Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

eMAG -ТЕМА 2

  • 5 175
  • 105
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 1 173
https://www.emag.bg/televizor-led-smart-samsung-izvit-49-123-sm- … xxh/pd/DBN2XZBBM/

Някой да е поръчвал телевизор от емаг? И конкретно впечатления за този?

# 46
  • Мнения: 86
https://www.emag.bg/televizor-led-smart-samsung-izvit-49-123-sm- … xxh/pd/DBN2XZBBM/

Някой да е поръчвал телевизор от емаг? И конкретно впечатления за този?

Този е в пъти по-добър.

https://www.emag.bg/televizor-led-smart-android-tcl-50-127-sm-4k … 660/pd/DKHDV6BBM/

# 47
  • Мнения: 1 173
трябва да е извит заради това, че леглото и диванът не са срещу телевизора Simple Smile и не съм чувала тази марка

# 48
  • Мнения: 86
трябва да е извит заради това, че леглото и диванът не са срещу телевизора Simple Smile и не съм чувала тази марка

Под ъгъл ли ще го гледате?

# 49
  • София
  • Мнения: 1 157
https://www.emag.bg/televizor-led-smart-samsung-izvit-49-123-sm- … xxh/pd/DBN2XZBBM/

Някой да е поръчвал телевизор от емаг? И конкретно впечатления за този?

Привет. Не мога да кажа на 100% дали беше същия модел, но с бившия ми имахме такъв извит Самсунг на същата стойка, смарт, извит, доста скъп го взехме, голямата гъзария уж. Не беше нищо особено. Може да се гледа под ъгъл, но на мен лично нещо не ми допадаше. В сегашния ми дом купихме пак Самсунг, 55 инча, стандартен като форма, повече ми харесва.
Като цяло телевизорите им са добри.

# 50
  • Мнения: 29
Увеличили са минималната сума на поръчка с безплатна доставка - става 100 лв. И са добавили такса от 2 лв при плащане с наложен платеж..
Колко ли клиенти ще бъдат изненадани от тази такса от 2лв.? Засега тази такса не се изобразява никъде в количката при избор на плащане „наложен платеж“.

За бога, не купупвайте от тези мошеници. Тази такса била в нарушение, но никой не си е получил парите обратно.
Ето тук Маргаритов говори за това:
https://www.bnt.bg/bg/a/pravata-na-potrebitelya-po-vreme-na-izvnredno-polozhenie

Отделно, бяхме пуснали жалба в КЗП в края на декември миналата година за това, че не ни върнаха парите в рамките на 14 дни както е по закон. В началото на декември върнахме продуктите, а парите получихме обратно на 2 януари 2020, много след установения в закона срок. Цели 4 месеца след проверката на тези мързели от Комисия за защита на потребителите излязоха със становище, че по жалбата ни е извършена проверка и не са констатирани административни нарушения.
Е, питам аз, как така в закона и на сайта им пишеше, че парите се връщат в рамките на до 14 дни, а реално ги получихме месец по-късно?
Комисия за защита на потребителите трябва да се прекръсти на Комисия за защита на корупцията в България. Така е редно според мен.
Тези в кол центъра им са най-долните убитаци. Няколко пъти им званяхме да ги питаме кога ще ни възстановят сумата, която не беше малка, а те след 10-минутно сумтене и пъшкане по телефона, постоянно ни казваха, че ще върнат обаждане. Е, от началото на декември до края на април още чакам обаждането. Лъжат и мамят само и само да им затворите телефона и повече да не се занимават с вас. Това е положението.

А в крайна сметка надценката на някои от продуктите им е 100%! Разбирам да получаваме такова отношение, ако печалбата им беше 1-2%, но става дума за големи марджини на печалби, а зад тях стоят куп измами и некоректно отношение.

Наскоро даваха и по новините как лъжат хората, като им изпращат счупени телевизори. Оплакваха се хората на тяхната Фейсбук страница, а администраторите постоянно ги триеха. Накрая излязоха в новините и се оказа, че нямат никакви права, защо не са проверили стоката в присъствието на спедитора, а самото счупване беше в средата на екрана. Даваха интервю със сервизен техник, който обясни, че ако има счупване от страна на клиента, то ще бъде в горните краища. И така семейството пи една студена вода. А не са само те. Има хиляди такива случаи.

Правете си сметката дали си заслужава да им пълните джобовете на тия мошеници, когато други онлайн магазини предлагат същите стоки на далеч по-ниски цени.

Малко се отплеснах с текста, надявам се не се сърдите. Бъдете здравички Mask

# 51
  • Мнения: 784
Е чак пък мошеници.. Най-вероятно сте купили продукт от маркетплейс търговец, а не от Емаг.
Миналата година връщах телевизор - възстановиха сумата 3-4 дни след като го върнах.
Надценки от 100% /спрямо цени в други сайтове/ нямат - почти винаги предлагат едни от най-ниските цени, особено по време на промоции.

# 52
  • Мнения: 29
Е чак пък мошеници.. Най-вероятно сте купили продукт от маркетплейс търговец, а не от Емаг.
Миналата година връщах телевизор - възстановиха сумата 3-4 дни след като го върнах.
Надценки от 100% /спрямо цени в други сайтове/ нямат - почти винаги предлагат едни от най-ниските цени, особено по време на промоции.

Директно от тях беше поръчката, Марти. Ако е от партньор то пише, че в количката има продукт на маркетплейс партньор и съответно се начислява двойна такса за доставка. Плащането тогава го направихме по банков път с карта, а това предполага дори по-бързо връщане на сумата. Става само за 1 минута и просто сумичката се връща обратно към картата, с която е платено. Не говорим за някакъв банков IBAN превод или връщане на пари чрез куриер.
Един пример за продукт ти давам. Бях на крачка да купя на моя един антиперспирант. Цената му беше 6 лева при Емага, а долу в магазина беше 3.20. Нарочно го следях. На промоция по едно време го пуснаха за 5 лева Емаг, в магазина продължаваше да е 3.20.
Не съм следяла всичко, може все нещо да пуснат на изгодна ценичка, някой тънко да мине, но в общия случай цените са изключително надути, а клиентско обслужване никакво няма. Дано не стигате до този момент.
Вече не поръчвам нищо от тях каквито и промота да пускат, достатъчно други онлайн магазини има, може да се сравняват цените постоянно.

# 53
  • Мнения: 259
Не искам да излиза, че защитавам емаг, но конкретно за казуса със счупения телевизор, за който са давали репортаж, аз смятам, че от който и да било магазин да е закупен, биха били прави да откажат замяна, при неизползвана опция преглед. Куриерите при транспорт е възможно да причинят счупване на пратката. При опция преглед, особено ако става въпрос за чуплива вещ, винаги я преглеждам основно - ако има проблем (счупване) просто ще я откажа и съответно търговеца да си търси вината в куриерската фирма и съответната компенсация. Но, след като получателят я приема и подписва, че всичко е ок, как точно се очаква да докаже, че стоката е била повредена още при получаването? В крайна сметка има негов подпис, че е приел и прегледал и няма забележки. Повтарям, че говоря за пратки с опция "преглед".

# 54
  • Мнения: 2 708
как точно се очаква да докаже, че стоката е била повредена още при получаването?
Доколкото си спомням, имали са видео на разопаковането на ТВ.

# 55
  • Мнения: 29
как точно се очаква да докаже, че стоката е била повредена още при получаването?
Доколкото си спомням, имали са видео на разопаковането на ТВ.

Такъв беше случая, да. От Емаг обаче твърдят, че клиентите са препакетирали телевизора и тогава са направили клипчето. Не съм склонна да им повярвам, още повече, че заключението на сервизния техник е, че повредата е или по вина на спедитора, или на магазина.

При опция преглед и тест спедитора трябва да седи вероятно половин час, докато се разопакова един телевизор или хладилник. Никой не чака, при нас дори не казват, че има такава опция. Както казах, плащаме с карти и просто ни стоварват стоката и чао.

Случвало ни се е да си купих хладилник от друга верига магазини, от тези на Шиши, и като го разопаковахме вкъщи видяхме, че горната вратичка е счупена. Имаше грамаден кратер. Веднага се свързахме с магазина, откъдето купихме хладилника, говорихме с управителя и той изпрати колегите си да сменят счупения хладилник с чисто нов. Извини ни се човека. Беше много любезен. Само снимки му изпратих на хладилника и той се задейства.
Значение има и политиката на магазина, тази на Емаг е пълен шит. Затова и споделям, за да се знае и хората да имат информация за негативните страни от досега си с тях.

# 56
  • София
  • Мнения: 9 694
Аз затова от Емаг поръчвам само кучешка храна, на която й знам цената колко е и как върви в разните сайтове. Като пуснат някоя изгодна промоция, купувам, иначе не си заслужава нервите и ядовете. Не е първия случай на недоволни клиенти, за който знам, та... Иначе и аз съм имала разправия с тях за кучешки лакомства точно. Върнаха ми парите след грандиозен скандал по телефона, но въпросът е за отношението.

# 57
  • Мнения: 29
В най-общия случай не Емаг правят промоция, а вносителите или производителите. Печалбата им остава същата на Емаг, както и лошото отношение. Така цената пада и в другите онлайн магазини, та от тях си купувам каквото и да е вече.

Покрай Crazy Days видях едно надуваемо кресло в Емаг, намалено,  потърсих го в други магазини и го намерих същото. При Емаг със 17 лева по-скъпо идваше заради таксата за доставката, сега 15 лева. Откъдето го купих 4.21 лева ми взеха. Явно такъв беше случая, вносителят намаля цената и прави промоция.

Въпрос на търсене и на време. Ако разполагате с такова, не прибързвайте да купувате, винаги може да намерите продукта по-евтино, стига да търсите. Забелязвала съм, че понякога при Емаг цените на маркетплейс партньорите са по-ниски, но много рядко се случва. Следят ги сигурно и се стремят да предложат по-добра цена от тази на партньорите.

Специално за кучешка храна и по-тежки продукти понякога е по-добре от тях да се купи ако има безплатна доставка, защото някои онлайн магазини слагат цена за доставка на килограм, което е много неизгодно.

# 58
  • Мнения: 377
Много съм разочарована от Емаг, а им бях лоялен клиент от началото. Дебнех градински комплекти. На  Crazy days в Емаг комплект с 2 стола и кръгла стъклена маса за 120 и нещо лв. Същият комплект в Мосю Бриколаж - 74.99. В Емаг 6 метални стола и правоъгълна маса - близо 230лв. В Мосю Бриколаж - 169.90 или и 99ст. Познайте от къде поръчах. За капак колежка си поръча пералня от Crazy days. Дойде перфектно опакована, а вътре като че е гръмнала бомба в барабана - изтърбушен. Не знам как може да се получи такава повреда. И търговеца си беше Емаг. Без разправии й върнаха парите и си прибраха купчината желязо.

# 59
  • Мнения: 29
Много съм разочарована от Емаг, а им бях лоялен клиент от началото. Дебнех градински комплекти. На  Crazy days в Емаг комплект с 2 стола и кръгла стъклена маса за 120 и нещо лв. Същият комплект в Мосю Бриколаж - 74.99. В Емаг 6 метални стола и правоъгълна маса - близо 230лв. В Мосю Бриколаж - 169.90 или и 99ст. Познайте от къде поръчах. За капак колежка си поръча пералня от Crazy days. Дойде перфектно опакована, а вътре като че е гръмнала бомба в барабана - изтърбушен. Не знам как може да се получи такава повреда. И търговеца си беше Емаг. Без разправии й върнаха парите и си прибраха купчината желязо.

Добре че все пак са и върнали парите, защото най-честата им практика е да не го правят и да зарязват купчината боклук при потребителите. А тя пред куриера ли е разопаковала пералнята или не?

От Crazy Days аз също купих от Мосю Бриколаж. Надуваемо кресло. При Емаг беше 36 лева на промоция, намалено от 70 лева, доставка 15 лева, наложен платеж 2 лева и т.н. Потърсих в интернет за същия продукт, включително и чрез обратно търсене по изображението. Познайте кой магазин ми излезе и ми дойде много по-евтинко - да, познахте, Мосю Бриколаж. Relieved И малко повече бих платила, ако не успея да намеря нещо в другите онлайн магазини, само да не е поръчано от Емаг дебилите. От техния сайт само проверявам и в повечето случаи наистина вносителите или производителите правят промоциите, защото същите продукти са намалени в повечето онлайн магазини.
Ако видя, че партньор предлага определен продукт в Емаг, проверявам дали имат сайт и от него си поръчваме, в един момент търговците могат да съберат достатъчно клиентска база и изобщо да не им плащат на тези мошеници.
Аз наистина много съм ги намразила, незнам дали всички в обслужването са такива, но колкото пъти сме звънели с проблеми, толкова пъти не са ни помагали. Като индийци са в кол център, занимаващ се само с измами.

Общи условия

Активация на акаунт