eMAG -ТЕМА 2

  • 84 168
  • 965
  •   1
Отговори
# 870
  • Мнения: 4 201
Здравейте,имам следния проблем. Днес пристигна детско легло от емаг всяка част на леглото изглежда или надрана или спукана не мога да намеря телефон за връзка има ли какво да направя по въпроса? Давам си парите с мислълта че ще купя ново легло на детето си а идва някакъв боклук

# 871
  • Мнения: 8 112
Има чат, през който трябва да минеш, за да стигнеш до жив агент.

# 872
  • Мнения: 4 201
Какъв е този чат,5 пъти вече пиша с ема и нищо

# 873
  • София
  • Мнения: 1 564
Освен чата, пратете им и формуляр https://www.emag.bg/contact-form

Избирате Доставка - Увредена пратка и описвате проблема.

# 874
  • Мнения: 4 201
Вече го направих

# 875
  • Мнения: 5 386
Ако стоката е от външен търговец, обадете му се и пратете снимки.
Имахме проблем така с една маса от мебелна фирма, но купена от E-mag. Още с разопаковането имаше дефект на плота и им се обадихме, за да питаме евентуално за подмяна. Сами предложиха директно да върнем артикула.
До 14 дни връщате без излишни въпроси - пак може да се опише, че е дефектно изделието.

# 876
  • Мнения: X
Radii Simple Smile  Ако бяхте прегледали преди да платите,нямаше да си имате работа с  емаг.
Свързването с оператор на емаг става лесно,но комуникацията е трудна,особено що се касае за връщане и подмяна.
На мен ми се случи с ел.уред,въртяха ни 1 година,докато най-после ни пратиха работещ продукт.
Натискахме ги почти всеки ден с мейли и тел.разговори,ако си нахален като конска муха може и да можете да се разберете,иначе никакъв шанс.
Успех!

# 877
  • Мнения: 4 201
Нямаше опция преглед! За щастие се свързах с фирмата,която предлага леглото. В понеделник ще ми изпратят ново ,обещали са ,че ще го прегледат преди да ми го изпратят за евентуални повреди като това

# 878
  • Мнения: 30
Здравейте!
Попьлних формуляр за сервиз  и го изпратих ,понеже имаше проблем със зарядното на прахосмукачката.Но , впоследствие ,след ресетнати настройки,почистване и т.н всичко се оправи.Как да анулирам това връщане? Утре ше дойде куриера.

А колко време отне “техническото” от попълване на формуляра и обработването му? Защото попълних три пъти и все още нямам никакъв резултат.

# 879
  • Мнения: 54
Здравейте, на 06.12.2023г. направих поръчка в емаг. Платих веднага с карта. Поръчката трябваше да дойде на 18-22.12.2023г. Забави се, но но реших че е заради натовареността по празниците. След Нова година реших да я проверя и видях, че статута е платена, но неизпратена. Свързах се с емаг през чата им.  Казаха, че поръчката била към външна фирма и ще проверят и ще ми изпратят мейл. Не получих нищо. Преди седмица писах в рекламациите им. Получих бланкетен отговор, че трябва да пиша на външната фирма. Но в сайта никъде не намерих неин имейл. А гугъла въобще е откри такава фирма. Пуснах ново оплакване с искане да ми дадат имейла й. Вече трети ден чакам отговора им. Някой имал ли е подобен проблем.

# 880
  • Мнения: 2 030
Коя е външната фирма? Да не е някой китаец? Защото се появиха доста такива продавачи и ако праща стоката от Китай, е нормално да се бави, въпреки че са посочили такава дата за доставка..

# 881
  • Мнения: 8 112
Здравейте, на 06.12.2023г. направих поръчка в емаг. Платих веднага с карта. Поръчката трябваше да дойде на 18-22.12.2023г. Забави се, но но реших че е заради натовареността по празниците. След Нова година реших да я проверя и видях, че статута е платена, но неизпратена. Свързах се с емаг през чата им.  Казаха, че поръчката била към външна фирма и ще проверят и ще ми изпратят мейл. Не получих нищо. Преди седмица писах в рекламациите им. Получих бланкетен отговор, че трябва да пиша на външната фирма. Но в сайта им няма неин имейл. А гугъла въобще е открива такава фирма. Пуснах ново оплакване с искане да ми дадат имейла й. Вече трети ден чакам отговора им. Някой имал ли е подобен проблем.
Оспорете транзакцията, т.е. пуснете рекламация в банката издател на картата. Имате 120 дни.

Аз мнооого рядко плащам нещо предварително. Всичко с наложен платеж и плащане на Easybox практикувам. Имах 2 поръчки от външни търговци и уж ги изпратиха, а после ги канселираха. Не ги бях платила обаче, та ми беше все едно.

П.П. На Емаг не бих разчитала, нито доброволно да ми върнат парите!

# 882
  • Мнения: 76 537
Данни за външната фирма има.
Прегледайте въпросите, там беше уточнено къде да ги търсите.
По спомен..като кликнеш на името на търговеца.

# 883
  • София
  • Мнения: 15 539
Харесах си 2 продукта, на които има надпис, че са с безплатна доставка до Изибокс. И двата са предлагани от Емаг. Искам да завърша поръчката, но изобщо не виждам къде може да се избере Изибокс. Има само с куриер или до офис на Еконт. Аз ли не правя нещо както трябва?

Стойността на поръчката е над 60 лв., но опитах всякакви варианти с много повече пари. Simple Smile

# 884
  • Мнения: 54
Коя е външната фирма? Да не е някой китаец? Защото се появиха доста такива продавачи и ако праща стоката от Китай, е нормално да се бави, въпреки че са посочили такава дата за доставка..
Friendly Market, наистина прилича на китаец

Общи условия

Активация на акаунт