в държава, в която можеш да върнеш абсолютно всичко, ако прецениш, че не ти е нужно или не ти харесва, след като го пробваш за известно време.
Как да знам дали даден артикул ще ми допадне и ще ми влезе в употреба дългосрочно, без да го тествам поне седмица-две? Невъзможно е.
Връщала съм няколко артикула в Decathlon, след като лятната ми почивка приключи – плавници и други плажни пособия – защото не останах доволна от качеството им и не пожелах да ги задържа.
Иначе, на този етап много рядко пазарувам от български магазини. А когато, все пак, го правя, предпочитам да пазарувам онлайн, за да имам възможност да върна стоката, ако не ми хареса.
Няма проблем с опаковката – винаги можеш лекичко да махнеш етикетите, внимавайки да не ги скъсаш, и да ги запазиш, в случай че решиш да връщаш стоката. После само ги прикачаш / залепяш наново и си готов.
Но както казах, цялостно не пълня джоба на българския търговец. Купувам преимуществено от чужбина – стоките са по-качествени и на по-добри цени.

Да си говорим, че от магазина няма как да оправят едно просто фолио, е ... нелепо. Simple Smile

# 13
  • София
  • Мнения: 6 717
Ами точно вчера Декатлон ни отказаха да върнем маратонки, обути за два часа - нямали дефект, проблема си е наш, че детето едва се прибра от болки в краката. Трябвало да са купени с тяхната карта, тогава можело да се пробват и връщат в 30-дневен срок. Вината си е наша, де...да съм чела.😒
По темата - не пречи да се пита, ако стане, стане.

# 14
  • Sofia
  • Мнения: 11 523
Ами, значи, да ги "нахраня" и тях – много странна политика. Ако имаш карта (която нищо не означава на практика), ти разрешават да връщаш ползвани стоки, а ако нямаш – духаш супата.
Е, аз винаги си пазарувам с клиентска карта, де – във всички магазини, които предлагат такава опция, но въпреки това, подобно условие ми се струва тъпо. Rolling Eyes

Трябвало е да не казвате, че са носени, а да забършете подметките старателно и да се пробвате да прикачите етикетите обратно... Но то, и вие не сте знаели, че така ще стане.

Последна редакция: нд, 24 ное 2019, 19:21 от Blаck Cat

Общи условия

Активация на акаунт