Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са правата на потребителите, ако пътуването им бъде отменено поради COVID-19?
Какви са опциите, които туроператорите предлагат на клиентите си при отмяна на пътуване?
Какви са правата на потребителите, ако пътуването им е отменено поради извънредно положение?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са правата на потребителите, ако пътуването им бъде отменено поради COVID-19?
Потребителите, чиито пътувания са отменени поради COVID-19, имат право на възстановяване на сумата или ваучер за бъдещо пътуване по избор на туроператора или организатора. Ако се избере ваучер, той трябва да бъде гарантиран от държавата. Според закона, туроператорите са задължени да възстановят платените суми в рамките на един месец след отмяната на извънредното положение.
-
Какви са опциите, които туроператорите предлагат на клиентите си при отмяна на пътуване?
-
Какви са правата на потребителите, ако пътуването им е отменено поради извънредно положение?
Потребителите, чиито пътувания са отменени поради извънредно положение, имат право да получат възстановяване на платените суми в рамките на един месец след вдигане на извънредното положение. Те могат да поискат възстановяване или алтернативно да получат ваучер за бъдещо пътуване, осигурено от държавата.
-
Какви са правата на клиентите, чието пътуване е отменено поради извънредно положение, и как могат да бъдат компенсирани от туроператора?