Пазаруване от Amazon - тема №89

  • 62 461
  • 741
  •   1
Отговори
# 360
  • Сф
  • Мнения: 5 574
Твърд едно и също ли е със сух шампоан?

# 361
  • Мнения: 3 922
Купували ли сте кафемелачка от Амазоните? Бихте ли препоръчали марка и модел?
Да, тази ползвам от 7 месеца вече: https://www.amazon.de/gp/aw/d/B00009LH57/ref=yo_ii_img?ie=UTF8&psc=1 . Доволна съм засега. Имаше я и по тукашните магазини за техника. Аз съм я взела за 17.60 евро.

# 362
  • София
  • Мнения: 9 850
Твърд едно и също ли е със сух шампоан?
Не. Твърдият шампоан обикновено е под формата на сапун (сапунено блокче) , а сухият шампоан е под формата на спрей.

# 363
  • Мнения: 3 012
В немския амазон има отстъпка от 5 евро при покупка над 25 евро /за стоки с продавач Амазон/
https://www.amazon.de/b/?_encoding=UTF8&node=21608627031& … QG19BHPECC72DBCPG
важи до 28-ми юни
На мен ми изписва че не мога да се възпозлвам от тази промоция .. Някой друг да е опитал и да не е успял ?

# 364
  • Мнения: 18 460
И аз не успях,  но като четох условията, не отговарям на тях.

# 365
  • Варна
  • Мнения: 7 108
Аз пробвах и работи... продавач амазон, над 25 евро ... не знам на какви други условия отговарям. Лошото е, че преди това пуснах едни сандали, нямам какво да купувам сега.

# 366
  • Сф
  • Мнения: 5 574
Имате ли проблем да избирате марки за обувките. Отивам при обувки>> дамски>> номер и после от ляво нямам опция да избирам марката. Излизат 4-5 марки и това е.
Ако в сърча напиша Ессо, излизат, но през менюто са я махнали опцията май?

# 367
  • Мнения: 1 036
Имате ли проблем да избирате марки за обувките. Отивам при обувки>> дамски>> номер и после от ляво нямам опция да избирам марката. Излизат 4-5 марки и това е.
Ако в сърча напиша Ессо, излизат, но през менюто са я махнали опцията май?

Да, и аз имам този проблем при избора на марка, но не само на обувки, а на всичко. В английския работи нормално.

# 368
  • София
  • Мнения: 19
Боти Geox на много добра цена - 41ви номер

https://www.amazon.de/Geox-Damen-NEBULA-Chukka-Bordeaux/dp/B07MC … ;ref_=ya_aw_od_pi

# 369
  • Сф
  • Мнения: 5 574
Да, в английския работи, жалко за немския. Дано го оправят

# 370
  • Мнения: 1 652
Да, в английския работи, жалко за немския. Дано го оправят

Кой е кодът за английския?

# 371
  • Сф
  • Мнения: 5 574
Не говорим за никакъв код, а за селекция

# 372
  • София
  • Мнения: 9 850
Снощи писах на английския Амазон и съм потресена. Първо, махнали са всички опции за свързване с тях. Искаха директно да ми се обадят, но било извън working hours и можело само по чат (и по-добре, че тук беше 2 през нощта!). После едвам се свързах със сътрудник, а той беше изключително груб и безцеремонен. Няма здравейте, как да ви помогна, няма довиждане. Започна с "Hi, ... this side, here to help you today", което може да се каже, че беше най-учтивото изречение в целия чат. Написах какъв е проблема - дайте ми номер на поръчка. Няма може ли, нищо. Накрая ми казва - МСК ние тук в Амазон... И като му благодарих, директно затвори чата без довиждане, без да попита дали имам друг въпрос... После получих мейл от Амазон, follow-up мейл, в който казва какво е направил, но нито ми споменава името, нито накрая има подпис кой го е свършил това. Мейла е от амсзонския адрес, съдържа си инфото, което трябва, освен за кого е и от кого е. На някого да му се е случвало подобно отношение? Аз съм отвратена и искам да им пиша за това, но знам, че има реална опасност да попадна на същия човек или друг от неговия тим, и бих искала да се свържа с team leader или manager директно. Дали можете да ми помогнете със съвет или мейл за връзка?

# 373
  • София
  • Мнения: 2 470
Снощи писах на английския Амазон и съм потресена. Първо, махнали са всички опции за свързване с тях. Искаха директно да ми се обадят, но било извън working hours и можело само по чат (и по-добре, че тук беше 2 през нощта!). После едвам се свързах със сътрудник, а той беше изключително груб и безцеремонен. Няма здравейте, как да ви помогна, няма довиждане. Започна с "Hi, ... this side, here to help you today", което може да се каже, че беше най-учтивото изречение в целия чат. Написах какъв е проблема - дайте ми номер на поръчка. Няма може ли, нищо. Накрая ми казва - МСК ние тук в Амазон... И като му благодарих, директно затвори чата без довиждане, без да попита дали имам друг въпрос... После получих мейл от Амазон, follow-up мейл, в който казва какво е направил, но нито ми споменава името, нито накрая има подпис кой го е свършил това. Мейла е от амсзонския адрес, съдържа си инфото, което трябва, освен за кого е и от кого е. На някого да му се е случвало подобно отношение? Аз съм отвратена и искам да им пиша за това, но знам, че има реална опасност да попадна на същия човек или друг от неговия тим, и бих искала да се свържа с team leader или manager директно. Дали можете да ми помогнете със съвет или мейл за връзка?

А в края на имейла няма ли линк за оценяване? Обикновено там може да се напише и коментар за обслужването.

# 374
  • София
  • Мнения: 9 850
Има, но не е директна форма за контакт. Тъй като съм запозната с изискванията за Customer Service в доста компании, знам, че това е под всякаква критика. Може би ще цъкна, че не ми е помогнал човека и оттам ще го мисля.

Общи условия

Активация на акаунт