Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Моята банка

  • 5 121
  • 103
  •   1
Отговори
# 90
  • София
  • Мнения: 11 435

Излиза, че ПИБ и Сосиете са "набрали" най добрите рецензии.
Моята банка е (засега) ДСК,  и макар че в клона на "Черни Връх" в

 
 Сосиетето вече го няма - ожени се за ДСК и сега се нагаждат към съвместния живот.
Клона на ДСК на Черни връх - ще си замълча. Посещавала съм го,  служителите май са избирани с конкурс за малоумници. Професионално изкривяване ми е - наблюдавам ги професионално, от години служебно работех с повечето банки.
С 2 думи - всички са маскари. Но пък без тях не можем, та се приспособяваме и мъчим връзката.

# 91
  • Русе
  • Мнения: 5 976
Добър ден на всички,
И аз търся да си сменя банката, затова изчитам всички отзиви.
Излиза, че ПИБ и Сосиете са "набрали" най добрите рецензии.
Моята банка е (засега) ДСК,  и макар че в клона на "Черни Връх" в
Лозенец  съм доволна само от една служителка (на която другите две прехвърлят работата),  от  ДСК Директ бях доволна. Но  наложи ми се да направя  онлайн превод в чужбина,  и  се оказа че искат адреса на бенефициента,  адреса (!)  на чуждата банка,  като отгоре на това поради техническа неизправност онлайн бланката не приема кода на чуждата банка, появява се  прозорец "попълнете с латински букви". А кода се състои само от цифри....Опитах и  с  латински, де, нещо като MMMDXXVDCLIX ,  ама не кандиса...
Телефоните им не функционират,  щом се свържа, се затварят,  писах емейли, на сайта им, на обслужване на клиенти,  нищо.
Някой да е правил превод  с ДСК Директ в чужбина?
И как?
Другите курсисти от Европа и Америка си платиха курса с наличните реквизити,  а аз изглежда,  ще загубя  и днешната лекция


Flushed

Редовно правя и получвам преводи от чужбина с ДСК Директ. Бърза справка в Гугъл дава необходимите данни за банката ако получателят не ми ги е дал. Запазвам плащанията като готови бланки и после е лесно.
Чакала съм на телефона но не и очаквам да стоят и чакат само моето обаждане. Отговаряли са ми на имейлите.

Кой код е само цифри?

# 92
  • Мнения: 1 597
Ели, а превод в евро в чужбинска банка вече с такса 2 € ли е ? Преди 4 години беше с такса 22€ + 6 € за чекнато OUR за разходите на кореспондентската банка.
Сега в ДСК директ валутен превод ли се избира, и пак ли се попълва наредждане за превод с точен адрес, не само IBAN и BIC код?

# 93
  • Русе
  • Мнения: 5 976
90 ст. Simple Smile И изчезна таксата за входящ превод. На нея много й се радвам Simple Smile

Да за чужбина. Първият път попълваш всичко Sad Аз затова запазвам всички бланки, че не се знае коя кога ще ми потрябва. Сега само избирам по коя бланка, сменям сумата и нареждам. И кода за проверка, без тях няма как

# 94
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 810
Таксите намаляха само за преводи в ЕС. Извън ЕС си е същата касапница.

# 95
  • Русе
  • Мнения: 5 976
Да, забравих за това важно уточнение Flushed

Мерси, Дидичка Hug

# 96
  • Мнения: 1 597
Това е много добре. За входящ превод таксата беше 6€.

# 97
  • Мнения: 978
То като телефоните - ниски цени до Австралия, а иначе за местни разговори - все старото. А класиката са SMS-ите, които не са мръднали от 20 години, даже ги вдигат полека. Другата наглост е "национален номер" 0700, който е все едно импулсен телефон вместо символична цена. Че и банките така. Такса поддръжка на сметка постоянно пълзи, но пък международните преводи са евтини.

# 98
  • Мнения: 4
Добър ден на всички,
И аз търся да си сменя банката, затова изчитам всички отзиви.
Излиза, че ПИБ и Сосиете са "набрали" най добрите рецензии.
Моята банка е (засега) ДСК,  и макар че в клона на "Черни Връх" в
Лозенец  съм доволна само от една служителка (на която другите две прехвърлят работата),  от  ДСК Директ бях доволна. Но  наложи ми се да направя  онлайн превод в чужбина,  и  се оказа че искат адреса на бенефициента,  адреса (!)  на чуждата банка,  като отгоре на това поради техническа неизправност онлайн бланката не приема кода на чуждата банка, появява се  прозорец "попълнете с латински букви". А кода се състои само от цифри....Опитах и  с  латински, де, нещо като MMMDXXVDCLIX ,  ама не кандиса...
Телефоните им не функционират,  щом се свържа, се затварят,  писах емейли, на сайта им, на обслужване на клиенти,  нищо.
Някой да е правил превод  с ДСК Директ в чужбина?
И как?
Другите курсисти от Европа и Америка си платиха курса с наличните реквизити,  а аз изглежда,  ще загубя  и днешната лекция


Flushed

Редовно правя и получвам преводи от чужбина с ДСК Директ. Бърза справка в Гугъл дава необходимите данни за банката ако получателят не ми ги е дал. Запазвам плащанията като готови бланки и после е лесно.
Чакала съм на телефона но не и очаквам да стоят и чакат само моето обаждане. Отговаряли са ми на имейлите.

Кой код е само цифри?
Блгодаря,  много ми помогна поста Ви. Намерих  данните на банката в Интернет,  а  и  се свързах по телефона  и всичко е наред.
Също така , недоволни сме от служителите в   филиал "Черни Връх",  от България телефонните им услуги винаги са били на равнище.
От чужбина  се опитвах многократно да звъня, телефона им реагираше както когато са забранени международните разговори,
на  следващия ден се свързах. 
Една графа за попълване изискваше Суифт/Код.  Формата не приемаше кода, който се състои от арабски числа, но намерих суифт
кода  от интернет, който се състои от букви и попълних формуляра,
Поздрави

# 99
  • Мнения: 1 171
Привет, 600 лв ли е ограничението за 24 часа да се теглят пари от банкомат?
Дебитната ми карта е Виза към ЦКБ.
Благодаря

# 100
  • София
  • Мнения: 3 766
Привет, 600 лв ли е ограничението за 24 часа да се теглят пари от банкомат?
Дебитната ми карта е Виза към ЦКБ.
Благодаря
информацията е на един клик разстояние в сайта на банката - https://www.ccbank.bg/bg/fizicheski-lica/bankovi-karti/debitni-k … a-s-debitni-karti

# 101
  • Мнения: 78
Здравейте Преди 2 дни се опитах да изтегля 1000лв. но ми изписа че транзакцията не може да бъде осъществена, въпреки че имах наличност. След това опитах 600- пак същото, накрая написах 400 и успях. Преди малко проверих в онлайн приложението и като видях че е отчело 1000лв щях да припадна. Става въпрос за Райфайзенбанк. Дайте съвет какво да правя. Предполагам че ще работят чак в сряда. Вместо за празниците ще мисля само за това

# 102
  • София
  • Мнения: 3 766
За съдействие за картови разплащания всички банки имат 24/7 съпорт.
https://www.rbb.bg/bg/kontakti/
Предполагам, че сумата е само блокирана и до няколко дни ще я има като разполагаемост.

# 103
  • Русе
  • Мнения: 5 976
Обадете се на Кол центъра. Права е съфорумката. 24/7 са

Общи условия

Активация на акаунт