На море в България 2020 г.! - 3

  • 42 674
  • 756
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 2 081
Хубаво дават ваучери , но да не фалират преди да ги използвате .
Който може да си вземе направо парите .
Няма как да се върнат всички пари, затова са и валчерите, за да покрият разликата. Ако прекалено много хора започнат да си търдят парите може да се стигне до фалит, това е подобно на банките. Няма как всички пари да бъдат върнати, защото с парите се работи и не са налични.

Това на всички е ясно Grinning
Ама , ако агенцията фалира пак гориш .
Предлагат ваУчери на хора , на които знаят , че иначе трябва да върнат парите , ако мине .

# 61
  • Мнения: 9 481
Извънреден брифинг в момента за нова платформа за туризма и мерки...

# 62
  • София
  • Мнения: 1 489
И при нас я има тази точка в договора за 5% разлика в цената. Въпросът е, че не знам какви са били цените на хотела януари. Ние резервирахме през Съни на цена 351 на апартамент с 20% отстъпка и някаква малка отстъпка от агенцията. В момента цените са същите, а цената на нашия апартамент директно от хотела е 370. Това е горе-долу 5% разлика. Сега да звъня ли на съни турс? То се обезсмисля всякаква ранна резервация така.

# 63
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 575
Да ти дам над 50 примера на цени от хотел  и цени от ТА ?
В смисъл, че е по-изгодно да се резервира от хотел директно или?
По-изгодно е през ТА.
Ползвам малка ТА, която няма да спомена.
За този уикенд ми дадоха цена с 200лв по-ниска от хотела и с 100лв по-ниска от Съни. Simple Smile
Аз обикновено проверявам цените на 2-3 места и мога да кажа със сигурност, че няма общовалидно правило.
Понякога има разлика в условията по резервиране - например чрез платформата на Албена трябваше да платя в срок до 20 дни и имах неустойки при отказ, а в Букинг беше малко по-скъпо, но - с опция безплатно анулиране и плащане на място в хотела, затова предпочетох през Букинг. Или в агенцията предлагат пакет за стая делукс, а в хотела има само стандартни стаи, или има разлики в изхранването и т.н.

# 64
  • София
  • Мнения: 11 472
Извънреден брифинг в момента за нова платформа за туризма и мерки...
Интересно.
Кой води брифинга и какво иде реч?
Благодаря!

# 65
  • Пловдив
  • Мнения: 316
И при нас я има тази точка в договора за 5% разлика в цената. Въпросът е, че не знам какви са били цените на хотела януари. Ние резервирахме през Съни на цена 351 на апартамент с 20% отстъпка и някаква малка отстъпка от агенцията. В момента цените са същите, а цената на нашия апартамент директно от хотела е 370. Това е горе-долу 5% разлика. Сега да звъня ли на съни турс? То се обезсмисля всякаква ранна резервация така.

Според мен няма повод за притеснение, често цените в хотелите са по - високи ,отколкото през ТА и по- конкретно Съни турс. Но за твое успокоение може да ги прослушаш. Аз съм предплатила двойна стая за 9 нощувки, 2+1 с 15% отстъпка още през декември. Другата седмица ще пиша на Съни турс , за да вземем окончателно решение за нашата почивка.

# 66
  • Мнения: 9 481
Извънреден брифинг в момента за нова платформа за туризма и мерки...
Интересно.
Кой води брифинга и какво иде реч?
Благодаря!

https://www.facebook.com/watch/live/?v=253704475875663&ref=n … otif_t=live_video

# 67
  • Мнения: 890
"Презакрий България". Явно им светна, че доста българи ще отидат в Гърция, а румънци и други чужденци няма да дойдат у нас. И вместо да си огледат хотелите и ресторантите и действащите изисквания за тяхната категоризация и да ги сравнят поне с европейските, ще правят някаква онлайн платформа, която не се знае кога и как ще стартира. Известно е, че "добрите практики" при правенето на такива платформи у нас е, че след стартиране започват проблеми, които се отстраняват с години.

# 68
  • Мнения: 9 481
"Презакрий България". Явно им светна, че доста българи ще отидат в Гърция, а румънци и други чужденци няма да дойдат у нас. И вместо да си огледат хотелите и ресторантите и действащите изисквания за тяхната категоризация и да ги сравнят поне с европейските, ще правят някаква онлайн платформа, която не се знае кога и как ще стартира. Известно е, че "добрите практики" при правенето на такива платформи у нас е, че след стартиране започват проблеми, които се отстраняват с години.

Аз не разбрах как по-точно тази платформа ще промени нещо или ще улесни която и да била от страните-ползватели, но се занимавах и с друго и може да съм пропуснала....но не я и намерих, за да я разгледам.

# 69
  • В.Търново
  • Мнения: 6 684
Извънреден брифинг в момента за нова платформа за туризма и мерки...
Интересно.
Кой води брифинга и какво иде реч?
Благодаря!

https://www.facebook.com/watch/live/?v=253704475875663&ref=n … otif_t=live_video
Изписва ми:
За съжаление това съдържание не е на разположение в момента

Ангелкова какво каза сутринта,наложи се да изляза точно тя като почна да говори.

# 70
  • Мнения: 890
Извънреден брифинг в момента за нова платформа за туризма и мерки...
Интересно.
Кой води брифинга и какво иде реч?
Благодаря!

https://www.facebook.com/watch/live/?v=253704475875663&ref=n … otif_t=live_video
Изписва ми:
За съжаление това съдържание не е на разположение в момента
Ангелкова какво каза сутринта,наложи се да изляза точно тя като почна да говори.

При мен се отваря с мозилата. Да не е от браузъра.

Последна редакция: чт, 21 май 2020, 13:53 от Leo...

# 71
  • Мнения: 6 298
Аз слушах много малка част от брифинга по радиото докато пътувах в колата, като това беше частта на въпроси от журналистите. До колоко успрях да схвана идеята е насочена по-скоро за бизнес средите в туризма, а не за нас като потребители. Нещо свързано с храни от Метро, с български менюта по ресторантите и т.н. Абе общо взето отново някакви безмислени идеи, които по никакъв начин няма да помогнат нито на бизнеса, нито на туристите.

Последна редакция: чт, 21 май 2020, 16:20 от fatalina

# 72
  • София
  • Мнения: 1 489
Аз писах на Аркутино фемили резорт с въпроси относно положението в момента и по повод на това, което дискутирахме  в другата тема, че цените може да не са актуални и ето какво ми отговориха:
"Хотелът отваря на 10/06 с туристи.
Цените не са променени , намалението 20% не е отпаднало за ранни резервации.
Услугите по ол инклузив услугата са непроменени.
Моля, информирайте се за сроковете на плащане на туроператорската фирма ."
Това за ол инклузива как да го разбирам? Излиза, че няма никаква промяна, няма да ми сипват зад плексигласова витрина.

# 73
  • В.Търново
  • Мнения: 6 684
Spastik Children, освен да звъннеш до хотела или агенцията да попиташ лично за ол инклузива?
Сега слушам брифинга, отворих го през друг браузер. Да, за платформа за резервации подпомагащ българския туризъм/ безплатна резервационна система, с добри оферти, безопасна/- абе, глупости. Платгформата щяла да стартира на 1 юни.Предстои да видят кои хотели ще се включат в нея. В тази платформа ще участват наши хотели.Нещо такова май...и че ще предлагат българска храна.Ама колко ще е българска...

# 74
  • София
  • Мнения: 1 489
Spastik Children, освен да звъннеш до хотела или агенцията да попиташ лично за ол инклузива?
Сега слушам брифинга, отворих го през друг браузер. Да, за платформа за резервации подпомагащ българския туризъм/ безплатна резервационна система, с добри оферти, безопасна/- абе, глупости. Платгформата щяла да стартира на 1 юни.Предстои да видят кои хотели ще се включат в нея. В тази платформа ще участват наши хотели.Нещо такова май...и че ще предлагат българска храна.Ама колко ще е българска...

Писах им пак на хотела с въпроси за тов акак е организирано храненето в ресторанта.
А това за българската храна го чух. За напитките ми е ясно, те никога в ол инклузив не са включвани вносни напитки, а сега какво да очакваме? Че няма да има вносни ли? И какво значи българска храна? Няма да има спагети, или спагетите ще са произведени в България? Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт