Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Базедова болест- тема 10

  • 4 273
  • 294
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 567
escolap , преди това и в бодимед беше повишен, мисля че от там идва симптоматиката.. Страшна умора, задух, сърцебиене, преди и кръвно вдигах, вече си е ниско.. Според ендо от онзи ден .. когато спадне фт3 и малко се вдигне тсх ще си влезна съвсем в хипо, че още съм в хипер.
Хем имам страшна енергия , хем съм страшно скапана... Четох , че ефектите от предозирането може да изчезнат до няколко месеца и като остатъчни сега най накрая остават - сърцебиене, умора, потене. Това е мнението на ММ, който преди 10 год е лекувал Безед.

# 46
  • Мнения: 402
FT3 е активният хормон, който тялото ползва...Струва ми се логично, след като той е леко над референтни да се чувстваш в "хипер"....Макар че аз кой знае колко години/поне 2 със сигурност/ съм била в хипер преди да разбера и не съм имала кой знае какви оплаквания...Започнах да имам, когато хормоните влязоха в норма....Което ме навежда на мисълта - колко е уникално човешкото тяло и как се е приспособило и свикнало със това положение..И когато нормализираш нещата - не може да се пренастрои явно толкова бързо...Може и да греша, но така излиза..

# 47
  • Мнения: 8 699
И все пак, нелогични са ми тези изследвания. Не съм виждала активен Т3 на фона на потиснат Т4 и повишен ТСХ.
При един активен Т3, ТСХ щеше да е много потиснато, а не да отива нагоре.
Не съм и чела за друг такъв случай с повишен Т3, понижен Т4 и повишен ТСХ, дори при предозиране.

# 48
  • Мнения: 567
В пикА на предозирането сега си гледам стойностите , били са.. тсх 0,1 , фт4 над горна, фт3 в норма. Месец по късно тсх над горна, другите два в норма. Сега тези, които ви показах.
Докато се настроят и хормоните в тялото ще мине време май. Много е странно, момичета. Чувствам се сега между хипер и хипо... А след предозирането си мислеха, че две седмици без хормон и ще ми отшумят симптомите...
Но е факт, че всеки се чувства различно при еднакви оптимални стойности. Преди тсх ми беше 7, другите два бяха по средата и бях супер. А сега се чувствам зле.. Sad
Четох, че при фт3 над горна пак си в хипер, добре че тсх поне ми е в норма сега, че ако беше и той като преди - 0,1 щях да съм си в активната фаза на хиперфункцията.
Отново давам за пример ММ, бил е с високо фт4, според мен от там му е идвала симптоматиката - сърцебиене, потене и тн. Бил е със запушен нос , както съм аз от началото..
Лекувал се е с метизол. Simple Smile

# 49
  • Мнения: 402
А възможно ли е проблема да е в хипофизата - след като Тсх е било 7, а другите по средата?Те заради бременността ли те караха да пиеш хормон?Да смъкнеш ТСХ?Откога всъшност пиеше хормон и заради какво?

# 50
  • Мнения: 567
тсх ми беше 7 по време на бременността и пих хормон , след бременността пак пих.. Знам, че се вдига по времена бременност. Сега е 3,5 от 3 седмици, ще видим занапред.

# 51
  • София
  • Мнения: 3 297
А какви са симптомите, потене и сърцебиене?

# 52
  • Мнения: 567
Потене, сърцебиене, имах безсъние до преди 1 седмица, вдигах кръвно предимно вечер и през нощта, висок пулс, умора, задух, тревожност, цикълът - оскъден, редукция на кг, за 3 седм - 7 кг, запушен нос, нервно безпокойство.. хиперактивност, придружена със силна умора, желание за сън и ускорен пулс, повишен апетит, тремор, който за радост изчезна / изпуснах си телефона пред болницат, заради тремора/

# 53
  • София
  • Мнения: 3 297
Миличката:( ти всички симптоми...
Пиеш ли някои добавки за облекчаване на това?

# 54
  • sofiq
  • Мнения: 70
Здравейте имам два възела на щитовидната железа,ходих при един ендокринолог,който не ми обърна кои знае какво внимание.А имам симптоми сърцебиене ,световъртеж пуснах си изследвания на хормоните.Ендокринолога кажа,че са добри.Може,ли да ми препоръчате добър ендокринолог.

# 55
  • София
  • Мнения: 3 297
Стаси, много са ти хубави резултатите.
Да не е от пролактин повишен, изследвала ли си го?

# 56
  • sofiq
  • Мнения: 70
Не съм го изследвала

# 57
  • Мнения: 12 372
Също може да отидете и на невролог.

# 58
  • Мнения: 567
Миличката:( ти всички симптоми...
Пиеш ли някои добавки за облекчаване на това?
Ами още от преди това си приемам вит д, б12 и топ фолат за таласемията... А за щит жлеза мислех бирена мая, селен , ама още се чудя..

# 59
  • София
  • Мнения: 36
Добре аз пак да попитам нещо!Много ми е интересно когато имаш антитела тат и мат докторите спират да ги изследвал,за тях е ясно че вече са н алице и точка по въпроса.Аз обаче си ги изследвам първо тат се стопи сега вече и мат нямам .Явно има начин и е възможно
и аз това си го мислех наскоро, защо тези който сме с хипер не ни лекуват ТАТ И МАТ / моите си стоят високи / би трябвало след като са антитела, да се създават за да убиват, да се борят с нещо което не е наред в организма, значи някаква болест, инфекции или нещо друго не е в норма и затова се повишават... интересно ми е на някой друг дали са му влезнали в норма просто така след лечението или примерно е пробвал да ги  намалява с нещо?

Общи условия

Активация на акаунт