Намаления – Зима 2019 / 2020 г. и Пролет 2020 г.

  • 110 476
  • 739
  •   1
Отговори
# 615
  • София
  • Мнения: 1 620
Варна, ул. Пискюлиев, месец март след обявяване на ИП магазинът на Кавалер бе опразнен до голи стелажи.

Магазина им зад Съдебната палата/София също. Не знам ще го закриват ли или ?

# 616
  • Мнения: 3 825
Всичките им магазини явно са изпразнени 😕 С очите си видях двата на Графа и този на Раковски.

# 617
  • Бургас
  • Мнения: 6 888
И в Бургас са изпразнени. Честно казано аз не съм доволна никак от обувките им. Купих се няколко чифта от предните намаления. Нито един чифт не става.

# 618
  • Мнения: 15 356
И на Владислав е опразнен .

# 619
  • Мнения: 142
Знаете ли дали работи някой магазин на zara?

# 620
  • Мнения: 47 985
На Витошка работи

# 621
  • София
  • Мнения: 72
Не се лъжете от намаленията на sportvision вече втора поръчка ми анулират под предтекст, че стоката не е в добър вид! Поръчала съм 6 артикула и как нито един от тях не е в добро състояние...пускат уж големи намаления да лъжат хората и после не пращат поръчките!

На мен също ми отмениха поръчка с тази причина. Видях, че артикулите са си налични и ги пуснах пак, като ги доставиха.
Бих искала само да отбележа, че Sport Vision в повечето случаи праща поръчка от няколко артикула от различни магазни. От две поръчани неща едното дойде след 3 дни, другото след седмица и малко. Ако ви се наложи да връщате нещо, трябва да си платите доставка за всеки един. Много бих се замислила преди да поръчам отново нещо от тях.
Аз поръчах също от тях кецове, намалени с 50%.Единствен минус е, че им отне две седмици да ми потвърдят наличност. Вече пристигнаха и са чудесни! Явно е до късмет.

# 622
  • Мнения: 94
Момичета, извинявам се че не е много по темата, но имали ли сте проблем при връщане на дрехи/обувки от " Global brands"? Тъй като минаха 10 дни от връщането на стоката, но сумата не ми е преведена по сметката... Има ли повод за притеснение?

# 623
  • Мнения: X
Срокът за връщане е 14 дни, изчакайте може да има забавяне. На мен ви бавят парите от Ремедиум 😡😡😡 Задължават те да платиш с карта, отмениха ми поръчката, а парите още не са ми възстановени. Споделям, за да не се занимавате да поръчвате от тях.

# 624
  • Мнения: 8 759
Аз вече спрях да поръчвам от тях.
Това е безумие условие ,, задължително плащане с карта. “”
Плюс това вече цените им не са най-ниските на пазара, а и доставката им вече е безплатна едва над 60 лв пълен абсурд . Преди беше над 40 лв .

# 625
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Според мен, изискват предварително плащане с карта, за да избегнат занимавката с некоректни клиенти. Е, наложеният платеж, като цяло, не е световна практика, а си е прийом на по-назадничавите нации.

# 626
  • Мнения: 13 932
Преди анулирането не се ли обадиха да обсъдите? Аз обикновено заменям продукта.

# 627
  • Мнения: 20 172
Ремедиум не отмениха ли плащането само с карта, на сайта вече не излиза онова предупреждение.

# 628
  • Мнения: X
Не разбрах дали въпросът за анулирането е към мен, ако е така - обадиха ми се на 26 да ми кажат, че продуктите на Мустела не са налични(няма с какво да се заменят). Писах им за връщането на сумата от 88 лв., но ето , че 14 дни минаха. Не ми се иска да им правя проблеми с КЗП, но днес им писах пак и ако не ми ги преведат до края на седмицата ще си помисля дали да не пусна оплакване. Много несериозно!

# 629
  • Мнения: 746
Вече няколко пъти поръчвам от Субра и съм много доволна.Цените са по-добри от Ремедиум и идват за 2 дни.

Общи условия

Активация на акаунт