eMAG -ТЕМА 2

  • 84 192
  • 965
  •   2
Отговори
# 825
  • Мнения: 2 030
Праща се мейл на info@emag.bg с конкретен проблем/въпрос, със сигурност отговарят. Може сега да са малко по-заети, но отговор ще има.

# 826
  • Мнения: 76 538
Да, на мен са ми отговаряли на този имейл, на предната страница го дадох..за това попитах писано ли е на него.

# 827
  • Мнения: 948
Праща се мейл на info@emag.bg с конкретен проблем/въпрос, със сигурност отговарят. Може сега да са малко по-заети, но отговор ще има.
Три седмици чакам отговор от този мейл. Съмнявам се, че въобще ще ми отговорят.

# 828
  • Мнения: 76 538
Ха, оня ден пуснах едни чорапи, днес ги изпратили...бая бързи ...

Мен последно от чата дамата сама ми предложи да ми пише по имейл, и ако имало проблем, там да съм пишела. Не помня за какво ставаше дума, нещо се притеснявах за нещо си в поръчката или връщането, та писах в чата и се свързах с жената, но после се оказа че всичко е наред и не съм писала, но тя си спази обещанието и ми прати имейл де...а ,сетих се..за ремонта на монитора беше, притеснявах се че ще го върнат без един кабел, че не го видях описан в протокола за ремонта, който ми пратиха по имейл от сервиза, но всичко дойде комплектовано де, нямаше липси......

# 829
  • Мнения: 7
е как да няма..ето тук има
https://www.emag.bg/help/usloviza-za-polzvane/

Можете да се свържете с eMAG на посочения по-горе адрес, на телефон 07001 3624, *EMAG (*3624) или на и-мейл адрес info@emag.bg. Телефоните за връзка са платени. Повече информация за таксите можете да откриете в секцията „За връзка с нас“ в Платформата.

Много ви благодаря!

# 830
  • Мнения: 76 538
Телефона не става, пробвайте с имейла.

# 831
  • Мнения: 18 980
Да се похваля, и да бъда коректна- след едномесечна кореспонденция с Емаг, и никакъв отговор и реакция от тяхна страна, а може би и след сигнала до КЗП парите ни са възстановени

# 832
  • Мнения: 1 120
Да се похваля, и да бъда коректна- след едномесечна кореспонденция с Емаг, и никакъв отговор и реакция от тяхна страна, а може би и след сигнала до КЗП парите ни са възстановени
КЗП направиха ли нещо?  Нали еМаг е румънски?

# 833
  • София
  • Мнения: 11 159
И аз съм на път да пусна жалба в КЗП, след анулирана от тях, платена поръчка вече 2 месеца чакам връщане на пари, на чата всеки път ми отговарят ще направим проверка и ще се свържем с вас, но нямам нито един емейл от тях.
Изключително непрофесионално за толкова голям търговец!

# 834
  • Мнения: 76 538
Да се похваля, и да бъда коректна- след едномесечна кореспонденция с Емаг, и никакъв отговор и реакция от тяхна страна, а може би и след сигнала до КЗП парите ни са възстановени
КЗП направиха ли нещо?  Нали еМаг е румънски?

Емаг.бг е българско дружество, със седалище в София.

# 835
  • Мнения: 18 980
Да се похваля, и да бъда коректна- след едномесечна кореспонденция с Емаг, и никакъв отговор и реакция от тяхна страна, а може би и след сигнала до КЗП парите ни са възстановени
КЗП направиха ли нещо?  Нали еМаг е румънски?

Честно казано не знам кое свърши работа, имам само входящ номер от КЗП, нищо повече. На мейлите, които писах на Емаг нямам нито един отговор, вчера случайно видяхве парите по сметката

# 836
  • Мнения: 2 625
Да се похваля, и да бъда коректна- след едномесечна кореспонденция с Емаг, и никакъв отговор и реакция от тяхна страна, а може би и след сигнала до КЗП парите ни са възстановени
КЗП направиха ли нещо?  Нали еМаг е румънски?

Честно казано не знам кое свърши работа, имам само входящ номер от КЗП, нищо повече. На мейлите, които писах на Емаг нямам нито един отговор, вчера случайно видяхве парите по сметката
Явно има нещо общо с напъните за смяната на шефа на КЗП. Wink

# 837
  • Мнения: 1 276
И аз да се похваля, след точно 1 месец и 3 дни ми дойде поръчката.

# 838
  • Мнения: 427
И аз да се похваля, след точно 1 месец и 3 дни ми дойде поръчката.
Ще прозвучи смешно, но ме обнадеждихте. Аз днес получих 1 от 2 продукта от пратка, която е част от по-голяма поръчка. С цялата си глупост приех и платих пратката, мислейки, че втората бройка ще пристигне по-нататък, но като се прибрах и огледах по-обстойно, забелязах, че на етикета пише 1/1 и теглото отговаря на 2 броя, а и в профила ми доставката е отбелязана като получена. Писах в чата, но когато най-сетне ми отговори човек, чатът спря да функционира- нито показваше моя отговор, нито се виждаше опцията да се изтегли чатът, както когато се прекъсне връзката. Намерих имейл адреса от тук (ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ!), но по Законът на всеобщата гадост, имаше някакъв технически проблем и с пощата ми, съответно сега се изпратиха 5-6 съобщения наведнъж (неуспешните ми опити от през деня), но вече е късно.
Само да вметна, че приключението е свързано с пакетите от по 2 бутилки перилен препарат, които са на промоция в момента и за съжаление от общо 5 бутилки, които получих в различни пратки до тук, 3 са пукнати и 1 въобще не са я изпратили... Чакам още 2 и, надявам се, и липсващата 1 да пристигне с тях, защото ми трябва.

# 839
  • ВАРНА
  • Мнения: 1 620
Здравейте.
Имам проблем с една поръчка. Направих поръчка през приложението с опция плащане с карта.  Докато започва вписването на данните от картата прозорецът се затвори, а поръчката стана със статус ‘регистрирана’ и очакващо потвърждение на плащането. Не успявам да намеря къде да си въведа данните от картата и да извърша плащането.
Опитах с обаждане на телефонния номер, но ме препраща към чат с Ема - там пък нищо не може да се направи - само шаблонни въпроси и отговори и нищо …
Някой може ли да ми каже как мога да си извърша плащането?
Благодаря предварително на отзовалите се 🙏🏻

Общи условия

Активация на акаунт