eMAG -ТЕМА 2

  • 84 179
  • 965
  •   1
Отговори
# 855
  • Мнения: 70
Здравейте.
Имам проблем с една поръчка. Направих поръчка през приложението с опция плащане с карта.  Докато започва вписването на данните от картата прозорецът се затвори, а поръчката стана със статус ‘регистрирана’ и очакващо потвърждение на плащането. Не успявам да намеря къде да си въведа данните от картата и да извърша плащането.
Опитах с обаждане на телефонния номер, но ме препраща към чат с Ема - там пък нищо не може да се направи - само шаблонни въпроси и отговори и нищо …
Някой може ли да ми каже как мога да си извърша плащането?
Благодаря предварително на отзовалите се 🙏🏻
Отвори си пощата и следвай линка за плащане.

# 856
  • ВАРНА
  • Мнения: 1 620
gabrielagaby, казусът е разрешен още тогава. Поръчката е получена вече Simple Smile
Тета, благодаря много за бързия отговор.
Точно след като публикувах поста си тук получих имейл с отговор, че плащането ми е неуспешно и с покана за повторно плащане. Влязох си в акаунта през браузър и успях да си направя плащането. Много бързо дойде имейл, че плащането ми е одобрено.

С всички казуси, които си описала съм наясно. Следя ги и аз тези неща 😉

Относно плащането и дърпането на парите, и там се подсигурявам. Плащам с Револют обикновено, а в него слагам пари само когато и колкото са ми нужни за конкретната поръчка. Та няма как да ми дръпнат повече пари. 😉 /в случая затова се забавих с плащането/

Благодаря ти още веднъж 🤗
Казусът е разрешен ✔ 😉

# 857
  • Мнения: 1
Здравейте,
Сподялм своят горчив опит с ЕМАГ.
НИКОГА не пазарувайте от емаг, неща, над сума, която сте склонни да прежалите ! Аз поръчах 2 бр. iphone 15 pro на 3.10.2023 , чрез лизинг. Разбирам, че този модел беше дълго време без наличност в повечето вериги и за това си изчаквах. Кредита не е на малка стойност и съответно си го изплащам редовно....и така 4 поредни вноски (4-ти месец), а телефони при мен - няма. След няколко десетки разговора, като всеки от тях коства неистови усилия, време и нерви да се свържеш с жив човек, от отсрешната страна съдействие за разрешаване на казуса - нула. През това време, телефоните не еднократно се появяват  налични за свободна продажба с ДОСТАВКА от емаг (наясно съм, че там продават търговци от кол и от въже, за това взимам само от ЕМАГ). Е сещате се как се почуствах - като прецакан, щото ред за получаване няма. Аз като съм се вързал и платил, защо да не почакам още, когато могат да завъртят още бройки на директна продажба ...
Оставям това на страна, но имаше проблем в комуникацията между тяхната система и тази на банката относно статуса на плащането ... и познайте едните прехвърлят топката на другите, а другите седят и се чудят какво да я правят и я връщат обратно в Емаг. А посредата - клиента (в случея-аз) седи в недуомение, с потрошени нерви, изгубено време, развалени моменти на изненада и прочие...
Най-много от всичко бях потресен от ТОТАЛНАТА липса на някаква адекватна връзка с тях - няма телефон, на имейл никой не си прави да ти отговори, няма кой да ти каже какво се случва с парите ти, къде ти е поръчката, кога ще дойде - нищо. Плащаш - в кюпа си....ходи се оплаквай на който си щеш !
Недай си боже да искаш жалба да подадеш - ми то какви доказателства ще приложиш, като кореспондецията е в чат с опция за смъкване на текстови файл - файда никаква.
И за протокола - клиент съм на емагот над 10 години и винаги е бил магазин, от който съм предпочитал да пазарувам. Е сега категорично повече, никога не бих искал и да чуя за тях.
Заслужават пълен фалит, санкции и никакви клиенти !!!

СЪВЕТ: Бъдете много нащрек, с ясната идея какво поръчвате, кога трябва да дойде и ако се забави дори 1 ден - търсете си правата. Никога не им предплащайте. търсете начин за комуникация през имейл за да имате доказателства. Стискайте си палци да не ви се налага  среща с Чат Бота !

# 858
  • Мнения: 2 030
И защо се поръчва нещо, за което е ясно, че най-вероятно ще се чака наличност? След като не е дошло до 14 дни - анулиране на поръчката и отказ от договора за лизинг.. Външни търговци може да го продават и да имат наличност, Емаг само осигурява доставката.
Иначе да, комуникацията с тях е трудна.

# 859
  • Мнения: 1 276
Svet Makki, защо да не подадете жалба? Имате договор за доставка, потвърждение на поръчката. Те парите са си получили от банката, вие плащате към нея заема. Подайте сигнал към КЗП, когато съм се обръщала към тях, винаги са съдействали.

# 860
  • Мнения: 8 112
Здравейте. Имам една пратка за връщане с Easybox. Досега само съм получавала. Та въпросът ми е дали трябва да залепя адрес на получател. Регистрирах си заявката и получих QR код за изпращането.
Може ли да ссподелите какво стана с Вашето връщане?
На 21.12.2023г върнах пратка през Easybox ато отворих кутията с QR кода от профила. Нищо не лепих на кашончето и от тогава и Емаг, и Сеймдай проверяват и нямат информация за пратката, която оставих.

# 861
  • Мнения: 37 263
какъв беше кодът за емаг с мобилното приложение?
гледах го на компютърза, затворих го без да искам и повече не мога да го накарам да се появи
инсталирах приложението и бих искала да се възползвам от допълнителната отстъпка
благодаря предварително!

# 862
  • Мнения: 76 537
Аз не знам за такъв код.

# 863
  • Мнения: 37 263
когато разглеждах на компютъра, ми изскачи каре с приканване да кача приложението и в това каре имаше код 10%, но не мога да го накарам да се появи отново
ще пробвам с нов профил и нов брауър

# 864
  • Мнения: 6 557
какъв беше кодът за емаг с мобилното приложение?
гледах го на компютърза, затворих го без да искам и повече не мога да го накарам да се появи
инсталирах приложението и бих искала да се възползвам от допълнителната отстъпка
благодаря предварително!
MOBILE - до 15% отстъпка

За друг път: В приложението горе в ляво има "Офертите на eMAG". Там ги пише всички.

# 865
  • Мнения: 76 537
Този код за всичко ли е, или за определени стоки, и само предлагани от емаг?

# 866
  • Мнения: 6 557
Този код за всичко ли е, или за определени стоки, и само предлагани от емаг?
Не е за всичко. Не е само за предлагани от eMAG.

# 867
  • ВАРНА
  • Мнения: 347
Здравейте. Имам една пратка за връщане с Easybox. Досега само съм получавала. Та въпросът ми е дали трябва да залепя адрес на получател. Регистрирах си заявката и получих QR код за изпращането.
Може ли да ссподелите какво стана с Вашето връщане?
На 21.12.2023г върнах пратка през Easybox ато отворих кутията с QR кода от профила. Нищо не лепих на кашончето и от тогава и Емаг, и Сеймдай проверяват и нямат информация за пратката, която оставих.
На 4 януари я върнах в Easybox и днес получих мейл, че връщането на парите е наредено по картата ми и трябва да ги получа до 2-5дни.

# 868
  • ВАРНА
  • Мнения: 347
Здравейте. Имам една пратка за връщане с Easybox. Досега само съм получавала. Та въпросът ми е дали трябва да залепя адрес на получател. Регистрирах си заявката и получих QR код за изпращането.
Може ли да ссподелите какво стана с Вашето връщане?
На 21.12.2023г върнах пратка през Easybox ато отворих кутията с QR кода от профила. Нищо не лепих на кашончето и от тогава и Емаг, и Сеймдай проверяват и нямат информация за пратката, която оставих.
На 4 януари я върнах в Easybox и днес получих мейл, че връщането на парите е наредено по картата ми и трябва да ги получа до 2-5дни.
Само да допълня че вчера си получих парите по картата ми. Отне точно 7дни.

# 869
  • Мнения: 8 112
Благодаря много. На мен нито ми писаха повече, нито парите ми върнаха. Не знам колко пъти трябва да им пиша, ама явно няма да стане по лесния начин.

Общи условия

Активация на акаунт