?Въпроси всякакви? (2020г.)

  • 543 515
  • 13 836
  •   1
Отговори
# 12 075
  • here and now
  • Мнения: 5 918
Искам да преведа пари чрез онлайн банкирането ми в помощ на едно кученце. Обаче ми дава опция "превод в банката" и само към мои сметки. Трябва да имам специални права ли, за да преведа по чужда сметка или не правя нещо правилно? В пощенска банка съм.
Ако ще превеждаш от компютър, ще ти трябва или ел. подпис или цифров сертификат от банката(онлайн го дават, в сайта им е описано)
https://www.postbank.bg/Digitalno-bankirane/Internet-bankirane/D … -Poschenska-banka
Ако ще превеждаш от приложението, трябва да си свалиш друго приложение "m-token" май беше.
https://www.postbank.bg/Digitalno-bankirane/mToken

# 12 076
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 792
Леле, България е останала точно на нивото, на което я оставих преди 6 години... Сертификати, заявления, остави!

# 12 077
  • Мнения: 14 453
Странно ми е, миналата седмица направих превод през банкирането на ЦКБ без каквито и да е проблеми, през браузър на телефона. Същото и през компютъра, никога не съм имала инсталирано каквото и да е специално за това.

# 12 078
  • София
  • Мнения: 3 045
.......................
Въпрос, помощ 😁 Заради мераците на ММ да си правим домашен оцет, завъдихме еднодневки, докато му "баехме" и бъркахме всеки ден и няма отървия, какво ли не пробвах. Дайте идеи как да  ги сборя?
Веднага след като се изнесе от кухнята и те,  еднодневките,  ще изчезнат на момента. Затова се и наричат еднодневки.

Уви, изнесен е вече, но си циркулират, плодят ли се, какво ли, такова нещо за сефте ми се случва. Явно ще трябва да ги дебна една по една..

# 12 079
  • here and now
  • Мнения: 5 918
Ми мъка е в Пощенска. За нивото на компетентност на служителите в по-малките клонове дума да не отварям.
До преди година националния им телефон не обслужваше корпоративни клиенти, трябваше да се ходи в клон - ще речеш, че всичкия бизнес е от 9 до 17...., сега не знам как е, съмнявам се да се е подобрило нещо, щом в близкия клон служителките са същите..

# 12 080
  • Мнения: 2 147
Ми мъка е в Пощенска. За нивото на компетентност на служителите в по-малките клонове дума да не отварям.
За съжаление потвърждавам... 😔

# 12 081
  • Мнения: 2 680
Парасиемпре, пробвай да им окачиш една лента за мухи, от онея лепкавите. По-бързо ще стане.

# 12 082
  • Мнения: 17 286
Леле, България е останала точно на нивото, на което я оставих преди 6 години... Сертификати, заявления, остави!
Аз това го направих в момента, в който си открих сметката. Бързо и лесно е.
Явно хората, като откриват сметки не знаят какво искат. И после се опитват да добавят различни опции.

# 12 083
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 648
Не знаят, че трябва допълнително да заявят, че искат да могат да превеждат пари от банкирането си. То голямата философия, отиваш подаваш заявление - става за 10 минути с чакането на опашката.

# 12 084
  • Мнения: 76 317
....а с ходенето? Че не всички живеем или работим над банковия клон..

# 12 085
  • Мнения: X
Някой може ли да ми препоръча гигабитов рутер.
Хубав или бюджетен? Blush И безжичен предполагам.
TP-Link Archer C1200
TP-Link Archer C2300
Ако търсите нещо с Beamforming огледайте за А10 или А9 серията.

Не знаят, че трябва допълнително да заявят, че искат да могат да превеждат пари от банкирането си.
Че то ако не мога да превеждам, не е банкиране, а вю онли.

# 12 086
  • Мнения: 17 286
Когато отваряте сметка, не казвате ли какво искате да правите с нея?
Например:
-получаване на заплата
-плащане на комунални услуги
-онлайн банкиране
Тогава разбирате и какви са:
- таксите, към сметка в същата банка, към сметки в др банка
-има ли продукт без такси и при какви условия
-има ли застраховка
-как се решават диспутите

Когато отидете и кажете само сметка, те Ви отварят само сметка. После се присещате, че ви трябват и др услуги и започват да искат сертификати, заявления. Нормално, всяка банка по света ще го направи. Та не е проблема в банката, а в искащият. Който при откриване на сметката не знае какво иска

# 12 087
  • Мнения: 12 918
Аз съм доволна от Прокредит - отворих сметка, изтеглих кредит, превеждам каквото си искам през банкирането - всичко по телефона и мейла, не съм стъпила в офис. Харесва ми и че имат 24 часови центрове за самообслужване, вкл. директно теглене на Евро от техните банкомати.
Избягвам всякакви физически посещения на офисии клиентски центрове, още от преди пандемията..

# 12 088
  • Мнения: 4 863
Има сметка с основни функции - получаване на заплата и други доходи през нея и заплащане през нея на комунални преводи и преводи към други сметки.
Обикновено клиента очаква че всичко това се подразбира под думата " сметка". Ама при банките не е така.😡

# 12 089
  • София
  • Мнения: 9 346
То Прокредит имат един офис в София, избягах от тази банка при първа възможност. Иначе при отваряне на нова сметка се заявява, каква искате да е и няма никакви проблеми. Активното онлайн банкиране също трябва да се заяви.

Общи условия

Активация на акаунт