На море в Турция - тема 65

  • 62 649
  • 759
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 419
На мен също Ориент 99 не ми направиха добро впечатление, Аз също като Вас обичам всичко да е ясно основно комуникация по мейл,краен случай телефон и 4 дни да не върнеш обратен мейл ми е  несериозно още повече "Еми елате на място" и  ще Ви обясним, отделно 2 пъти им звъня с питане и оферта за конкретен хотел и 2 та пъти се опитват да ме пренасочват към по лош клас според мен и по евтин, а на въпроса "дали ще останем доволни и дали все пак храната е разнообразна "отг" е гладни няма да останете". Стана дълго.

# 586
  • Мнения: 5 459
Ами аз пък Дорис ги чаках две седмици, докато реагират. За ужасното пътуване с тях няма да споменавам, защото настръхвам като се сетя. Бях чувала много негативи за тях, но единствената причина, поради която тръгнахме да пътуваме с Дорис е, че имаха тръгване от Шумен. И  горчиво съжалявах. Сега ще ни се наложи да пътуваме ,живот и здраве, до София, но с читава ТА, на която имам доверие...

# 587
  • Някъде в Европа...
  • Мнения: 3 809
. alinnna  , само "подхвърлям" вариант - понеже и ние не сме от Сф (ВТ), миналото лято се качихме на софийския автобус на Турс клуб от бензиностанцията в Димитровград. Предни години годехме все до София. Убедихме се, че от Димитровград е много по- бързо и удобно за хората от Ц. С. Б-я. Ходенето до Димитровград ни отне 2 часа, оставихме си колата на бензиностанцията там, пихме по едно кафе, дойде автобуса, качихме се, след 40-50 мин. граница. На връщане - в 8 ч. бяхме на бензиностанцията, слязохме от автобуса, качихме си се в колата и в 10 ч. си бяхме в Търново. Иначе, пътувайки до София - поне по обед щяхме да сме там и тепърва да тръгваме към ВТ...
(Не бяхме единствените, имаше още 3 семейства по същата схема, мисля, че бяха от Габрово и пътуваха с Ориент, до колкото помня)

# 588
  • Варна
  • Мнения: 4 278
Ами аз пък  Дорис ги чаках две седмици, докато реагират. За ужасното пътуване с тях няма да споменавам

Както е с ТА така е и с хотелите.С Дорис сме пътували прекрасно с автобус на 3 месеца , миришещ на ново.Скоро четох за един хотел в който си прекарахме прекрасно през Ориент , в един от руските сайтове цяла страница как това е най гнусната и миризлива дупка на света дето умряли от глад. А то имаше по 10 вида баклави , 10 вида сирена , 10 вида кроасани , 10 вида баници и гевреци , 10 вида меса , тунец , лаврак ......................Моята си дъщеря ми три сол на главата за един хотел препоръчан от нас и който много ни хареса Sad

# 589
  • София
  • Мнения: 1 561
Отиваме със скъпата в Ориент да запазваме...хора...изчакваме....сядаме....каквото попитаме ми то там пише, ми в сайта го има....добре....айде стигаме до там, че трябва да уточним с другото семейство нещо и излизаме навън да говориме по телефона. Връщаме се...изчакваме щото други бяха седнали...аха да седнем, каката вика айде след 15 мин че не съм обядвала. Оттам при Албена, с усмивка, с майтап, мазно ни взе парите, беше обядвала, и години наред все с нея пътувам.
Това е всичко което трябва да се знае за Ориент.

# 590
  • Мнения: 89
Обикновено, когато сключите договор с някоя от нашите агенции, те използват съответната резервационна система, за да ви запазят стая и ако има някакъв проблем ще ви уведомят веднага и с това въпроса е приключен. Всякакви други интерпретации, че някой на някаква рецепция щял нещо да променя и преизчислява са по-скоро несериозни, защото не му е и работа няма и как да знае коя агенция, кога и какво е продавала. На вас също не ви е работа да дебнете как се променят условията на агенциите, единствено ви интересува какво са продавали, тогава, когато сте го купили. 

Важно е, разбира се, да имате договор, в който всичко да е написано черно на бяло, така дори и хипотетично да имате някакъв проблем с нещо, после ще имате основание да си потърсите правата. Никакви снимки на сайтове на агенциите, които са абсолютни безобразни и пълни с дезинформация, не са доказателство за каквото и да било, винаги някъде ще има ситен текст, че са възможни грешки, за които те не носят отговорност. 

Иначе по въпроса с агенциите, много любопитно е как някои с лекота са готови да забравят доказани мошеници, които са мамили най-безобразно до такава степен, че се е наложило и името да си сменят, за да продължат по същия начин само защото това било много отдавна - преди цели три години, нищо ще през последните три години оплакванията от тях са си все същите. Съжалявам да го кажа, но някои агенции и клиентите им явно се заслужават едни други, Стокхолмски синдром му викат.

Целта на поста беше да поискам съвет от компетентните , тези с повече опит, и попадали в подобни ситуации. Намеренията ми не са били   оплюване на  ТА и заяждане с останалите членове на форума. Виждам , обаче че тук е практика. Подробно съм описала казуса за да стане ясно , каква точно е ситуацията. Ясно  ми е , че имам договор и , че при евентуален проблем мога да го използвам като доказателство. Въпросът, както казах в предишен пост е нехайното отношение на ТА. Не мисля , че за тях представлява особена трудност да се обадят и да разяснят ситуацията. При положение , че имаме запитване по телефона с обещание да ни върнат обаждане и запитване по имейл , трети ден чакам отговор. По въпроса, относно притесненията ми че на място може да възникне проблем , мисля че е нормално  да имам подобни опасения, все пак семейството ми планира почивката половин година, съобразяваме се с работа , отпуск , финанси и т.н. Не искам да изпаднем в ситуация ,в която да се окаже , че така дълго чаканото пътуване е провалено поради проблеми , които е можело да се разрешат  още в зародиш.  Все пак не сме от хората , които, могат да платят още 2000 лв . за ново пътуване .Не съм се сблъсквала с проблеми при пътуване и не мога да предвидя, как може да се развие  даден проблем . И последно , въобще нямаше да се стигне до ситуация , да искам съвети във форуми , ако от ТА ми бяха отговорили.

# 591
  • Мнения: 475
Отиваме със скъпата в Ориент да запазваме...хора...изчакваме....сядаме....каквото попитаме ми то там пише, ми в сайта го има....добре....айде стигаме до там, че трябва да уточним с другото семейство нещо и излизаме навън да говориме по телефона. Връщаме се...изчакваме щото други бяха седнали...аха да седнем, каката вика айде след 15 мин че не съм обядвала. Оттам при Албена, с усмивка, с майтап, мазно ни взе парите, беше обядвала, и години наред все с нея пътувам.
Това е всичко което трябва да се знае за Ориент.

Мдааа за Албена си много прав и при мен беше така,даже не съм ходил,сал мейли,телефони милифони и те така,доволен съм без майтап. Като се има в предвид че за първи път пътувам с тях останах доста доволен,а се знае че  е важно първото впечатление на клиента за даденото нещо дали е човек,фирма,място,храна или ........

# 592
  • Където морето целува небето...
  • Мнения: 2 783
По препоръка от приятели, които използват само Ориент, реших тази година да се доверим на тях. Аз не съм от най-претенциозните и не желая да ми се кланят, защото съм клиент, но те ме загубиха. От тях лъхаше нежелание да се занимават с почивката ни.

Някой използвал ли е бебешка кошара в SEVEN SEAS SEALIGHT ELITE в Кушадасъ (бивш Амара)?

# 593
  • Пловдив
  • Мнения: 2 216
Истината е ,че на повечето агенции не им пука за клиентите.Има търсене и не си дават хич зор да спечелят някой.Имала съм ситуации в които аз повече знам за даден хотел.Повечето залагат на 10-15хотела и това е.Няма да забравя 2016 г.когато беше кризата с руските туристи бях направила запитване за Камелия Фулия тогава от няколко агенции ми звъняха на телефона да ми предлагат от ниска по ниска цена.

Последна редакция: чт, 06 фев 2020, 13:22 от slavei4e

# 594
  • Мнения: 683
Имам чуството, че ако си прочел 2 теми тук, ще имаш повече информация, от колкото ако питаш агентите. Аз лично съм ползва Ориент, Емералд и Акватур, но и в трите случая знаех кой точно хотел искам, кои дати, нямах въпроси и бях доволна. Но на тях работата им е много повече от това да нацъкат договора.

# 595
  • Мнения: 685
Скрит текст:
Целта на поста беше да поискам съвет от компетентните , тези с повече опит, и попадали в подобни ситуации. Намеренията ми не са били   оплюване на  ТА и заяждане с останалите членове на форума. Виждам , обаче че тук е практика. Подробно съм описала казуса за да стане ясно , каква точно е ситуацията. Ясно  ми е , че имам договор и , че при евентуален проблем мога да го използвам като доказателство. Въпросът, както казах в предишен пост е нехайното отношение на ТА. Не мисля , че за тях представлява особена трудност да се обадят и да разяснят ситуацията. При положение , че имаме запитване по телефона с обещание да ни върнат обаждане и запитване по имейл , трети ден чакам отговор. По въпроса, относно притесненията ми че на място може да възникне проблем , мисля че е нормално  да имам подобни опасения, все пак семейството ми планира почивката половин година, съобразяваме се с работа , отпуск , финанси и т.н. Не искам да изпаднем в ситуация ,в която да се окаже , че така дълго чаканото пътуване е провалено поради проблеми , които е можело да се разрешат  още в зародиш.  Все пак не сме от хората , които, могат да платят още 2000 лв . за ново пътуване .Не съм се сблъсквала с проблеми при пътуване и не мога да предвидя, как може да се развие  даден проблем . И последно , въобще нямаше да се стигне до ситуация , да искам съвети във форуми , ако от ТА ми бяха отговорили.

Въобще не ме интересуват агенциите, както и тези, които ги защитават или оплюват, а и всеки може да си пише, каквото му харесва, особено ако си няма друга работа. За "нехайното отношение" на една или друга агенция е добре да се възползваш от чуждия опит вместо да го изпитваш на свой гръб, което не значи че ако си направила второто нямаш право да се оплакваш, напротив имаш, но ние тук освен да го констатираме за пореден път, друго не можем да направим. Успех ти пожелавам в опита си да получиш адекватен отговор, но все пак не изключвай и вероятността, че могат и да те подведат поради незнание, некадърност, глупост или просто да те излъжат, всички тези неща също сме ги виждали.

И наистина последно, напълно ти разбирам притесненията, от нашите агенции всичко може да се очаква, но все пак смятам, че след като имаш подписан договор и направена резервация в хотела "казусът" ти е напълно измислен и със сигурност няма нужда в следващата половин година да дебнеш дали нещо няма да се промени на некадърно направения им сайт. Да, гаранции със сигурност никой няма за нищо, но ако човек търси прекалено много под вола теле, накрая може и да го намери. Не знам какво повече от договор можеш да очакваш, за да си спокойна и защо си въобразяваш, че ако някой от тази агенция ти отговори нещо по телефона или дори в писмена форма това би имало каквато и да било стойност или отношение към договора ти.

# 596
  • София
  • Мнения: 5 005
Направете запитване през Версо Травъл и ще видите какво значи адекватен отговор и отношение. Simple Smile
Толкова подробни и грамотни отговори досега не съм получавала. Simple Smile

Ориент 99 отговарят на мейла със закъснение от няколко седмици.

# 597
  • Мнения: 173
По въпросът с агенциите за 7 път ще пътуваме с Емералд, общуваме само с имейли и никакъв проблем. Даже и миналата година бяхме от "късметлиите" с Рокситата, ами бях доволна от отношението им. От руските форуми много ми хареса едно мнение, че човек трябва да тръгва позитивно настроен и да не си търсим причини за негативи.

# 598
  • Мнения: 5 459
. alinnna  , само "подхвърлям" вариант - понеже и ние не сме от Сф (ВТ), миналото лято се качихме на софийския автобус на Турс клуб от бензиностанцията в Димитровград. Предни години годехме все до София. Убедихме се, че от Димитровград е много по- бързо и удобно за хората от Ц. С. Б-я. Ходенето до Димитровград ни отне 2 часа, оставихме си колата на бензиностанцията там, пихме по едно кафе, дойде автобуса, качихме се, след 40-50 мин. граница. На връщане - в 8 ч. бяхме на бензиностанцията, слязохме от автобуса, качихме си се в колата и в 10 ч. си бяхме в Търново. Иначе, пътувайки до София - поне по обед щяхме да сме там и тепърва да тръгваме към ВТ...
(Не бяхме единствените, имаше още 3 семейства по същата схема, мисля, че бяха от Габрово и пътуваха с Ориент, до колкото помня)

Ние пътуваме около 5-6 часа с кола до София, затова по-удачния ни вариант е да отидем вечерта с колата, да я оставим в хотела в, който обикновено си нощуваме  и на другия ден да си вземем автобуса от автогарата. По принцип в този хотел имаме и платен паркинг-10 лева на денонощие, така, че колата ще си стои там 11 дни, докато се върнем.

# 599
  • Мнения: 346
Момичета,

помагайте, гледаме хотели, оферти и съвсем се оплетохме, вече всички са ми еднакви FlushedFlushedFlushed

За втора година сме се запътили за почивка в Турция. Миналата година бяхме в Lonicera Resort & SPA и сме много доволни, като изключим някой незначителни забележки - нахвърлените хавлии по шезлонгите на басейна още от призори, малко претъпкания ресторант, но все неща, които не могат да ни помрачат почивката.

Моля да ми препоръчате хотели подходящи за семейства с деца на 4г. от 22.05.2020г. в района на Анталия или на юг, по възможност с аква парк. Цената, която можем да си позволим е около 2500-2600 лв.

Общи условия

Активация на акаунт