Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 14 ян. 2020, 18:51 ч.

Пазаруване от Fashion Days. Тема 3

  • 2 451
  • 42
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 348
Да споделя опит с рекламация към сайта.На 30.12 получих кецове на Pepe Jeans. Носих ги няколко пъти и забелязах,че кожата се пука на места ,където няма никакво триене . На 22.01 изпратих мейл със снимки и заявих връщане. Днес получих смс, че рекламацията е одобрена и да очаквам сумата да ми бъде възтановена.

Дайте линк към обувките с проблем.

# 31
  • Мнения: 3 347
Някой купувал ли е продукти на Desigual от сайта? Харесала съм една чанта, която я няма по моловете и се чудя дали да я поръчам.

# 32
  • Мнения: 1 572
Взимала съм кожени дамски боти. Нямам забележки.

# 33
  • Мнения: 935
Някой купувал ли е продукти на Desigual от сайта? Харесала съм една чанта, която я няма по моловете и се чудя дали да я поръчам.

Купувала съм чанта, доволна съм, няма проблеми.

# 34
  • Мнения: 3 347
Благодаря ви за отговорите.

Реших се да си поръчам чантата от нов профил и не ми приема поръчката. Стигам до финализиране и ме препраща на началната страница. Избирам метод на плащане "Наложен платеж" и не става. Пробвах да я пусна от моя стария профил и се получи. Да не би да не може да се плаща първа поръчка с наложен платеж?

Писах на кол центъра да видим какво ще кажат.

# 35
  • Мнения: 6
Някой купувал ли е продукти на Desigual от сайта? Харесала съм една чанта, която я няма по моловете и се чудя дали да я поръчам.

Поръчах си една чанта на Desigual. Много е хубава. Качествена е.

# 36
  • Мнения: 10 552
Като съм се зарекла да не плащам в български сайт с карта не знам защо си мисля, че в някой сайт са добре нещата.
Вчера се опитвах да ползвам кода за отстъпка през мобилното приложение и тъй като не ми позволяваше за поръчка с наложен платеж цъкнах за плащане с карта. Оказа се, че съм направила поръчка и ми е пратен линк да я платя. Пак през мобилното приложение платих, иска ми 3д идентификацията, сумата блокирана.

Днес поглеждам - поръчката отказана. Звъня, ами нямало плащане. Е как няма плащане като сумата е блокирана и съм платила през портала им за онлайн плащания PayU. Браво! Сега ще чакам 45 дни банката да ми освободи парите.

# 37
  • Мнения: 154
Може и да не чакате целия срок от 45 дни. При отказана поръчка от Амазон, се обаждам на банката, препращам им имейла с отказа и за няколко часа отблокират сумата. Не следва да е по-различно за фешън дейс. Но задължително искат потвърждение от търговеца, че поръчката е анулирана.

# 38
  • Мнения: 3 347
Аз след 100 мъки успях да пусна поръчка с наложен платеж, но ми я прие без кода за 10% намаление за новорегистриран потребител. Вече пети ден поръчката ми стои на "Обработва се". Чантата вече не е налична на сайта. Не съм сигурна, че изобщо ще получа нещо, но поне не я платих предварително.

# 39
  • Мнения: 10 552
Може и да не чакате целия срок от 45 дни. При отказана поръчка от Амазон, се обаждам на банката, препращам им имейла с отказа и за няколко часа отблокират сумата. Не следва да е по-различно за фешън дейс. Но задължително искат потвърждение от търговеца, че поръчката е анулирана.

Да това го знам, но като знам ДСК колко са експедитивни в тия случаи, даже не си четат мейлите...

# 40
  • Мнения: 777
Аз след 100 мъки успях да пусна поръчка с наложен платеж, но ми я прие без кода за 10% намаление за новорегистриран потребител. Вече пети ден поръчката ми стои на "Обработва се". Чантата вече не е налична на сайта. Не съм сигурна, че изобщо ще получа нещо, но поне не я платих предварително.
Без проблем поръчах на 8.02 с наложен ,на 11.02 я взех.

# 41
  • Мнения: 348
Имаше проблем с поръчките и използването на кода за намаление. Писах им и след около 3 часа оправиха проблема.

# 42
  • Мнения: 208
За пръв път поръчах от сайта.
След проверка на пратката и отказ те ли поемат двете доставки, благодаря!

Последна редакция: сб, 22 фев 2020, 09:22 от Maya Petrova 601620

Общи условия

Активация на акаунт