Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • София
  • Мнения: 12 520
Изписахме поредната тема  и е ред на новата. Simple Smile Нека и в нея имаме удоволствието да решаваме различни като сложност задачи за всички класове, в търсенето на рационалното да предлагаме различни подходи към тях, да се съобразяваме с ученото от децата по класове. Затова нека всеки питащ да казва за кой клас е задачата.


"Математиката е ключът на цялото човешко знание."
Ойлер

"Алгебра - това е написана геометрия, геометрията - образна алгебра."
Софи Жермен

"Въображението е необходимо както в поезията, така и в геометрията."
Пушкин

"Математиката - това е езикът, на който говорят всички точни науки."
Лобачевски

# 1
  • Мнения: 3 815
Русалка, много ти благодаря. Как ли не ги въртях ъглите, но изчезването на х не можах да го докарам.
Моля за съдействие и за тази много интересна задача - 7 клас. Стигаме донякъде и после блокаж.


Бъдете здрави!

# 2
# 3
  • Мнения: 4 251
Моля за малко помощ. Задача за 3 клас. 8-ма на снимката.

# 4
  • Русе
  • Мнения: 10 487
340 + 250 = 590 са двe круши , 1 ябълка и 1 банан
590 - 480 = 110 e eдна круша
250-110 =140 банан
340 - 140 =200 ябълка

Последна редакция: пт, 10 апр 2020, 22:45 от A m b e r

# 5
  • Мнения: 16 812
круша+ ябълка+ банан = 480
круша+ ябълка = 340
От всички плодове махаме крушата и ябълката. Остава бананът.
480-340=140 тежи бананът
По същия начин круша+банан=250
От всички плодове махаме крушата и банана. Остава ябълката.
480-250= 230 тежи ябълката
Вече знаем колко тежат ябълката и бананът.
ябълка+ банан=140+230=370
От всички плодове махаме ябълката и банана. Остава крушата.
480-370=110 грама тежи крушата.

# 6
  • Мнения: 4 251
Благодаря ви!
Който не чете наред, така е.

# 7
  • Мнения: 1 351
Моля неуморните математици в темата за помощ със следната задача за 7. клас. Нямам проблем с доказателството в подточка А. Благодаря предварително!

# 8
  • Мнения: 3 030
Извинявам се за разхвърляното писане, но за насока ще свърши работа.

# 9
  • Мнения: 1 351
Много ти благодаря, W!

# 10
  • Мнения: 3 815
АF защо е височина също?

# 11
  • Мнения: 5 117
АF защо е височина също?
Н е оръоцентър, следователно АF, минаваща през Н е височина.

# 12
  • Мнения: 3 815
Благодаря. За всички триъгълници ли важи пресичането на височините в една точка?

# 13
  • Мнения: 5 117
Благодаря. За всички триъгълници ли важи пресичането на височините в една точка?

# 14
  • у дома
  • Мнения: 6 152
С уточнение,че понятието ортоценгър се учи в 8 клас.
Иначе в 7 кл в урока за парпендикуляр от точка към права напр в учебника на Архимед има зад да се построят височините на равнобедрен остроъгълен,правоъгълен и  тъпоъгълен триъгълник -та с нея съвсем спокойно може да се направи извод,че височините се пресичат в една точка и какво е положението на тази точка за разл видове триъгълници.

Последна редакция: нд, 12 апр 2020, 16:54 от svetlaem

Общи условия

Активация на акаунт