eMAG -ТЕМА 2

  • 67 760
  • 965
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 1 876
Пуснах. Не ми трябва да го връщам, защото няма с какво да го заменя, аз искам точно този продукт, но с прилежащите му аксесоари. Те ми спорят, че ги няма, а ми е потвърдено от производителя на продукта, че за БГ пазар моделът е с аксесоарите.

# 481
  • Мнения: 3 727
И до Господ да пуснете, ако ги нямат аксесоарите, няма как да ви ги изпратят.И нищо няма да се случи, ако не са ви отказали връщане на парите, а те на са.

# 482
  • Мнения: 811
Taка си е. Емаг съвсем коректно са ѝ дали вариант да го върне и да ѝ възстановят парите, но дамата е отказала. Да не говорим, че пратката ѝ е пратена с опция за преглед и съвсем спокойно е могла да види, че липсват част от аксесоарите. Защо не е върнала пратката още при получаването също е загадка.
А това със заплахите за съд искрено ме забавлява. Тук в този форум е често явление, особено от хора без никаква правна култура, но със силна вяра в съдебната система, придобита най-вече от гледане на американски филми.

# 483
  • Мнения: 2 373
Taка си е. Емаг съвсем коректно са ѝ дали вариант да го върне и да ѝ възстановят парите, но дамата е отказала. Да не говорим, че пратката ѝ е пратена с опция за преглед и съвсем спокойно е могла да види, че липсват част от аксесоарите. Защо не е върнала пратката още при получаването също е загадка.
А това със заплахите за съд искрено ме забавлява. Тук в този форум е често явление, особено от хора без никаква правна култура, но със силна вяра в съдебната система, придобита най-вече от гледане на американски филми.
Да съдебната система не работи, но поне може да им се направи добра реклама по всички национални медии. Не им е за първи път да обещават едно, а да пращат друго. Много от преоценените продукти са точно такива. Връщат ги хората защото им обещават едно а получават различно. Повечето не им се занимава с пишман търговци и поръчват извън БГ от където получават каквото са поръчали - Амазон например.

# 484
  • Мнения: 1 876
Taка си е. Емаг съвсем коректно са ѝ дали вариант да го върне и да ѝ възстановят парите, но дамата е отказала. Да не говорим, че пратката ѝ е пратена с опция за преглед и съвсем спокойно е могла да види, че липсват част от аксесоарите. Защо не е върнала пратката още при получаването също е загадка.
А това със заплахите за съд искрено ме забавлява. Тук в този форум е често явление, особено от хора без никаква правна култура, но със силна вяра в съдебната система, придобита най-вече от гледане на американски филми.

Много сте смешни като започнете да характеризирате непознати хора! Правната ми култура е на ниво и за това знам какви права имам като потребител. Има над 10 нелоялни практики, за които потребителите могат да потърсят правата си, както и в моя случай. А особено по Черен петък такива има много. Вече съм проверила и съм се консултирала с юрист, знам какво да направя, а вие си плюйте тук срещу вятъра. Не ми трябва вашата подкрепа така или иначе.
И ако не знаете, освен български закони, има и европейско законодателство, което важи в България. Включително едно от тях е правото да върнеш продукт в срок от 30 дни след поръчка.
Продуктът, който получих, не е изпратен със задължителните за модела аксесоари. Те трябва да ги имат, няма обяснение защо не са част от конфигурацията на продукта. Направила съм официално запитване и към други търговци, както и към производителя и закупеният модел включва аксесоари. Още при преглед на пратката в офиса на Еконт звъннах на Емаг, за да уточним нещата и да разбера защо ми изпращат друг продукт. Те ми предлагат да си купя друг МОДЕЛ, а не да ми заменят този продукт със същия, който  има аксесоари. Мен не ме устройва да получа продукт, който не е с всички свои части и да го връщам, за да ми изпращат същия.
Ако не ви е станало ясно, все пак реших да обясня по-подробно, на някой друг може да му е от полза.
И само за протокола, любимите ми продукции са френски и шведски, както сериали, така и филми. Освен да ви препоръчам да гледате нещо, че да се успокоите и да не се заяждате с хората? Инспектор Валандер, Bron или Vår tid är nu може да ви помогнат да си проясните ума. Лека вечер и приятно ядене на копърката!

@netman71, Продуктът е НОВ, не е нито разопакован, нито преоценен. И е над 1000 лв.

# 485
  • Мнения: 2 373
@netman71, Продуктът е НОВ, не е нито разопакован, нито преоценен. И е над 1000 лв.
Не съм твърдял, че вашият продукт е разопакован/преоценен. Казах, че често емаг имат такива издънки и за това раздела за преоценени стоки им е пълен с какви ли не неща върнати от клиентите.

# 486
  • Мнения: 2 740
Купих кухненски робот Бош от Емаг за подарък, след като го подарих се разбра, че липсва един диск. Писах им, пратиха ми куриер за връщане в сервиз-отказах го защото уреда работи. Не мога да го върна защото липсва аксесоар и като проверят състоянието и видят че липсва, може да не върнат парите. Писах им още два пъти, но никакъв отговор вече 2 седмици и срока за връщане изтече.
Вероятно са щели да направят справка на уреда на място, но си е притеснение връщане, чакане, дали всичко е ок
Ако уреда е продаден от Емаг не би трябвало да има проблем, ако се върне до сервиз.

Април купих уред за готвене на пюрета - кошници за пара с панел програми + прилежащ мотор с кана блендер.
Започнах да използвам продукта 4 месеца по-късно. След 20 включвания спря да работи блендера, панела за готвене си работеше.
Писах им, задавах  въпроси чрез формата за контакт, исках да изпратя само частта с мотора за пасиране,  страхува се да не се загуби нещо по уред с много части.
Обадиха ми се по телефона и обясниха, че такъв е реда и трябва да опаковам и пратя всичко + упътвания към уреда.
Опаковах като едно по едно написах бележки кое какво е с номерация.
Лепнах списък на капака вътре колко броя части има.
От всичкото усърдие съм забравила силиконова бъркалка да сложа.
Дойде куриер взе кашона, след седмица ми върнаха поправката - сменен мотор на блендер и вътре при всички джаджи се мъдреше нова бъркалка🙂
Всичко беше вадено и пак внимателно прибрано, не очаквах.
До Румъния пътува поправката.

Последна редакция: нд, 04 дек 2022, 07:16 от Щефи

# 487
  • Мнения: 5 253
Не съм твърдял, че вашият продукт е разопакован/преоценен. Казах, че често емаг имат такива издънки и за това раздела за преоценени стоки им е пълен с какви ли не неща върнати от клиентите.
Къде е този раздел? Аз виждам само, че имат "Разопаковани продукти", а това не е същото като преоценени. В Amazon е също пълно с разопаковани продукти, а това е най-големият онлайн магазин в света.

# 488
  • Мнения: 2 373
Не съм твърдял, че вашият продукт е разопакован/преоценен. Казах, че често емаг имат такива издънки и за това раздела за преоценени стоки им е пълен с какви ли не неща върнати от клиентите.
Къде е този раздел? Аз виждам само, че имат "Разопаковани продукти", а това не е същото като преоценени. В Amazon е също пълно с разопаковани продукти, а това е най-големият онлайн магазин в света.
Въпрос на име на раздела. Разбрахте ме за какво става дума. От както емаг не са на ръчно управление от румънците нещо не са моя.

# 489
  • Мнения: 811
Не съм твърдял, че вашият продукт е разопакован/преоценен. Казах, че често емаг имат такива издънки и за това раздела за преоценени стоки им е пълен с какви ли не неща върнати от клиентите.
Къде е този раздел? Аз виждам само, че имат "Разопаковани продукти", а това не е същото като преоценени. В Amazon е също пълно с разопаковани продукти, а това е най-големият онлайн магазин в света.
Въпрос на име на раздела. Разбрахте ме за какво става дума. От както емаг не са на ръчно управление от румънците нещо не са моя.
Ние ви разбрахме, само не разбрахме и Амазон ли са некоректни като Емаг, че ако видите техните секции с разопаковани продукти, вероятно ще ги обявите за самия Дявол.

А дамата със съдебната битка така и не разбрахме защо в крайна сметка не е върнала продукта още в офиса на Еконт, след като каза че е видяла липсващите аксесоари още там. Щяха да ѝ върнат парите до няколко дни (ако въобще е платила предварително) и цялата тази драма щеше да е излишна. Но най-вероятно продукта е бил на много изгодна цена и там я стяга шапката. Сега Емаг ѝ били виновни...

# 490
  • Мнения: 240
Емаг ме взривиха с отказ да ми приемат върната стока, защото, КУТИЯТА Е РАЗОПАКОВАНА!!! Става въпрос за доста скъп фотоепилатор, който поръчах за майка ми, и чак след отваряне на кутията, и четене на упътването, тя установи, че не е подходящ за нейната кожа. Фотоепилаторът не е употребяван никога, не е включван и не е работил и 1 секунда. Върнах им го, и ми заявиха, че продуктът не подлежи на връщане, защото е бил разопакован… Върнат им е с оригиналната опаковка, разбира се, без липси вътре. Изпратиха ми го с опция “Преглед”, която сега ме убеждават, че означавала да го прегледам без да го разопаковам.
Та, моля, ако някой има опит с тях, да ме посъветва как да процедирам.

# 491
  • INFJ
  • Мнения: 9 359
Как обясняват разопакованите продукти, които продават в сайта си?
КЗП.

# 492
  • Мнения: 369
Taка си е. Емаг съвсем коректно са ѝ дали вариант да го върне и да ѝ възстановят парите, но дамата е отказала. Да не говорим, че пратката ѝ е пратена с опция за преглед и съвсем спокойно е могла да види, че липсват част от аксесоарите. Защо не е върнала пратката още при получаването също е загадка.
А това със заплахите за съд искрено ме забавлява. Тук в този форум е често явление, особено от хора без никаква правна култура, но със силна вяра в съдебната система, придобита най-вече от гледане на американски филми.

Много сте смешни като започнете да характеризирате непознати хора! Правната ми култура е на ниво и за това знам какви права имам като потребител. Има над 10 нелоялни практики, за които потребителите могат да потърсят правата си, както и в моя случай. А особено по Черен петък такива има много. Вече съм проверила и съм се консултирала с юрист, знам какво да направя, а вие си плюйте тук срещу вятъра. Не ми трябва вашата подкрепа така или иначе.
И ако не знаете, освен български закони, има и европейско законодателство, което важи в България. Включително едно от тях е правото да върнеш продукт в срок от 30 дни след поръчка.
Продуктът, който получих, не е изпратен със задължителните за модела аксесоари. Те трябва да ги имат, няма обяснение защо не са част от конфигурацията на продукта. Направила съм официално запитване и към други търговци, както и към производителя и закупеният модел включва аксесоари. Още при преглед на пратката в офиса на Еконт звъннах на Емаг, за да уточним нещата и да разбера защо ми изпращат друг продукт. Те ми предлагат да си купя друг МОДЕЛ, а не да ми заменят този продукт със същия, който  има аксесоари. Мен не ме устройва да получа продукт, който не е с всички свои части и да го връщам, за да ми изпращат същия.
Ако не ви е станало ясно, все пак реших да обясня по-подробно, на някой друг може да му е от полза.
И само за протокола, любимите ми продукции са френски и шведски, както сериали, така и филми. Освен да ви препоръчам да гледате нещо, че да се успокоите и да не се заяждате с хората? Инспектор Валандер, Bron или Vår tid är nu може да ви помогнат да си проясните ума. Лека вечер и приятно ядене на копърката!

@netman71, Продуктът е НОВ, не е нито разопакован, нито преоценен. И е над 1000 лв.


Не знам  кой е смешен, след като не успявате да си оправите нещата, а търсите Трибуна тук...

Преди два месеца имах неблагоразумието да поръчам от ЕМАГ с Търговец и Лоялен партньор Николета 2018 -конвектор -255лева. Не  ми хареса и го върнах още същия ден за моя сметка към търговеца николета 2018 плащайки 27лева за куриер. В продължение на 5 дни , никой не взима пратката от адреса ,, посочен в общите условия и начина на връщане, телефонът също не отговаря. Написах първия имейл на Емат за съдействие
 След 2 дни , фирмата николета 2018 прие конвектора. Започнаха да течат 14 дни за възстановяване на сумата,
дните изтекоха пари не се връщат. Написах отново имейл на Емаг, тъй като те се явяват Лоялен партньор на търговеца и обещаха съдействие. Имаше обаждане от тяхна страна, че ще се възстановят парите . Една седмица нищо. Отново имейл от мен към Емаг ,че ще уведомя електронно Комисия защита на потребителите. Уведомих ги,
те ми върнаха отговор-

УВАЖАЕМА ГОСПОЖО ..............,

 По повод постъпила в Комисията за защита на потребителите Ваша жалба с
вх. № Ц-03-9256 - 27.09.2022 г., Ви уведомявам следното:
       Експерти от Дирекция „Защита на потребителите при продажби от разстояние” извършиха проверка във връзка с представените от Вас факти и обстоятелства. В хода й е изискано становище от „ЕМАГ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ” ООД.
       В полученото становище дружеството информира, че сте регистрирали поръчка към външен търговец Николета 2018 ЕООД, през платформата на Емаг, на 07.09.2022г. Регистрирате формуляр за връщане на 08.09.2022г. като на 14.09.2022г. се свързвате с тях относно проблем с връщането.
      Взето е решение сумата да бъде възстановена от страна на Емаг като е приложено доказателство за върнатата сума. Потвърдили сте, че сумата е получена.
      Допълнително е предоставен от ваучер от страна на Емаг на стойност 30 лв. за покупки от онлайн платформата на Емаг.

                                                                                                               С уважение....



 От Емаг ми възстановиха сумата от 255лева с Извинения и Ваучер за 30лева. Имам над 100 покупки и скъпи и евтини и Никога съм нямала проблем, Ако Пазарувам от Емаг. Самите те предупредиха да внимавам, ако контрагента Външен.

Мисля, че всеки би постигнал Възстановяване на сумата, ако е постъпил правилно и коректно съгласно общите условия на търговеца.

# 493
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 3 431
Освен да се обърнете към КЗП, друго не се сещам да можете да направите.

# 494
  • INFJ
  • Мнения: 9 359
Всъщност в общите условия, е описано, че това е продукт със специални условия за връщане. Дали все пак не противоречи на закона, не зная.

Общи условия

Активация на акаунт