Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 2 март 2020, 16:59 ч.

Моята банка

  • 3 231
  • 98
  •   1
Отговори
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 4 936
Отварям темата „Моята банка” за да споделите с какви условия ви спечелиха като клиент.

Моята банка беше Сосиете женерал експресбанк и нямах никакви забележки. Условията ме устройстваха напълно, обслужването винаги е било коректно и служителите - изключително любезни.

Откакто преминаха към ДСК, условията се променят. Давам пример с таксите за обслужване. Докато бяха Сосиете, нямаше такса за обслужване на спестовни и депозитни сметки, а сега има. Нямаше такса за теглене от банкомат на банката. Сега не съм съвсем убедена, че не хвърчат стотинки и за това.

С ДСК си общувах по неволя преди повече от пет години и с радост закрих сметките си при тях. Сега пак съм с тях, но реших да им дам шанс заради времето, прекарано в Сосиете и контактите ми със служителите от клона. Май съм на път да размисля.

Подписан договор при едни условия, се променя едностраннно с твърдението, че клиентът е уведомен за промените. Това е първото, което не одобрявам. И второто е кофти усещането, че някой ти бърка в спестовната сметка, за да си вземе полагаемото му се.

Последна редакция: пн, 02 мар 2020, 17:05 от Вяра

# 1
  • Мнения: 1 955
Имала съм вземане-даване с три банки. По различни причини и трите ме изгубиха като клиент.
От Райфайзен бях доволна първоначално, но после взеха много глупаво решение по повод на потребителски кредит и се "разведохме".

Банка ДСК не ги разбирам. Там имах лична сметка по принуда - имаше едни обстоятелства. От една страна анализатори ги хвалят като много бързо напредваща банка, от друга имам чувството, че правят и невъзможното да си прогонят клиентите, като например бяха въвели такса за внасяне на сума по сметка. А и на гише, за да стигнеш до него, се чакаше с часове, за да стимулират клиентите да работят онлайн. Мен ме стимулираха да ги напусна.

Имам лична сметка в ЦКБ, с личните сметки са много добри, препоръчвам ги на всеки. Не знам как са с фирмените сметки, ще проучвам края на лятото.

За сега фирмената сметка ми е в Булбанк. Те бяха отлична банка и аз не можех да се нахваля от обслужването. "Бяха" е ключовата дума. Услугите им никога не са били евтини, но сега си качиха таксите като за световно, отделно не мисля, че ме обслужват добре: държат се, като че ли са единствената банка в Слънчевата система. Та ще видя до края на лятото дали ще ги заменя с ЦКБ или с някоя друга банка. Освен ако не претърпят душевно възраждане, не че е много вероятно.

Последна редакция: пн, 02 мар 2020, 18:41 от Uncommon

# 2
  • Варна
  • Мнения: 22 653
Имам лична и служебна сметка в Булбанк. Не са евтини наистина, но мен лично ме спечелиха с добро интернет банкиране, както и налични депозитни банкомати. Изключително рядко кракът ми стъпва в банката в работно време. Цялата си работа върша на банкоматите и на компютъра в офиса, обикновено събота и неделя. За мен това е важно, защото за да отида в банката в работното им време трябва да изляза от моята работа, което ми е супер неудобно.

Преди това имам кофти опит с ОББ и Прокредит.

# 3
  • Русе
  • Мнения: 5 471
Аз пък си много доволна от ДСК. Вече 18 години съм там. Има си такса за месечно обслужване и такса за разплащателната ми сметка. Това е което плащам. А, спестовен влог нямам. Всичко върша през банкирането и май вече година не съм стъпвала в офис. Ако се налага да внасям го правя през банкомата. Разни дребни неуредици съм разрешавала по тел., Винаги са били любезни. В офисът, които ходя също са били любезни.

И нещото с което ме задържат - винаги следят операциите, които протичат и при най-малко съмнение звънят. Правили са го и посред нощ. Спретнах 5-6 поръчки в Алито за малки суми в събота посред нощ и веднага ми се обадиха, а не ми блокираха картата. Платих голяма сума в чужбина с картата и няма след минута вече ми звънеше телефона. А нищо не им пречеше да ми блокират картата и да спя под някой мост в чужбина.

# 4
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 4 936
Ели_дечкин, две такси за една разплащателна сметка не е ли много?

# 5
  • София
  • Мнения: 696
Истината е че всички банки са зле от към нещо... Дали обслужване, дали такси-вече ги има всяка банка. Много зависи за какво ще я ползвате..
Банков служител съм, сливането е неизбежно между големите банки.. Проблем е даокато се нагодят, а и не само.
БНБ диктува част от правилата, не се сърдете на вашата банка. За нас служителите също е трудно, опитайте се и нас да разберете.
Самата аз съм имала конфликти с 4 от най големи банки, макар да работя в една от тях..
Въпрос на личен избор е.

# 6
  • Русе
  • Мнения: 5 471
Едната е месечната - 2,20 май беше а другата е за всяка платена битова сметка - около лев и малко излизат.

# 7
  • Мнения: 35 902
Едната е месечната - 2,20 май беше а другата е за всяка платена битова сметка - около лев и малко излизат.

Сериозно ли? Rolling Eyes Ужас!
Да се махам овреме, благодаря, че писа.

Аз съм в Експрес все още. Но след май ще е ДСК.
От Сосиете бях изключително доволна, без никакви забележки.
Никакви такси нямах, ползвах преференции на работодател.
ДСК ми е най-омразната банка и не я искам, но се обединяват.
Значи ще се връщам в Уникредит.

# 8
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 4 936
Каква е хавата в Уникредит? Интересуват ме таксите за обслужване на сметките и за теглене от банкомат, хубаво ли е приложението за интернет банкирането и лесно ли се работи с него.

# 9
  • Мнения: 194
Дълги години бях клиент на дск .
Прекалено много се чака. Чакала съм над 1 ч да ме обслужат. Връщала съм се и пак опашки. Това е изнервящо . Стоиш прав и се чудиш защо твоят номер на таблото не излиза. Закрих си сметката миналата година. И без това съм служител на друга банка. Поне при нас няма опашки и е спокойно. Клиентите ни в това отношение могат само да се радват ,че не се тъпчат като овце в малките и задушни салони .

# 10
  • София
  • Мнения: 696
Дълги години бях клиент на дск .
Прекалено много се чака. Чакала съм над 1 ч да ме обслужат. Връщала съм се и пак опашки. Това е изнервящо . Стоиш прав и се чудиш защо твоят номер на таблото не излиза. Закрих си сметката миналата година. И без това съм служител на друга банка. Поне при нас няма опашки и е спокойно. Клиентите ни в това отношение могат само да се радват ,че не се тъпчат като овце в малките и задушни салони .
И при насбе така....нооо нещата се променят много. Вече не съм в клон, а в централата.. ами плаша се назначават гора дето нямат време и да се научат на нещо. И не е само за банката в която работя. Майка ми и бащами са две коренно различни банки, смях ви казвам..
Отивам с тях, точно защото знам за какво иде реч, ами няма кой да ми обясни. Все пак чета инормажията, ама знам какви да видя. А хората които не знаят за какво става на въпрос какво правят?
Сега навсякъде се чака, за съжаление.

# 11
  • Ямбол
  • Мнения: 26 328
Моята банка е Общинска банка. Ползвам я за заплата и превод на пари за студент. Цялото семейство имаме там сметки, включително децата. Удобна ми е, един от служителите им ми е много близък и понякога се съветвам с него. Никога не ми се е случвало да чакам повече от 5 минути. Преди доста години имах сметка в ОББ - ужас, едва се отървах. За Сосиете също имам негативно мнение - обвързани са учениците ни да получават стипендии само при тях. Явно дават някакви бонуси на директорката ни и тя не позволява да се откриват сметки в други банки. Не ми дреме на мен, казала съм на учениците си, че това не е редно и тези, които не желаят там сметка, могат да получават стипендия на ръка. За съжаление няма как да го докажа, но тази банка ми е в черния списък.

# 12
  • Варна
  • Мнения: 22 653
Каква е хавата в Уникредит? Интересуват ме таксите за обслужване на сметките и за теглене от банкомат, хубаво ли е приложението за интернет банкирането и лесно ли се работи с него.

На мен ми взимат 1,50 месечна такса за личната сметка и 16,00 лв за служебната (но тук влиза не само такса обслужване ами и определен брой платежни месечно), а извлеченията си ги получавам на мейла. Приложението им е лесно за ползване, имам го на телефона си. За мен е голямо предимство, че мога да ползвам интернет банкиране от всеки компютър, получавам един код на приложението на телефона и с него нареждам пари. Докато при ОББ беше някакво безумие - инсталират се едни сертификати на компа, което се оказа доста трудоемка работа и без съдействие от банката е трудно да се справиш и после не можеш да нареждаш от друг компютър, само от този със сертификата. И на всяко преинсталиране на Уиндоус наново я играеш тая игра със сертификатите. Поне преди пет години като се махнах от тях беше така. В добавка депозитните им банкомати тогава бяха единици в града и съм обикаляла по три дена да намеря банкомат, който да не ми дава грешка и да ми вземе парите. Към днешна дата нямам идея дали се е подобрило положението. За Варна става дума.

За такса теглене от Булбанк нямам идея, защото аз не тегля, директно плащам с картата като ми се наложи. Такса внасяне нямам.

Не ме разбирайте грешно, не ги рекламирам. Сигурна съм, че и те си имат слабостите, просто на мен всичко изброено ми е удобно и съм готова да преглътна някое неудобство, ако се наложи.

# 13
  • Русе
  • Мнения: 5 471
Едната е месечната - 2,20 май беше а другата е за всяка платена битова сметка - около лев и малко излизат.

Сериозно ли? Rolling Eyes Ужас!
Да се махам овреме, благодаря, че писа.

Аз съм в Експрес все още. Но след май ще е ДСК.
От Сосиете бях изключително доволна, без никакви забележки.
Никакви такси нямах, ползвах преференции на работодател.
ДСК ми е най-омразната банка и не я искам, но се обединяват.
Значи ще се връщам в Уникредит.

Дева, защо да е ужас? Аз смятам, че за лев и нещо на месец не си заслужава да вися по опашките, пък и да помня кое на коя дата се плаща. Както обичам да казвам: "моите сметки са проблем  на моята банка, да се оправят" Simple Smile

# 14
  • Мнения: 7 882
Експресбанк и преди да ги вземат от ДСК бяха зле по отношение на индивидуалните клиенти, просто сега слизат още надолу. Това го пиша като човек с ок. 20 години опит с тях, още от времето, когато се водеха "варненската банка".
В момента активните ми сметки са в Райфайзенбанк - и там не е перфектно, но засега не съм намерила по-адекватни с достатъчно офиси и банкомати.

Общи условия

Активация на акаунт