Време е за ИКЕА! - Тема 30

  • 34 504
  • 767
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 494
Пуснали са разпродажба. Разбира се, много от нещата не са налични за онлайн поръчка.

# 496
  • София
  • Мнения: 3 611
Пухените завивки са ми единични и ги пера в пералнята без проблем. (за 8кг е). Даже и памучните килими от НМ пера в нея.
Изсъхва на балкона за няколко часа. Като изсъхне добре пуха вътре няма нужда да се набухва, той си се набухва сам.

july1993, твоята да не е с пера, че съхне толкова бавно?
Да, с пух и пера е.

# 497
  • Мнения: 13 184
И нашите са пухени, пера в пералня на по-висока центрофуга, после в сушилнята с 5 топки, стават пухче.

# 498
  • Мнения: 183
Здравейте! Да споделя и аз моя опит от пазаруване в Икеа с вас. След направена он-лайн поръчка на мивка за вграждане  на 30.03.2020 г. ни бе доставена същата, но поради изчакване на времето за изработка на кухня, от 30.03.2020 г. до 21.06. не ни бе необходима мивката и тя бе оставена в доставената опаковка.
При разопаковането на мивката се откриха сериозни наранявания на нейната повърхност, които пречат за монтажа й. Мнението на специалистите е, че «мивката е негодна за монтаж». Нараняванията не са драскотини, а сериозни изкривявания. Повърхността на мивката е наранена на 4 места. Тъй като този проблем доведе до спиране на работата на мебелистите по цялостното сглобяване и функциониране на кухнята ни, на следващия ден закупихме същият модел мивка отново. При което веднага писах e-mail с рекламация. След седмица ми отговориха, че не приемат рекламацията, защото при получаванетона мивката сме се разписали на приемо-предавателния протокол, че приемаме доставката без забележки. Трябвало е на момента да я разопаковаме, да я огледаме и да сме реагирали. Отново им написах e-mail, на който вчера ми отговориха, че няма да си променят мнението. По думите на монтажистите такава лоша мивка никога не са монтирали. На външен вид е добра, но като изпълнение за монтаж "не струва". Внимавайте с Икеа и стоките им! Не са от коректните и май за тях гаранции не важат. Та помислете дали да пазарувате от тях.

# 499
  • София
  • Мнения: 8 553
Не знам зaщо така става при вас и вярно, че не съм връщала нищо скоро. Но ние поне с връщането не сме имали проблем (ходим на място). Връщали сме дръжки за кухненски шкафове, които бяхме купили 1-2 месеца по-рано - питаха ни защо ги връщаме и казахме истината: купихме едни с неправилен размер, а от правилния малко се престарахме и ни останаха. Директно си ги взеха, питаха дали искаме ваучер или пари и това беше.
И мивката ни в банята е тяхна - пристигна в отлично състояние и си е супер и до днес; хем е от евтините им Lillagen, хем си е качествo каквото очаквахме.

# 500
  • Мнения: X
Добре де, защо не разгледахте мивката при получаване, това е ваше задължение и право? Онзи ден получих 2 броя моноблока от друг магазин, отворихме ги с момчетата и чинно си ги проверих на улицата за евентуални проблеми и пукнатини.

Със стоките на Икея какво да внимаваме, ако втората мивка е здрава, но не ви квфи, можете да я върнете.

Първата мивка е счупена, не могат да я върнат.

# 501
  • Мнения: 22 867
То не е до мислене дали ще пазаруваме там, Икеа е като всички останали магазини, навсякъде може да попаднеш на некачествена, но и на качествена стока. Ако в правилата им има това изискване за преглед на стока и разписване в протокол, са прави да реагират така. Може да не сте го знаели, но нали пък знаете, че незнанието не е извинение. Мен дори куриер ме е карал да отворим кашона, да съм погледнела за всеки случай. Обикновено и аз не го правя, но поръчвам повече дреболии.
И аз мисля, че ако им покажете причините за невъзможния монтаж, може и да си променят мнението.

# 502
  • Мнения: 183
Не съм очаквала, че мивка от стомана би имала наранявания, такива че да пречат на монтажа. А снимки им изпращах и те са наясно. Определено вината си е моя, че не съм прочела, че приемам стоката без възражения. Относно нараняванията, не съм длъжна да знам технически характеристики, които ще пречат на монтажа. Бях принудена да закупя веднага същия модел, защото кухнята винаги се прави по уредите. Отворът вече беше изрязан за този модел мивка. От фирмата имам протокол и няма да оставя нещата. Не че мивката е нещо скъпо, но защо да загърбя 200 лв. Съпругът ми е юрист и с Икеа ще се срещаме в съда.

# 503
  • Мнения: 6 276
Здравейте! Да споделя и аз моя опит от пазаруване в Икеа с вас. След направена он-лайн поръчка на мивка за вграждане  на 30.03.2020 г. ни бе доставена същата, но поради изчакване на времето за изработка на кухня, от 30.03.2020 г. до 21.06. не ни бе необходима мивката и тя бе оставена в доставената опаковка.
При разопаковането на мивката се откриха сериозни наранявания на нейната повърхност, които пречат за монтажа й. Мнението на специалистите е, че «мивката е негодна за монтаж». Нараняванията не са драскотини, а сериозни изкривявания. Повърхността на мивката е наранена на 4 места. Тъй като този проблем доведе до спиране на работата на мебелистите по цялостното сглобяване и функциониране на кухнята ни, на следващия ден закупихме същият модел мивка отново. При което веднага писах e-mail с рекламация. След седмица ми отговориха, че не приемат рекламацията, защото при получаванетона мивката сме се разписали на приемо-предавателния протокол, че приемаме доставката без забележки. Трябвало е на момента да я разопаковаме, да я огледаме и да сме реагирали. Отново им написах e-mail, на който вчера ми отговориха, че няма да си променят мнението. По думите на монтажистите такава лоша мивка никога не са монтирали. На външен вид е добра, но като изпълнение за монтаж "не струва". Внимавайте с Икеа и стоките им! Не са от коректните и май за тях гаранции не важат. Та помислете дали да пазарувате от тях.


Щом сте купили същата мивка, защо не върнахте старата с новата бележка? Защо не отидете на място с мивката да я огледат?
Щом съпругът Ви е юрист, няма ли как да се позовете на опцията от ЗЗП, че 6 м от покупката на каквото и да е, продавачът/производителят носи отговорност за скрити дефекти и реално те трябва да докажат, че от тях не е излязла така деформирана?

# 504
  • Мнения: 9 634
Хмм странно. Аз преди време поръчвах кухня и със сигурност не бях отваряла кашоните преди монтажа, че бяха 120. Направо разписах. После връщах 2 ощърбени вратички и не са ми правили проблем.. Може би напоследък нещо са променили отношението. Все съм си мислела, че Икеа са доста ларж с връщането.

# 505
  • Мнения: 183
Да, точно на това ще се позовем.

# 506
  • Мнения: 22 867
Разбира се, че не трябва да се отказвате. 200 лв са си пари, за някого и 2 са жизненоважни, но не за това става въпрос. Щом стоката е некачествена, са длъжни да си я вземат при такива  дефекти, че монтаж е невъзможен. Ако беше само нещо надраскано, да се запъват, че може и вие да сте го направили, но при описаните дефекти....Не ги оставяйте, ще си я приберат, щом имате основание за рекламация.

# 507
  • София
  • Мнения: 23 162
аз връщах две кошници и две чекмеджета защото първите бяха криви , а вторите със счупени дъна.
занесох ги в магазина с касовата бележка и ми ги подмениха.
не съм ги отваряла при получаването.
то като ти доставят около 30 пакета как да отвориш всички.

# 508
  • ENGLAND
  • Мнения: 4 087
Аз се чудя какви са тези монтажни дефекти. Може ли да публикуваш снимка на дефектната мивка, да знаем за какво става дума?
Аз съм връщала какво ли не, и счупени дъски при монтажа и разопаковани неща, питат ме защо ги връщам, отговарям, че не ми харесват и толкова. Но това в Англия. Сега дори са удължили срока за връщане на 1 година заради вируса.

Ние снощи свършихме слагането на мивка върху шкаф, от най-малките и най-евтините, стана супер.


За тези, които мислят да купуват от тази серия, цялата серия Lillagen я спират след Нова година, ще я заменят с подобна, но вероятно и по-скъпа.

Последна редакция: пт, 03 юли 2020, 13:20 от Doret

# 509
  • Мнения: 899
Приемат и заменят дори счупените ламели  от скарата на леглото Беста, стига да е в 2 годишната гаранция, и да имаш касова бележка.
Учудвам се, че не са приели мивката.

Общи условия

Активация на акаунт