Професия учител - 9

  • 32 274
  • 738
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 6 704
Лелка, още нищо не е ясно, ще умуват до 10 май. Единственото, което категорично каза министъра е, че датите за матурите се изместват с 1 седмица и ще са юни месец. Но кога и при какъв режим ще се връщат в училище 12 и 7 клас никой не знае.

# 61
  • Балчик
  • Мнения: 9 220
Слушахте ли днес министъра? Аз не и от новините сега не разбрах кога и как се връщат 7 и 12 клас. Щели да умуват до 10 май? Че те свършват 12 клас на 15 май. Няма време за умуване... Пак нищо конкретно не казаха или аз не разбирам.. А това да разделят класовете на 2 групи и да се карат часове по 2 пъти с един клас значи  че учителите ще карат по 14 учебни часа. Моля някой слушал сутринта да разясни.
Нищо особено, поредната малоумщина и нищо конкретно няма. Нищо не си изпуснала, когато го измислят, ще ни уведомят, спокойно. Само си дрънкат, колкото нещо да кажат.

# 62
  • Dope Reach
  • Мнения: 4 049
Еее, това е супер неудобно... Сега не знам кой ми е пратил отговори, дала съм тест на 5 класа...
Значи няма никакъв вариант да разбера кой ми е пратил отговорите?

# 63
  • Добрич
  • Мнения: 5 452
Rochellka ако имаш имейлите, питай ги кой ученик какъв имейл използва.

Ще ти отнеме доста време да ги разпознаеш, но не се сещам за друг начин. Може и с формуляр да го направиш. В един и същ въпрос да пишат име и мейл. Така ще ги провериш и полваш по-лесно. И за разпечатване е удобно или за запис в pdf.
Ако няма имейли, не виждам как ще стане.
...

Събирането на имейли не е въпрос, а настройка на самия формуляр. В отговорите излиза мейлът, от който е изпратен отговорът.
Ако не махна отметката, ми пращат на л.с. снимки, че ги пита за имейл и пишат, че не могат да продължат, защото не го знаят.

Последна редакция: нд, 26 апр 2020, 20:56 от Вела

# 64
  • European Union
  • Мнения: 1 387
Rochellka, нали казваш, че си дала тестовете в Гугъл класрум. Значи те вече са се логнали с имейлите. Трябва нарочно да си махнала отметката да не ги събираш, в което се съмнявам. Значи имаш следа кой кой е, дори и да ти отнеме време, не е пълна каша.

Ако си направила тестове, които не изискват допълнителна проверка и си задала верните отговори, можеш направо да дадеш импортиране.

Ако трябва да ги допроверяваш, ще видиш от кой имейл е правен теста и тогава вече ще търсиш собственика.

# 65
  • Dope Reach
  • Мнения: 4 049
Проблемът е в това, че отметката като цяло не е била включена. Сега я включих, та ще знам поне кои са тези, които тепърва трябва да предадат. Просто си мислих, че когато предадат, така или иначе тестът ще се появи под тяхното име, както при домашните работи.
Както и да е, разбрах си грешката, за съжаление е било доста объркващо за мен, не ми се струва кой знае колко правилно да са построени по този начин нещата, но сигурно е поради причина, неизвестна за мен. Следващия път ще направя всичко правилно. Благодаря за помощта!

# 66
  • Добрич
  • Мнения: 5 452
Същият формуляр се ползва и за анкети, които понякога са анонимни. Предполагам, че затова по подразбиране не се иска име.

# 67
  • Dope Reach
  • Мнения: 4 049
Да, и аз предположих, че това може да е причината.
Но пък се оправих, благодаря много на Гаргамела за насоката към разковничето!
Всеки формуляр има инфо за това в колко часа и на коя дата е предаден. Гледайки историята на всеки ученик в страницата на заданието, мога да сверя и разпозная кой е предалият, дори и без име.

# 68
  • Добрич
  • Мнения: 5 452
Rochellka, мисля, че можеш да добавиш като последен въпрос име  на ученика. Така тези, които попълват от тук нататък ще си пишат имената без да се разбърква реда на въпросите.

# 69
  • Dope Reach
  • Мнения: 4 049
Точно така ще направя. Малко ме опари тази грешка, та днес дадох задача с въпроси за тетрадката, но със сигурност ще пробвам отново, този път една идея по-ориентирана.

# 70
  • European Union
  • Мнения: 1 387
Аз давам въпрос за името и му давам отделна секция. Въпросите в друга секция, защото винаги пускам да се разбъркват.

Почти съм убедена, че настройката по подразбиране за формуляри в класната стая е да събира имейлите. Но може и да греша.
Формулярите по принцип работят най-трудно в класната стая. Поне направиха опция за импортиране. Когато започнах да работя в класрум, съвсем в началото бяха още по-бъгави.

# 71
  • Мнения: 6 704
Rochellka, аз направих следното: намерих ето това:

и работих стъпка по стъпка, като спирах и пусках видеото.Направих настройките, после пратих теста на себе си по мейл, за да видя как ще изглежда и дали не трябва нещо да променя. Много е лесно, стига човек да го направи 1-2 пъти.

# 72
  • Майничка
  • Мнения: 12 582
Добра стратегия е да се направят няколко тренировъчни класни стаи между учителите в едно училище, като в тях са в роля на учител и на ученик, така имат поглед върху двете страни на процеса.

# 73
  • Добрич
  • Мнения: 5 452
Колеги, вече почвам да се отчайвам. Днес обясних отново, че за да приключат годината  трябва да са оформени по всички предмети, а за да са оформени, трябва да имат оценки, т.е. трябва редовно да попълват тестовете.
С големи букви написах, че който няма оценки, няма как да бъде оформен и няма да приключи годината.
Тагнах всички, които не са попълнили последния тест.
До момента никой. Само едно съобщение на л.с.

Скрит текст:


Всеки път обяснявам, че за да изпратят теста, трябва да попълнят всички въпроси. Щом не се изпраща, да се върнат назад, да намерят пропуснатото, да попълнят и да изпратят отново. Пиша, че целта е да съберат повече точки, затова не трябва да пропускат  въпроси.
Това не знам колко пъти от началото до сега, на не знам колко ученика на л.с....
Как пък не запомниха?!...  8. клас.


Още два месеца, не ми се мисли... За всеки тест ли трябва да звъня на родителите?... И то невинаги има полза. Непрекъснато съм или на телефона или във Фейсбук.
Отдавна ми е дошло до гуша, но взе да се качва нагоре...

# 74
  • Балчик
  • Мнения: 9 220
Вела, такова е положението, с нашия контингент. По-лошото е, че аз имам такива случаи в 12 клас и ще ме накарат да им пиша тройки.

Общи условия

Активация на акаунт