eMAG -ТЕМА 2

  • 84 312
  • 965
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 9 881
При плащане само с ваучер ще получа ли втори мейл, че 'плащането е успешно', въпреки че няма какво да доплащам? Получих мейл само, че поръчката е  'регистрирана' и няма тракинг на сайта.

Не знам имаше някакъв проблем ако поръчката е с по-малка стойност от ваучера. Поне 0.01 ст трябва да се доплати.

# 661
  • Мнения: 19 953
Четох им правилата за ваучерите, пише единствено че ако не е точна сумата, няма да възстановят разликата. Не пише че трябва да се доплаща задължително. Чат ботът потвърди срок за доставка, да видим.

# 662
  • София
  • Мнения: 15 547
Проблемът беше друг. Накрая трябва да се избере начин на плащане, макар да няма доплащане. Аз бях избрала с карта, защото при наложения платеж се плаща такса. И тъй като не платих нищо с картата, поръчката "увисна". След като видях, че нищо не се случва на следващия ден, им писах или се обадих. Не помня кое от двете беше. Но я оправиха на ръка. Следващия път написах, че искам да е с наложен платеж и всичко мина. Никой не ми поиска такса. Иначе и двата пъти стойността на поръчката беше с 1 ст. по-малка от ваучера.

# 663
  • Мнения: 19 953
А къде мога да пиша, да се обадя? Виждам само чат бота

# 664
  • София
  • Мнения: 15 547
А къде мога да пиша, да се обадя? Виждам само чат бота
Случаите, за които писах бяха преди 2-3 години и тогава нямаше чат бот. Обаче кореспонденция за проблеми съм водила с този имейл - info@emag.bg  Не знам дали все още е актуален. Не пречи да пробваш.

# 665
  • Мнения: 76 568
На този имейл съм питала, съответно ми върнаха отговор, последно на 17.03.2023г.
Имам предвид мейла от поста на Пони69...

Телефоните ги махнаха вече, няма как да звъним.

# 666
  • Мнения: 19 953
Записвам си го, благодаря ви.
Ще им пиша , ако има забавяне.

# 667
  • Мнения: 51
Ами проблемът е че преди да го изпратят в Спиди явно използват sameday, в сайта на sameday именно ми изписва проблема с адреса, а никога досега не съм поръчвала от емаг и не знам какво да правя

Защо не провериш в офиса на спиди за какво точно иде реч. Имаш предполагам товарителница...попитай...

# 668
  • Мнения: 6 564
Записвам си го, благодаря ви.
Ще им пиша , ако има забавяне.
И при мен така се случи няколко пъти и винаги трябваше да им пиша. Няма какво да чакаш, защото ще чакаш напразно.

От чата се свързвам с оператор по следния начин:
Избирам Регистриране на поръчка > Затруднения при регистриране на поръчка

# 669
  • Мнения: 19 953
Свързах се, да. Странно че такъв явно масов проблем, не е отстранен.

# 670
  • Мнения: 76 568
Ами проблемът е че преди да го изпратят в Спиди явно използват sameday, в сайта на sameday именно ми изписва проблема с адреса, а никога досега не съм поръчвала от емаг и не знам какво да правя

Защо не провериш в офиса на спиди за какво точно иде реч. Имаш предполагам товарителница...попитай...


Звънкай тогава в сеймдей...и им кажи точния адрес.

# 671
  • Мнения: 51
Добре, много Ви благодаря. Звъннах и казаха че не работят със Спиди... Чудна работа

Ами проблемът е че преди да го изпратят в Спиди явно използват sameday, в сайта на sameday именно ми изписва проблема с адреса, а никога досега не съм поръчвала от емаг и не знам какво да правя

Защо не провериш в офиса на спиди за какво точно иде реч. Имаш предполагам товарителница...попитай...


Звънкай тогава в сеймдей...и им кажи точния адрес.

Последна редакция: чт, 07 сеп 2023, 15:12 от Lavender44

# 672
  • Мнения: 2 031
Ами проблемът е че преди да го изпратят в Спиди явно използват sameday, в сайта на sameday именно ми изписва проблема с адреса, а никога досега не съм поръчвала от емаг и не знам какво да правя

Sameday са отделен куриер, няма как да доставят пратка до офис на Спиди.
Да не би при пускане на поръчката да сте избрали Доставка с куриер и там да сте посочили адрес на офис на Спиди? При този начин на доставка Емаг решава кой куриер да ползва и няма как Sameday или Еконт например да оставят пратка в офис на Спиди. За взимане от офис на Спиди или Еконт се избира опция Лично вземане и се избира съответния офис от картата.

# 673
  • София
  • Мнения: 1 864
Сутринта имаше код за отстъпка Monday, който сега не мога да намеря… Т.е. няма го за продуктите, които си бях набелязала. А сутринта го имаше и се отразяваше в количката. Но реших да поръчам по-късно и вече го няма… Защо така?

Последна редакция: пн, 11 сеп 2023, 13:22 от magia

# 674
  • Мнения: 9 881
Сутринта имаше код за отстъпка Monday, който сега не мога да намеря… Т.е. няма го за продуктите, които си бях набелязала. А сутринта го имаше и се отразяваше в количката. Но реших да поръчам по-късно и вече го няма… Защо така?

Там си е.

Общи условия

Активация на акаунт