eMAG -ТЕМА 2

  • 67 683
  • 965
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 2 583
Скрит текст:
За съжаление никъде не откривам нищо за тях
Кажете коя е марката тогава, може да можем да помогнем.

Това е фирмата вносител, а не марката на якето, затова не намирате нищо.
Продуктите на фирмата като ги гледам са Китайски, и размерите са вероятно доста умалени.

Кой размер на какъв номер отговаря обаче няма да намерите, най-добре да се свържете с тях директно и да питате.

Скрит текст:
Между другото като го гледам този "МОЛ: Ванг Йомей" е много вероятно да имате проблем с връщането на стоката после, ако не ви допадне. Ако ме питате, аз не бих поръчала честно казано

# 76
  • Мнения: 62
Добър вечер!
Харесах си пролетно яке намалено от 59 на 28 лв но пише че има размер,, м", но няма таблица, как мога да знам размерите на,, м"?

Ами виж сега, избираш си модела и го пускаш до офис с наложен платеж. Като не ти стане и не харесаш нещо не плащаш а директно отказваш и те да си поемат разходите за доставка в двете посоки. Не вярвам да не им дават някаква отстъпка на мошениците. А по принцип Емаг си продават и ментета, така че много да се внимава. Качеството на електрониката също е много ниско. В БГРаботодател четохме мнения на техни служители, останах втрещена от престъпните им политики по стоките в гаранция. След случилото ни се повече не пазаруваме от там, но сме много недоверчиви с моя мъж и при покупки от други сайтове.
И затова вече препоръчвам да се плаща с наложен платеж, след като имаш възможността да видиш и пробваш, ако в офиса ти позволят, защото Емаг не изпращат с всички плюсове за клиента, а само с опция за преглед.

# 77
  • София
  • Мнения: 4 493
Имам следния казус - направих поръчка с няколко продукта, един от които уеб камера продавана от анима бг.... ИМ БГ ГРУП ЕООД Мариел Николов - шуменска фирма. Платих камерата и доставката и през сайта. Пристигна пратката и първо ми направи впечатление, че щипките на камерата лепнат и целите са омазани с нещо лепкаво, после се оказа, че просто е много стара пластмасата. Второ камерата се оказа с много по -ниски характеристики от тези описани в сайта. Звъннах на Мариел Николов, защото реших че е станала грешка и са ми изпратили друга камера, та да се разберем как да ги разменим. Оказа се, че изобщо няма камера с посочените в емаг характеристики. Тогава реших, че ще върна тази, то такава мога да си купя на една трета от цената в емаг. Върнах камерата и от тук се почна мъките. Смятате ли, че аз като потребител трябва да поема разходите по транспорта на камерата? Или за това, че са ми изпратили продукт който не отговаря на описанието би следвало те да си поемат всички разходи? И ако да- то към кого мога да се обърна. Пишеа си вече 1 м имейли с емаг и телефони и днес отново ми поискаха сканирани доказателства за платени разходи по поръчката - всичко това го имат в профила ми, защото е платено с карта.

# 78
  • Мнения: 2 583
Имам следния казус - направих поръчка с няколко продукта, един от които уеб камера продавана от анима бг.... ИМ БГ ГРУП ЕООД Мариел Николов - шуменска фирма. Платих камерата и доставката и през сайта. Пристигна пратката и първо ми направи впечатление, че щипките на камерата лепнат и целите са омазани с нещо лепкаво, после се оказа, че просто е много стара пластмасата. Второ камерата се оказа с много по -ниски характеристики от тези описани в сайта. Звъннах на Мариел Николов, защото реших че е станала грешка и са ми изпратили друга камера, та да се разберем как да ги разменим. Оказа се, че изобщо няма камера с посочените в емаг характеристики. Тогава реших, че ще върна тази, то такава мога да си купя на една трета от цената в емаг. Върнах камерата и от тук се почна мъките. Смятате ли, че аз като потребител трябва да поема разходите по транспорта на камерата? Или за това, че са ми изпратили продукт който не отговаря на описанието би следвало те да си поемат всички разходи? И ако да- то към кого мога да се обърна. Пишеа си вече 1 м имейли с емаг и телефони и днес отново ми поискаха сканирани доказателства за платени разходи по поръчката - всичко това го имат в профила ми, защото е платено с карта.

Ето това ти трябва
Накратко, ако стоката не отговаря на договореното при продажбата, то търговеца няма право да ти иска пари за връщането, или поне после ги възстановява.
Заплаши го с КЗП, или направо подавай жалба като приложиш всичката кореспонденция която сте водили.

От статията:
"Понякога клиентът може да получи нещо различно от поръчаното от него просто поради грешка на търговеца. В тези случаи потребителите имат право на рекламация. „Тогава отново и разходите за връщането и привеждането на сделката в съответствие с параметрите, които тя е трябвало да има от самото начало, са за сметка на търговеца“, разясни председателят на КЗП."

# 79
  • София
  • Мнения: 4 493
deede благодаря за отговора, а според вас - разходите за получаване на стоката за чия сметка са? Тоест - стоката струва Х лв, доставката У лева. Връщам стоката и търговеца какво ми възстановява - Х лв или Х+У лв? Въпросът ми е - трябва ли аз да заплатя доставка за нещо което не съм поръчвала или не отговаря на обявеното. Истината е че в случая търговеца си прави номер - ако мине и не забележат ще пробутам камерата на почти тройна цена, ако забележат - ще им върна парите. Защото камерата която получих я има и в кварталното магазинче. В емаг е 33 лв, в квартала ни е 14  лв.

# 80
  • Мнения: 2 583
deede благодаря за отговора, а според вас - разходите за получаване на стоката за чия сметка са? Тоест - стоката струва Х лв, доставката У лева. Връщам стоката и търговеца какво ми възстановява - Х лв или Х+У лв? Въпросът ми е - трябва ли аз да заплатя доставка за нещо което не съм поръчвала или не отговаря на обявеното. Истината е че в случая търговеца си прави номер - ако мине и не забележат ще пробутам камерата на почти тройна цена, ако забележат - ще им върна парите. Защото камерата която получих я има и в кварталното магазинче. В емаг е 33 лв, в квартала ни е 14  лв.

Щом стоката не отговаря на поръчаното, то трябва той да ви възстанови разходите които сте направили, ако сте платили за доставка за да получите продукта при поръчката. В случая вие не сте получили това което сте искали, за това той ви възстановява  Х+У лв. Освен това трябва да ви върне парите в срок от 14 дена.
Щитат от статията от предният пост:
"потребителя да развали сделката и да получи всичко, което е платил за стоката и разходите по нейната доставка и връщане на търговеца" 
и
"Много хора се оплакват в КЗП, че чакат твърде дълго време да получат парите си обратно, каза още Маргаритов. А по закон търговците са длъжни също в 14-дневен срок да възстановят на клиентите си плащането по начина, по който са го получили – по банков път, чрез наложен платеж или друг способ. Това е и едно от най-често санкционираните от КЗП нарушения в онлайн търговията, отбеляза председателят."

Кога върнахте стоката? Казвате месец?
Пуснете си според мен една жалба, с придружена всичката комуникация с търговеца, щом ви бави толкова време.

# 81
  • София
  • Мнения: 4 493
Парите за стоката ми бяха върнати, но за транспортните разходи - не. Водиме си една комуникация, от 26 май до сега, като снощи отново ми поискаха сканирани разписки на товарителниците за получена и изпартена стока..... още повече ,че доставката е платена през сайта и Емаг имат достъп до профила ми и вижда, че съм платила..... Благодаря за отговора

# 82
  • Мнения: 5 246
Явно те въртят, докато се откажеш.

# 83
  • София
  • Мнения: 4 493
Точно така. Само, че аз се ядосах, защото кагота се обадих по тел да кажа, че получената камера е с по-ниска резолюция от поръчаната, и човека каза , че никога не са имали обявената... е как може такова нещо.. обяваваш нещо, че продаваш и съответно никога не си го имал.. тоест на какво се надяваш - някой да я купи на висока цена и ако мине номера ..... докато ако 10 човека като мен си поискат и парите за транспорта ... дали ще продължи с тая практика? може би ще спре да лъже хората.


Допълвам - получих отговор от Емаг, понеже не е спазена процедурата да върна продукта за моя сметка и после търговеца да ми възстанови разходите по връщането, то нямам право да получа и транспортните разходи по получаване на продукта. ...... сега се чудя има ли смисъл да пускам жалба и да се разправям за да не се подиграват с хората или просто да спра да пазарувам....

Последна редакция: вт, 16 юни 2020, 19:58 от dioni

# 84
  • Мнения: 62
Точно така. Само, че аз се ядосах, защото кагота се обадих по тел да кажа, че получената камера е с по-ниска резолюция от поръчаната, и човека каза , че никога не са имали обявената... е как може такова нещо.. обяваваш нещо, че продаваш и съответно никога не си го имал.. тоест на какво се надяваш - някой да я купи на висока цена и ако мине номера ..... докато ако 10 човека като мен си поискат и парите за транспорта ... дали ще продължи с тая практика? може би ще спре да лъже хората.


Допълвам - получих отговор от Емаг, понеже не е спазена процедурата да върна продукта за моя сметка и после търговеца да ми възстанови разходите по връщането, то нямам право да получа и транспортните разходи по получаване на продукта. ...... сега се чудя има ли смисъл да пускам жалба и да се разправям за да не се подиграват с хората или просто да спра да пазарувам....

Ами в такъв случай КЗП може да помогнат. Поискай от тях помощ, за да ти бъдат възстановени разходите по транспорта и в двете посоки. Според мен си в правото си да ги искаш. Щом е обявил продавача грешни данни, да си сърба попарата. Следващия път да си изпипа нещата, ако иска да продава онлайн. За забавянето на плащането може да поискаш някаква компенсация, например сума, еквивалентна на законовата лихва за периода на забавянето. Не е кой знае колко голяма сумата, ако е от май месец случая.
Единственият случай, в който търговецът може да е в правото си да не ти възстанови сумата е, когато си поискала доставката да се извърши по различен начин от най-евтиния.
От Емаг незнам дали биха помогнали, те за собствените си стоки не успяват да помогнат, а какво остава за стоките на маркетплейс партньорите. Най-много да го изритат продава.

# 85
  • Sofia
  • Мнения: 2 249
Да се включа и аз с неприятна случка с Емаг.
Имам 2 поръчки оттам, всичко на всичко. Едната е парфюм, поръчан преди време, с който всичко си е наред, ползвам си го с кеф.

Втората поръчка е тример на Бейбилис Мен 10 в 1, подарък за половинката. Ето с тази поръчка е неприятната случка.

Поръчвам аз, ползвам код, тримерът излиза 98 лв. и няколко стотинки, платих с карта. Получавам го от Спиди на 15.06, с кутия, вътре всички части и машинката опаковани със запечатани найлончета, всичко 6.
Пращам снимка на запечатаният с найлончето тример на моя приятел, обаждам му се и го питам дали я иска. Каза, че не я иска, защото едната част, която е с номерация за регулиране на милиметрите при подстрижка, е 3 в 1 и се регулира с едно пластмасово копченце. Притеснява го, че може да се счупи. Казвам окей, връщам я. Прибирам всичко в кутията, подчертавам, че всичко си е в найлончета, нито съм вадила машинката от запечатания найлон, нищо.
Преди да пусна заявка за връщане, се обаждам в Емаг, за да попитам дали е възможно да върна тримера, като ми е известно в коя категория попада, но само е разрязана лепенката, която е на кутията и момичето, което ми вдига телефона, отговаря, че няма проблем, нали трябва да видиш какво получаваш и прецениш дали да се откажеш от договора, като не си нарушил целостта на опакованите неща вътре, разбира се.
Еми, окей, всичко прибрано, заявката попълнена и изпратена.
В краят на деня ми се звъни по тел., куриер от Еконт, идва на адрес, за да вземе тримера. Предавам го, дава ми се бележка и си заминава.
На 16.06. Емаг ме известяват, че върнатия продукт е при тях и следва проверка.
Днес на 19.06. получавам имейл от тях, с приложени 3 снимки, с който ме уведомяват, че заявката ми за връщане не е одобрена, защото машинката не отговаря на условията им за връщане, прилагам Ви цитат от техния имейл:

Цитат
За съжаление полученият продукт - Тример BaByliss MT727E Carbon Titanium 10in1 Multi Trimmer, 10 аксесоара, 3 глави, работа без батерия до 60 мин. не отговаря на условията ни за връщане.

Тъй като сте върнали продукта разопакован и със следи от употреба, поради тази причина запазваме правото си да запазим 100% от стойността на продукта, който ще бъде върнат към Вас.

Подчертавам, продуктът е получен и върнат в един и същи ден. Няма как да съм го ползвала, нито половинката ми да го е ползвала, защото съм го взела от офис до работното ми място и няма как да се прибера, да си ОБРЪСНА брадата и да реша да го върна използван. Или той да си обръсне брадата, защото също е бил работа.

Някой, някъде по пътя и веригата на връщане, е решил да отвори машината и да прави номера на гърба на човек, който реално е спазил всички изисквания за връщане.

Смятам да подам жалба в КЗП, защото за мен това е некоректен търговец, търсещ си причина да задържи едни пари.
Имам си разпечатката от Спиди за вземане на пратка, бележката от Еконт, имам и всички имейли от поръчването до получаването и връщането. Имам и снимка на самата, запечатана с найлон, машина, както и техните, на които найлончето е вече махнато../чудно, кой ли, след като аз не съм../

Уведомила съм ги и тях по тел., че смятам да пусна жалба. Момичето каза, че ще уведоми колегите си и ще попита за преразглеждане на  случая, но силно се съмнявам да има различен край.

На Емаг ще им кажа през платформата на форума едно:
Две поръчки имах от Вас, с двете ще си остана, защото така не се задържат клиенти! Поръчки повече не.
Бях чувала истории за некоректността им, но човек като си мисли, че на него няма да му се случи, те го изненадват.


Бтв, на майка ми и бяха пратили телевизор с дефект, но развръзката там е с happy end, върнаха си и парите.

Последна редакция: пт, 19 юни 2020, 21:02 от sunattraction

# 86
  • Мнения: 5 246
Цитат
Здраве и красота

Продуктите от категория “Здраве и красота” в emag.bg са такива, свързани със здравето и/или личната хигиена на потребителите. Съответно те могат да се върнат в рамките на срока, който е предоставен за отказ от договора за покупко-продажбата им, сключен от разстояние, само ако не са използвани и са със същата опаковка, с която са били получени и тя е неразпечатана. Подкатегориите, в които могат да бъдат намерени тези продукти са:

– Грим & маникюр
– Парфюми
– Козметика & Продукти за лична грижа
– Уреди & Аксесоари за лична грижа
– Епилатори
– Машинки за подстригване
– Самобръсначки
– Здраве & Wellness
– Устна хигиена

По отношение на продуктите от категорииите Преси за коса, Маши за коса, Ролки за коса, Електрически четки за коса – горните условия важат за тези продукти, които при употребата си изискват директен допир до кожата на главата или косата.

За избягване на съмнение, горните правила не се прилагат за сешоари.
За избягване на съмнение, горните правила не се прилагат за кантари (от подкатегория Здраве & Wellness )
https://www.emag.bg/info/30-dni-pravo-na-vrashtane

Не мога да кажа дали имат право или не, но са го написали в условията на връщане. От друга страна в ЗЗП няма такива ограничения, но eMAG ЗЗП не ги бърка, понеже са регистрирани в Румъния. Дори и КЗП да ги глоби, то не са длъжни да плащат тази глоба и няма как принудително да бъде платена. Поне така преди години шефа на КЗП обясняваше.

# 87
  • Sofia
  • Мнения: 2 249
Всичко е обяснено в поста ми, включително и за опаковките, знанието ми за категорията и питането на служителка в Емаг.

Дори да пия една студена вода, аз ще пусна жалбата, защото не обичам да се бъзикат с мен и да твърдят неща в имейли, които нямат общо с истината.

# 88
  • Мнения: 62
Всичко е обяснено в поста ми, включително и за опаковките, знанието ми за категорията и питането на служителка в Емаг.

Дори да пия една студена вода, аз ще пусна жалбата, защото не обичам да се бъзикат с мен и да твърдят неща в имейли, които нямат общо с истината.

Пусни една жалба, нека поне я има като статистика. От личен опит ти казвам да не се надяваш на кой знае какво решение от тази бутафория. За нищо не стават. Могат да ги глобят, друг е въпроса дали искат. Фирмата не е румънска, регистрирани са в България и вече няколко години оперират с новата си фирма ( българска ).

# 89
  • Мнения: 5 246
Фирмата не е румънска, регистрирани са в България и вече няколко години оперират с новата си фирма ( българска ).
Вярно. В сайта им пише, че след 01.04.2019г. вече българската фирма отговоря за поръчките.
В такъв случай наистина да подаде жалба, пък каквото стане. Поне ще знае, че е опитала.

Общи условия

Активация на акаунт