eMAG -ТЕМА 2

  • 65 307
  • 963
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 240
Точно, това ме притеснява, че са го написали в Общите си условия, НО все пак, изпращайки нещо с опция “Преглед”, не си ли противоречат сами на написаното? Също така, никъде не са описали за какъв тип кожа е подходящ продуктът, и това може да се разбере чак след отваряне на кутията.

# 496
  • INFJ
  • Мнения: 9 135
Да, но по време на прегледа, куриера е там, и той може да им гарантира, че продукта не е бил използван. Предполагам това е идеята.

# 497
  • Мнения: 240
Те не казват, че е използван, а че е разопакован, а на въпроса ми, как точно се прави преглед без разопаковане, отговор не получих…

# 498
  • Мнения: 560
Прегледът е да се види дали е получен точно моделът, който е поръчан, а не нещо друго. Има опции за изпращане и с "Преглед и тест". Не случайно е записано в общите условия и съвсем коректно са изредили конкретно видовете стоки. Едно е да се купи разопакован телевизор или лаптоп. Кой ще си купи разопакован епилатор?

# 499
  • Мнения: 240
Taка си е. Емаг съвсем коректно са ѝ дали вариант да го върне и да ѝ възстановят парите, но дамата е отказала. Да не говорим, че пратката ѝ е пратена с опция за преглед и съвсем спокойно е могла да види, че липсват част от аксесоарите. Защо не е върнала пратката още при получаването също е загадка.
А това със заплахите за съд искрено ме забавлява. Тук в този форум е често явление, особено от хора без никаква правна култура, но със силна вяра в съдебната система, придобита най-вече от гледане на американски филми.
Ето за това говорим!!! Опция преглед е, за да се види дали е изпратено всичко, продуктът дали е в кутията заедно с аксесоарите си. Тестът е дали продуктът работи!!! Какво означава “преглед е за модела”, а ако в кутията е нещо друго??? Плащам го, отварям го и после разбирам, че не е изпратено каквото трябва, но не мога да го върна, защото съм го разопаковала???
Да не говорим, че ако си лепнат обратно тиксото на кутията е същото като неразопакован. В оригинална опаковка е, и единствената разлика от неразопакован е разлепеното тиксо на кутията.

# 500
  • Мнения: 2 337
Не знам  кой е смешен, след като не успявате да си оправите нещата, а търсите Трибуна тук...
Мисля, че всеки би постигнал Възстановяване на сумата, ако е постъпил правилно и коректно съгласно общите условия на търговеца.
Дали търсят трибуна или предупреждават други да не попадат в същото положение.
Относно моето споделяне казах от както румънците не ги управляват аз съм намалил поръчването в пъти да не казвам 100 кратно. По-добре по-малко предпоставки за главоболия. Държавните чиновници ли почнаха с рекета или объркаха нечии сметки като не плащаха ДДС в България не е моя работа, но явно ги натиснаха да регистрират дъщерно в България, от тям явно се наместиха БГ меринджеи и почнаха да вземат решени на принципа бай ганьо е велик та всичко се омаза. Те да се занимават с промоционалната си политика и намлялото доверие на клиентите. В случай, че съм само аз с мед да ме намажеш. Да не се окажем стотици хиляди с променено мнение. Тогава става за тях неприятно.
Аз съм си намерил рецептата - по-малко поръчки от тях по-малко проблеми.

# 501
  • Мнения: 3 846
Поръчвам от сайта и от ФД десетки (да не кажа стотици Grinning) пъти, връщала съм без проблем, но сега имам такъв. Чакам куриер от 28 ноември. Звънна веднага след получаване на заявката, в този момент нямах възможност да разговарям с него, а след 5 мин. започнах да звъня и отговор нямаше. Оттогава, досега го няма никакъв. Писах и на Емаг, отговор - никакъв. Какво да правя? Другата седмица изтича срокът за връщане, а аз не мога да се свържа с тях.

# 502
  • Мнения: 360
Ако стоката е от Емаг си попълвате формуляра за връщане и ви пращат куриер. Ако стоката е от партньор на Емаг си връщате за ваша сметка и вие си организирате връщането, съгласно общите му условия.

# 503
  • Мнения: 3 846
Е, да, де. Наясно съм с процедурата, въпросът е, че ми "пратиха" куриер, който не ме търси и не си вдига телефона след единственото му позвъняване преди 10 дни.

# 504
  • INFJ
  • Мнения: 9 135
Свържи се с куриерската фирма?

# 505
  • Мнения: 3 846
Звънях, не ми вдигат, обикновено се свързам с него. От централата им пък казаха, че куриерът ще ме потърси, щом имало заявка.

# 506
  • INFJ
  • Мнения: 9 135
Звънни им пак. Няма заявки, които цели 10 дни не се изпълняват, явно нещо не е наред. Емаг също имат телефон за връзка, няма смисъл от писма.

# 507
  • Мнения: 368
Моля за код за отстъпка! За интерактивна играчка, за която само доставката е 15 лв

# 508
  • Мнения: 1 422
Моля за код за отстъпка! За интерактивна играчка, за която само доставката е 15 лв

Ако има код за отстъпка за някоя стока, той се вижда на страницата на съответния продукт.
А и с такава доставка най-вероятно продуктът се предлага от външен търговец, а не от Емаг и при тях не важат кодовете за отстъпка на Емаг.

# 509
  • Мнения: 368
жалко, детето го иска и само тук го има, но 100 пв е прекалено...
Моля за код за отстъпка! За интерактивна играчка, за която само доставката е 15 лв

Ако има код за отстъпка за някоя стока, той се вижда на страницата на съответния продукт.
А и с такава доставка най-вероятно продуктът се предлага от външен търговец, а не от Емаг и при тях не важат кодовете за отстъпка на Емаг.

Общи условия

Активация на акаунт