Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 16 ян. 2020, 22:08 ч.

Работа, CV-та, HR-и, съвети - 70

  • 15 175
  • 567
  •   1
Отговори

Анкета

Работя и живея в:

Опции:

# 15
  • София
  • Мнения: 1 266
В ИТ компаниите, дори и кол центровете основният език е английски, няма как всички да разбират немски, френски и т.н. Затова почти всички мейли са на английски, ако се налагат срещи - също. Вече при съпорт на даден клиент се говори на неговия език.

Иначе да - при DXC вече е основно съпорта, затова малко поизостават със заплатите, HP Inc държат основните продукти и ги продават.

# 16
  • Мнения: 7 264
Много интересна лекция: https://www.youtube.com/watch?v=yJVxejEKxSc

# 17
  • София
  • Мнения: 3 882
Благодаря за темата, Cristi. Flowers Hibiscus
Гласувах за София и гледам резултатите. Мисля си, че май темата ще се окаже представителна извадка почти изцяло за столицата.

Последна редакция: пт, 17 яну 2020, 09:35 от Vrabcho_

# 18
  • Мнения: 1 212
Не всички кол центрове са международни, Региоком напр. е изцяло германски.

И освен ИТ има и други бизнеси в България, така че което важи за тях, изобщо не е меродавно за редица други сфери.

Последна редакция: сб, 18 яну 2020, 02:14 от SamoDiva

# 19
  • Мнения: 1 927
Според мен анкетата трябва да се раздели по малко по-различен начин, за да дава ясна представа:1. София; 2.Варна и Пловдив; 3. Бургас, Велико Търново, Стара Загора и Русе; 4. Друг областен град; 5. Малък град. Примерно Силистра и Бургас не могат да се сравняват по възможности, но и Бургас не е като Пловдив и Варна.

Последна редакция: пт, 17 яну 2020, 11:01 от TafTaf

# 20
  • БГ
  • Мнения: 61
Благодарим на Cristi за темата.
Не мога да смогна да ви изчета. В темата или е пълен застой или, а се разсееш ден и сте изписали една цяла, та даже сте успели да се изритате.
Ясно е, че темата ще е доминирана от София. И анкетата го затвърждава и то с голям процент  (гласувах).  Според мен столицата измуква капацитета на страната и регионално развитие няма.

Да ви върна малко в същността на темата - как се пише мотивационно писмо, когато
отсрещната страна е агенция и не знаете кой е работодателят реално, даже бранш или друго не са упоменали само изисквания и евентуално общи предложения?
Има ли практика агенции да пускат обяви за конкретни позиции, ако няма реален работодател зад обявата - примерно за набиране на база данни с кандидати?

# 21
  • София
  • Мнения: 22 785
Тогава си пишеш за себе си - учил съм това и това, имам опит в тази област, искам да се развивам в онази...

# 22
  • Мнения: 7 264
Пишеш колко и защо си мотивиран да работиш на такава позиция.

# 23
  • БГ
  • Мнения: 61
Тогава си пишеш за себе си - учил съм това и това, имам опит в тази област, искам да се развивам в онази...
Нали прилагам автобиорафия, в нея на отделните позиции, където съм работила, съм си написала кратичко какво е включвала работата ми.  След повече от 20 години стаж по дадена професия накъде да искам да се развивам, пък и да искам да се развивам обявата не ми дава инфо за сферата.

# 24
  • Мнения: 7 264
Може да искаш да се развиваш в дейност, а не в сфера. Винаги има накъде. Ти си пиши какво искаш, пък това дали там е така, теб не те интересува. Нали търсиш работа, която ти харесваш да работиш. За какво ти е да те вземат на място, където няма да работиш каквото искаш?

# 25
  • София
  • Мнения: 36
В ИТ компаниите, дори и кол центровете основният език е английски, няма как всички да разбират немски, френски и т.н. Затова почти всички мейли са на английски, ако се налагат срещи - също. Вече при съпорт на даден клиент се говори на неговия език.

Иначе да - при DXC вече е основно съпорта, затова малко поизостават със заплатите, HP Inc държат основните продукти и ги продават.
А наясно ли си горе-долу в HP каква заплата може да бъде поискана с руски и английски? Мм е само с АЕ в DXC и взема 2068 чисто, но предполагам, че то там е заради повече заради позицията.

# 26
  • Мнения: 7 264
Е то винаги зависи от позицията и нивото на съпорт.

# 27
  • София
  • Мнения: 36
Мисля, че става дума за технически съпорт левел 1.

# 28
  • София
  • Мнения: 1 834
ral, техническият съпорт не е едно и също с customer support. За второто се изискват различни езици, защото се говори с чуждестраннни клиенти.
Твоят приятел е системен администратор L1.

# 29
  • Мнения: 7 264
Хммм, наистина ли ги водят системни администратори? Защото съпорт и администриране са различни неща.

Общи условия

Активация на акаунт