Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 14 ян. 2020, 18:51 ч.

Пазаруване от Fashion Days. Тема 3

  • 4 280
  • 72
  •   1
Отговори
# 45
  • някъде по света
  • Мнения: 3 514
Здравейте,няма ли активен код за сайта?
Гледам,че предните години доста кодове са пускали за намаление?
Благодаря

# 46
  • Мнения: 1 330
Преди няколко дни имаше за 13%. Сега за 8ми март се надявам да пуснат.

# 47
  • някъде по света
  • Мнения: 3 514
Ще изчакам да видя и аз за 8 март дали ще пуснат.

# 48
  • Мнения: 61
Ще ходя до Спиди да връщам пратка, че с куриера се разминахме онзи ден. По телефона ми издиктуваха адреса, но казаха че не могат да ми дадат телефон. А доколкото знам, куриерските фирми задължително искат и телефон на получателя. Някоя от Вас връщала ли е скоро и знае ли телефона??

# 49
  • Мнения: 4 316
Ще ходя до Спиди да връщам пратка, че с куриера се разминахме онзи ден. По телефона ми издиктуваха адреса, но казаха че не могат да ми дадат телефон. А доколкото знам, куриерските фирми задължително искат и телефон на получателя. Някоя от Вас връщала ли е скоро и знае ли телефона??
Напиши номера с който си говорила.

# 50
  • Мнения: 61
Звънях на Кол центъра им ... 0700-нещо-си
Не знам дали ще приемат такъв номер.

# 51
  • Мнения: 401
Звънях на Кол центъра им ... 0700-нещо-си
Не знам дали ще приемат такъв номер.
02 905 9160 е номера им, използвай него.
Отново препоръчвам приложението 0700, от него рабрах реалния номер.

# 52
  • Мнения: 1 330
При връщане на поръчка и избор на получаване на сумата чрез ваучер до колко време се случват нещата? За първи път връщам, но така или иначе често пазарувам, по-удобно ще ми е така.

# 53
  • Мнения: 1 635
При връщане на поръчка и избор на получаване на сумата чрез ваучер до колко време се случват нещата? За първи път връщам, но така или иначе често пазарувам, по-удобно ще ми е така.
2-3 работни дни.😊

# 54
  • Мнения: 1 330
Благодаря. Simple Smile А в пратката не следва ли да фигурира някакво разпечатано листче за връщане, като че ли до момента все е имало такова, а сега няма. Така ли се предава на куриера?

# 55
  • Мнения: 1 574
Да, не виждате ли, че мнението преди вашето е от преди 2 дни?
Благодаря за отговора! Виждам коментари за чанти и т.н., не за часовници!

# 56
  • София
  • Мнения: 143
Имам 2 поръчки от месец февруари ,които стоят със статус в обработка.Днес звънях да ги питам дали ще ги получа и ми отговориха ,че само ако ги платя с карта, а те са пуснати с наложен платеж.Поръчките са всяка със стойност 160 лв.
Много съм разочарована,защото съм клиент от много години с безброй поръчки и това е изключително некоректно от тяхна страна.
Поръчката е един вид договор , който ти не изпълняват. Има опция да избираш начин на плащане ,а впоследствие не го изпълняват.
Ако имат некоректни клиенти, да прилагат тези рестрикции спрямо тях.

# 57
  • София-Младост
  • Мнения: 17 590
Е как така...т.е. няма да ги получиш, защото си избрала опция наложен платеж ли?

# 58
  • Мнения: 1 330
Последно преди ден получих поръчка с наложен. А аз дори съм отказвала поръчки при доставка, такива рестрикции не са ми налагали.

# 59
  • София
  • Мнения: 143
Е как така...т.е. няма да ги получиш, защото си избрала опция наложен платеж ли?
Да така ми казаха по телефона, пратиха  ми на имейла линкове за двете поръчки за плащане с карта, които важат 24 часа.
Сега си гледах профила ,клиент съм им от 2015 г ,постоянно пазарувам от тях за цялото семейство и съм изхарчила немалко пари .
Много ме подразниха и дори се чудя, дали да ги плащам.

Общи условия

Активация на акаунт