Отговори
# 645
  • Варна
  • Мнения: 25 842
За 12. за 100 бонбон са 202 м. Той нали е на метър преди първия. Но май пропускам нещо, защото така получавам 10200.
Аха, и аз така смятах в началото, но не е така. До 1-я бонбон - 1 метър, до втория - 2 метра, до 100-я - 100 метра, а не 101 Simple Smile И от там се получава разликата.

# 646
  • Мнения: X
9876
9875
9867
9865
9857
9856
9786
9785
9768
9765

# 647
  • Мнения: 3 532
Да, Дидева.
Месечинка и това съм объркала..
Сметката ще стне 2 + 4 + ......+100. Това ще 10100.

Не ми е ден явно, а идеи раздавам Simple Smile

# 648
  • Варна
  • Мнения: 25 842
Е, то и аз обърках първоначално, добре, че имаше дадени варианти Joy

# 649
  • Мнения: 2 285
Солничка, пропуснала си 9857 и 9856.
Така, видях и нашите пропуснати числа.
По-късно ще прегледам и решенията на другите 2 задачи.
Благодаря на всички момичета!

# 650
  • Мнения: 3 532
За да не се пропусне нещо, може да се помисли повече преди изброяването.
След извода, че 9,8,7,6 и 5 са числата, с които ще работим, съобразяваме, че с първа цифра 9 и втора 8 (най-големите) имаме 3.2 възможности или 6 числа същото с 9 и втора 7 ...

# 651
  • Мнения: 46
Моля за помощ за следната задача за 8 клас:
Колко са всички възможности да се разделят 6 ученици на три групи от по 2 ученици.
Отговорът е 90.

# 652
  • Мнения: 3 532
Има 15 възможни двойки от 6 ученика. (6х5/2).

От останалите 4 ученика има 4.3/2 двойки = 6

Всяка от 15-те двойки може да се групира с всяка от 6-те двойки = 15*6=90.

# 653
  • Мнения: 46
Благодаря, solnichka! Simple Smile

# 654
  • Мнения: 5 776
Добър вечер момичета. Задача за 6ти клас по математика.Урока е Окръжност, но кикъде в него не се споменава за обиколка? От уча се пък рязбрахме за дъгитве. В учебника не се споменава нищо, а е пълно с подобни задачи за домашна. Аз нито помня как се решават, нито намерих някъде информация. Моля ако някой може дя удари едно рамо.

# 655
  • Мнения: 6 834
Обиколка на окръжност         
  = 2. 3,14. R
Не намирам знак за числото пи, което е равно на 3,14.
Гъбката:
Правите части са 12 квадратчета 12.2=24 см
Горната част е половин окръжност с радиус 6 см
6.3,14=18,84 см
Цялата обиколка
18,82+24= 42,82 см

# 656
  • София
  • Мнения: 20 049
Моля за помощ за следната задача за 8 клас:
Колко са всички възможности да се разделят 6 ученици на три групи от по 2 ученици.
Отговорът е 90.

В осми клас се учат понятията комбинация, вариация, пермутация..Та предполгам, че им искат решение с  формулата:
http://sketchtoy.com/69358254

# 657
  • Мнения: 46
Благодаря, Русалке! И ние така го записахме, но ми изпратиха пълното решение:

# 658
  • София
  • Мнения: 20 049
Това пълно решение е съвсем същото като пуснтото от мен, понеже последната комбинация представлява множител  единица, тъй като третата група, при вече избрани 2, може да  се сформира без значение на поредността на избора по един единствен начин при само 2 налични деца. Wink  Тоест комбинация от два елемента от втори клас е единица, понеже  2!/2!. 0!=2.1/2.1.1=1

# 659
  • Мнения: 6 834
Формално погледнато е така и може би за да е пълно решението трябва така да се запише, но комбинацията от 2 елемента е една. Т. е. ако вече сме избрали 2 двойки, при 6 налични ученици, остават двама, от които комбинация не може да се направи.
Докато пиша, Русалка обяснила.

Общи условия

Активация на акаунт