Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво представлява проектът "Образование за утрешния ден" и какви са изискванията за закупуване на техника и устройства?
Как мога да разбера чий е тестът в Google Classroom, когато започвам да проверявам тестовете?
Как да се справя с учениците, които не попълват тестовете в Google Classroom?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво представлява проектът "Образование за утрешния ден" и какви са изискванията за закупуване на техника и устройства?
Проектът "Образование за утрешния ден" има за цел да подобри дигиталната грамотност на учениците. Изискванията за закупуване на техника и устройства включват подписани заявки от ръководителите на клубове и директорите на училища, договор за доставка, разходооправдателни документи, платежни нареждания и предавателно-приемателни протоколи. Важно е да се спазват националното и европейското законодателство.
-
Как мога да разбера чий е тестът в Google Classroom, когато започвам да проверявам тестовете?
За да идентифицирате чий е тестът в Google Classroom, можете да използвате настройките на формуляра за събиране на имейл адреси или добавяне на последен въпрос с името на ученика. По този начин можете да сравните и разпознаете кой е предал теста, дори без име. Освен това можете да гледате видео уроци за конфигуриране на формуляр и да се научите стъпка по стъпка.
-
Как да се справя с учениците, които не попълват тестовете в Google Classroom?
Ако учениците не попълват тестовете в Google Classroom, можете да използвате различни стратегии. Например, можете да тагнете всички, които не са попълнили тестa и да им обясните отново процеса стъпка по стъпка. Освен това можете да добавите въпрос за име на ученика като последен въпрос във формуляра, за да събирате имена и лесно да се ориентирате в класа.
-
Какви са основните предизвикателства, пред които са изправени учителите при дистанционното обучение?
-
Какви са изискванията и процедурите за учители, които искат да работят като начални учители?