eMAG -ТЕМА 2

  • 84 197
  • 965
  •   1
Отговори
# 885
  • Мнения: 427
Здравейте,
След 30 дни чакане на отговор от емаг, дали ще ми изпратят стоката, която не ми изпратиха пред декември, получих следният автоматичен отговор. Друг, освен измамник не би анулирал запитване без да отговори. За мен заключението е ясно, но го публикувам и тук, дано някой причете и успее да се предпази:

От:  eMAG No-reply-t BG
Относно:  Automatic reply: Запитване 37623907 / Поръчка № 101807****, пратка AWB: 2EBG241233703*****/ Липсващи продукти
До:  ***
Изпратено на:  17.01.2024

-- Твоето съобщение не беше прието --

 

Здравей

 

Съобщението не може да бъде прието. За по-бързо откриване на желаната от теб информация, моля да следваш стъпките по-долу:

 

За информация относно твоята поръчка, моля  да посетиш секцията "История на поръчките" в клиентския ти акаунт в eMAG.

 

За обща информация, моля да посетиш нашата инфо страница тук

 

Ако не можеш да откриеш необходимата информация, може да се свържеш с нас.

 

Хубав ден!
Екипът на eMAG

# 886
  • Мнения: 30
Вече трети ден чакам развитие или отговор за попълнен формуляр за сервиз за фотоепилатор филипс, който изгоря на втория месец . Засега такъв липсва. Уж почти вечни епилатори, започвам да се чудя оригинален ли е бил и дали е бил нов..а от емаг засега няма никаква колаборация.

# 887
  • Мнения: 2 030
Коя е външната фирма? Да не е някой китаец? Защото се появиха доста такива продавачи и ако праща стоката от Китай, е нормално да се бави, въпреки че са посочили такава дата за доставка..
Friendly Market, наистина прилича на китаец

Регистриран е в Полша, трябваше да е дошла вече пратката..
Посочили са friendlymarket29@emag.bg в политиката за връщане, освен там да им пишете..

# 888
  • Мнения: 76 538
Вече трети ден чакам развитие или отговор за попълнен формуляр за сервиз за фотоепилатор филипс, който изгоря на втория месец . Засега такъв липсва. Уж почти вечни епилатори, започвам да се чудя оригинален ли е бил и дали е бил нов..а от емаг засега няма никаква колаборация.

Аз колаборацията им я знам каква е, за това си поръчвам единствено стоки предлагани от емаг, не от външни търговци.

Последно като пак го напомних, ми скочиха аа..уууу макактака няма да има съдейдтвие от платформата, не си права.....длъжни са и т.н.

Ми ей го ...накарай ги да ти съдействат сега.

Моят монитор дойдоха почти веднага и го взеха за ремонт, отремонтираха и върнаха на килимчето пред врата ми, напълно безплатно. Емаг, купуван от емаг, не от външни търгаши....

Но акъл насила не може да дадеш...това научих.

# 889
  • Мнения: 427
Това правило очевидно вече не важи. Емаг не само не отговарят на никакви опити за комуникация от страна на клиентите си, но и крият негативни ревюта от опарените. Аз лично вчера написах ревю, което не се вижда под продукта, цъкнах да напиша ново, защото реших, че може да има грешка от моя страна, но ми излиза съобщение, че вече съм написала ревю, което не е одобрено от тяхна страна. Представете си наглостта на тези мошенници!
Вече трети ден чакам развитие или отговор за попълнен формуляр за сервиз за фотоепилатор филипс, който изгоря на втория месец . Засега такъв липсва. Уж почти вечни епилатори, започвам да се чудя оригинален ли е бил и дали е бил нов..а от емаг засега няма никаква колаборация.

Аз колаборацията им я знам каква е, за това си поръчвам единствено стоки предлагани от емаг, не от външни търговци.

Последно като пак го напомних, ми скочиха аа..уууу макактака няма да има съдейдтвие от платформата, не си права.....длъжни са и т.н.

Ми ей го ...накарай ги да ти съдействат сега.

Моят монитор дойдоха почти веднага и го взеха за ремонт, отремонтираха и върнаха на килимчето пред врата ми, напълно безплатно. Емаг, купуван от емаг, не от външни търгаши....

Но акъл насила не може да дадеш...това научих.

Последна редакция: чт, 18 яну 2024, 13:55 от kikithealien

# 890
  • Мнения: 76 538
Току що комуникирах с дама ..чрез чатбота, прехвърли ме на човек. По повод БД до изибокс, големият червен надпис който е цвъкнат навред, а реално не важи за продукта който харесах.  Филтрирах в търсачката да има БД до изибокс, излиза ми продукта. Доста е подвеждащо, нелоялна търговска практика, клиентът е въведен в заблуда ....  КЗП харесва това ....уж щели да се свържат с мен, щяла дамата да пита по-горе...писах им или да си махнат надпаса, което е подвеждащ, или да ми пуснат поръчка с условията по него....

# 891
  • Мнения: 6 643
Това с отзивите не е само при тях. Написах в Технополис отзив за детски смарт часовник да знаят другите родители къде са му пробойните, познайте дали го публикуваха.
Поляците май нямат практика да си пускат пратките. Назад писах за друг такъв, от който не се получи нищо.

# 892
  • Мнения: 8 112
На мен пък още не искат да ми върнат парите за върнат продукт през Изибокс. Разправям се от 21.12 със Сеймдей къде е пакета. Преди 1 седмица го намериха и от тогава все го връщат на Емаг. Онези пък ми канселираха връщането, защото минаха 30-те дни от доставката. Писах им поне по 10 пъти и файда никаква. Уж Емаг казаха, че вината не е моя, уж те уреждат връщането, т.е. аз не съм страна реално между тях и куруера, и въпреки всичко пари йок!

# 893
  • Мнения: 30
А откъде виждате кой е търговеца? В случаят при мен пише филипс с доставка емаг. Писах и на филипс ,които казаха, че не са им официален партньор и не е препоръчително закупуването на тяхна техника от емаг. Но УРА след пет формуляра и два чата да попитам колко точно е техническото време за обработка, днес получих имейл , че е одобрен формулярът ми.
Иначе и моят негативен коментар е заметен под килима.

# 894
  • Тра-ла-ла
  • Мнения: 21 240
Ревютата не се публикуват директно. Вероятно минават предварителен преглед. Моите отрицателни са публикувани.

С БД - много често даден пункт ту излиза достъпен, ту недостъпен. Може би зависи дали е препълнен. Вчера така исках да поръчам нещо - близкият изибокс беше недостъпен. Цъкнах друг адрес - и там даде възможност за БД.  После пак си върнах 1вия адрес и след няколко часа и до сега вече е достъпен

# 895
  • Мнения: 76 538
А откъде виждате кой е търговеца? В случаят при мен пише филипс с доставка емаг. Писах и на филипс ,които казаха, че не са им официален партньор и не е препоръчително закупуването на тяхна техника от емаг. Но УРА след пет формуляра и два чата да попитам колко точно е техническото време за обработка, днес получих имейл , че е одобрен формулярът ми.


Търговецът се вижда в дясно на продукта - предлаган и с доставка от Емаг - значи че емаг го продава, не външен търговец.
Ако пише предлаган от бай иван еоод - значи че външен търговец го продава чрез платформата.

С БД - много често даден пункт ту излиза достъпен, ту недостъпен. Може би зависи дали е препълнен. Вчера така исках да поръчам нещо - близкият изибокс беше недостъпен. Цъкнах друг адрес - и там даде възможност за БД.  После пак си върнах 1вия адрес и след няколко часа и до сега вече е достъпен

Не, изобщо не дава опция да избираш адрес на изибокс при мен. Изобщо. Само куриер излиза.

# 896
  • София
  • Мнения: 15 541
И при мен излиза само адрес на куриер. Дори за шоурум не излиза, а аз почти всичко поръчвам до мола. Досега никога не съм имала проблем с това.

# 897
  • Мнения: 54
Аз имах чудесни впечатления от емаг. И досега ги давах като пример за коректност. А мой познат, който продава при тях, като външна фирма, ми се оплакваше, че го проверявали до припадък при всяка рекламация.

Дали проблемите им са временни, или вървят към промяна на политиките си ?

# 898
  • Мнения: 30
Днес минаха да вземат изгорелия ми фотоепилатор. Засега добре. Според мен това нещо няма начин да проработи отново , защото самата лампа е дефектна. Едва ли ще го и заменят, но дано. Важното е, че направиха крачка.

Последна редакция: пт, 19 яну 2024, 19:09 от IvAng29

# 899
  • Мнения: 8 112
Днес и по моя казус има ъпдейт - пратката мина от състояние поръчана на 21.12.2023 г в състояние транзит от 17.01.2024 г. Да видим сега дали до края на февруари ще успеят да я върнат на Емаг и дали и кога ще ми върнат парите.

Общи условия

Активация на акаунт