Пазаруване от Aliexpress.com 58

  • 37 928
  • 722
  •   1
Отговори
# 210
  • Варна
  • Мнения: 631
Заради вируса беше удължена ваканцията им за НГ до 18.02. Полека -лека влизат в ритъм, но още има хора, които са си вкъщи заради вируса.

# 211
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
Знаете какъв им е режима на управление там, и целия им нет се следи, нищо чудно ако някой говори за вируса след това да има проблеми - и затова да говорят за карнавали, а не за истинските причини
И случайно миналата година карнавала не създаде проблеми

Последна редакция: чт, 27 фев 2020, 21:48 от musicdoubl3

# 212
  • Мнения: 2 587
Здравейте,не знам дали е обсъждано в темите,но аз да си попитам.В последни време много ми се бавят поръчките и не ми пускат продуктите на време а в порядъка на 2,3 седмици и повече,говорих с няколко от продавачите и всички се оправдават с нещо различно,дали имате такъв проблем и вие?
Понеже и аз не се бях замислил просто приех фактите и единственото дето ме интересуваше е дали като се разберем ще направят каквото завси от тях и повярвайте ми правят го, за което ги уважавам. Истината съзрях по-късно както и при нас така и при тях в стадото има и мърша, но някой от китайците го удрят на национална чест и не искат да си изкарват кирливите ризи на показ. Това е истинската причина според мен, но както казах в началото  важното е да свършат обещаното.

# 213
  • Мнения: 9 992
Моята пратка е подготвена пише, ама не е отпътувала още.

# 214
  • Мнения: 2 587
Моята пратка е подготвена пише, ама не е отпътувала още.
Предполагам сте говорили с продавача и промяна няма. В такъв случай вземате мерки. Примерно получили сте проследяващ номер, но пратката я няма в пощата и стои на статус електонна заявка. В този случай пускате диспут липса на проследяване и спорите с продавача. Занесъл ли я е в пощата т.е. има статуси различни от електронна заявка вече е за друг диспут.

# 215
  • Мнения: 9 992
Моята пратка е подготвена пише, ама не е отпътувала още.
Предполагам сте говорили с продавача и промяна няма. В такъв случай вземате мерки. Примерно получили сте проследяващ номер, но пратката я няма в пощата и стои на статус електонна заявка. В този случай пускате диспут липса на проследяване и спорите с продавача. Занесъл ли я е в пощата т.е. има статуси различни от електронна заявка вече е за друг диспут.
Аз поръчах преди няколко дена. Подготвена съм да чакам и до лятото не ми трябват. Не съм им писала. 20 държави са си затворили границите с Китай заради вируса. Ще чакам.

# 216
  • София
  • Мнения: 1 987
Аз отворих диспут (споделих по-рано за проблема тук), който беше решен в моя полза много бързо. Получих си и парите. Всичко стана за 10-12 дни.
Направих и нови поръчки, които са шипнати за броени дни. Но имам една поръчка отпреди месец, която още не е изпратена. Чудя се дали да удължа времето или да я канселирам. Вие как постъпвате в такива случаи?
Знам че имат проблеми сега китайците, но други 2 поръчки от същия ден вече пътуват.

# 217
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
Удължаване на време няма смисъл, явно магазина е в район който няма транспорт

# 218
  • София
  • Мнения: 1 987
Времето за изпращане е удължено от продавача предполагам. Писах на търговеца, ако не отговори до два дни, канселирам.

# 219
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 897
Тук ще моля за помощ. За първи път поръчах от Али-то и то един робот. Робота пристигна, потвърдих. Нов си е, запечатан, пристигна сравнително бързо. Обаче не работи както трябва. Преди малко видях, че продавача е писал съобщение/вероятно стандартно/, получила ли съм го, работи ли...проси си положителни отзиви. И му отговорих както си е, че не чисти добре. Описах всичко подробно. Сега не знам това достатъчно ли е? Какви са ми опциите? Не съм пазарувала досега, не знам какъв е реда.

# 220
  • Мнения: 75 558
Можеш да отвориш пак диспут след получаването, но в кратък срок беше ..виж си в акаунта - до данните за поръчката излизаше. Ако си от тела-мини на екранна версия.

От 1 стр...не трябва да си потвэрдила получаването.

# 221
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 897
Аз съм потвърдила получаване, но той не обира добре. И при положение, че всички го хвалят, вероятно има проблем точно моят.

# 222
# 223
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 897
Тета, благодаря, но сайта ми е необятен, детето мрънка, че не му обръщам внимание, аз се мъча с тоя робот вече 3-та седмица. Чета, пробвам го, пак чета, пиша, пробвам. Живота ми се превърна от робот в робия на робота. Вадя старата прахосмукачка. Не сте ми виновни вие, просто ми писна да се занимавам с това. Видях, че имам възможност за диспут, писах, пък да видим.

# 224
  • Мнения: 75 558
15 дена ти е срокът за диспут. 15 дена СЛЕД като си потвърдила че си я получила.
Влез от компютър.
Ако си от телефон...трябва да минеш на настолна версия!!

Общи условия

Активация на акаунт