СЕДМИ клас 2019/2020 - Втора изпитна седмична тема - (22.06 - 28.06)

  • 116 510
  • 2 581
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 7 665
Благодаря за пожеланията. Не са й хубави резултатите, но това е положението. Ще пробваме за последно след месец с нови изследвания и ако не стане си минава на хормони.

# 136
  • Мнения: 6 991
Мария, много им се насъбра на децата в последтите месеци, а ЩЖ е в пряка връзка със стреса.
Убедена съм, че следващият месец, когато се поуспокои Ния, изследванията ще са по- добри!

# 137
  • Мнения: X
По повод матурите: за трета матура ще има два варианта, нали? Например дете от МГ избира за трета матура математика, и дете от ЕГ без профилираща математика избира за трета матура по математика? Ако е така, как ще се различат двете матури?
Имаш предвид в дипломата? Винаги може след наименованието на предмета да се добави и вида на подготовката.

# 138
  • Мнения: 3 491
Зазу, поздравления за момчето ти!  Изпитът изглежда много труден, а резултатът е впечатляващ.
Радвам се и много за късмета на художниците.
При нас се появи проблем по ТП, не е предал някакви домашни, сега трябва да ги твори, а му предстои класно по история, изходящо по ИТ, тест по химия. И на всичкия тоя зор печеля приз по отвеяност - забравих си лаптопа на мястото, в което почивахме. Днес пропътувахме 500 километра и пак сме тук, но голямото дете го оставихме при баба му и дядо му. Не знам как ще попълвам електронни заявления...
Мария,  много малко време е минало, за да има подобрение.  А и беше в стресов период. Хубаво е да не задържа емоции, да говори за всичко, което я притеснява. Но е толкова трудно на тази възраст да нямаш недоизказани неща. .
 Аз също трябва да си правя контролни изследвания....Но отдавна не съм имала проблеми с преглъщането и стягане и напълно забравих.

# 139
  • Мнения: 6 991
Аманда, казвай какви са домашните по ТП, ще помагаме.

# 140
  • Мнения: 3 491
Бисе, не знам, не ми е казал, тая вечер щял да ги прави. Ние с баща му изобщо не можем  да помогнем, много сме смотани в тия дейности.

Последна редакция: пн, 22 юни 2020, 21:01 от Amanda.D

# 141
  • Мнения: 7 665
Тя се чувства доста по-добре. Щастлива е, няма никакви драми, а преди ДО имаше доста. Винаги е говорела свободно с мен, нищо не се е променило. Спря захар и глутен. Приемаше всички лекарства по предписание. ТСХ се е покачило с още една единица. Единствено притеснението около самия изпит, но не вярвам чак толкова да е повлияло. Явно просто трябва да го приемем и да си живеем с него.

Зазу, забравих да те поздравя! Браво на Оги, но съм убедена, че Вариант 1 ви е в кърпа вързан.

# 142
  • София
  • Мнения: 6 554
Благодаря за новата тема! Успях да прочета 10те страници, докато чакам танцьора да се натанцува.
Надявам се, че всички художници са доволни от днешния изпит!

Мария, не може стресът покрай изпитите да не е повлиял. Дано следващия път резултатите са по- добри.

Зазу, браво на твоя младеж!

Моят е оформен по доста предмети. По БЕЛ ще е с 5, чакам да видя математиката.

# 143
  • София
  • Мнения: 9 493
Благодаря ви, момичета Flowers Sunflower !

# 144
  • Мнения: 5 432
Maria77,  след този стрес само една единица не е нищо.. То аз не смея да се измеря, така де ендото каза, че не искало да ме вижда преди началото на август, след като съм го записала и успокоила ще си говорим тогава...
Сега моренце, природа, разходки и спокойствие. Като цяло има нарастване на случаите от застояване, стрес ..

Ей го сега си идва, а има да предава задачи по химия за дооформяне

# 145
  • Мнения: 3 136
По повод оформянето на годишна оценка на база срочни. Това зависи от преценката на учителя. Няма задължително понятие като средно аритметично.
Лично аз на ученици с 4 за първи срок и 6 за втори съм оставяла 6 за годината. Обратно, имало е случаи, когато със 6 за първи срок и 5 за втори съм оставяла 5.

Извинявам се, че се налага да ви противореча, но това не е така.

В случаите, когато количественият показател не се определя като цяло число, качественият показател се определя по реда на чл. 9 ал. 3 на НАРЕДБА № 11 ОТ 1 СЕПТЕМВРИ 2016 Г. ЗА ОЦЕНЯВАНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ ОБУЧЕНИЕТО НА УЧЕНИЦИТЕ в сила от 20.09.2016 г., издадена от министъра на образованието и науката, Обн. ДВ. бр.74 от 20 септември 2016г., изм. и доп. ДВ. бр.78 от 29 септември 2017г., изм. и доп. ДВ. бр.82 от 5 октомври 2018г., изм. и доп. ДВ. бр.71 от 10 септември 2019г., изм. и доп. ДВ. бр.43 от 13 май 2020г.:
"(3) В случаите, когато количественият показател не се определя като цяло число, качественият показател се определя, както следва:
1. за количествен показател от 2,00 до 2,99 се определя качествен показател слаб;
2. за количествен показател от 3,00 до 3,49 се определя качествен показател среден;
3. за количествен показател от 3,50 до 4,49 се определя качествен показател добър;
4. за количествен показател от 4,50 до 5,49 се определя качествен показател много добър;
5. за количествен показател от 5,50 до 6,00 се определя качествен показател отличен. "

# 146
  • София
  • Мнения: 7 669
Нямам абсолютно никаква идея как ви се пише толкова много (аз съм примерно във фаза щраус със заровена глава), ама все пак да се дотътря тук. Да не взема пък да изпусна нещо.
Втора седмица съм физически на работа и това ми се отразява просто прекрасно.
Не зациклям във водовъртежа на собствените си тревоги, а на всичкото отгоре и взех да си ям. Simple Smile
Не ми се мисли за резултати от изпити, че ме втриса.
Още не съм благоволила да отворя изпитните варианти.

# 147
  • София
  • Мнения: 5 550
Това, което цитирате няма нищо общо с това,  за което дискутираме.

# 148
  • Мнения: X
А сега е добре да погледнете в кои случаи количественият показател не е цяло число. Ганис говори за срочни оценки.
От същото място.
Чл. 24. (2) Срочните и годишните оценки на учениците от ІV до XІІ клас се формират с точност до цяло число с изключение на случаите по чл. 23, ал. 8.
Изключението е за годишна оценка по профилиращ предмет, която се формира  като средноаритметична с точност до 0,01 от годишните оценки по всеки модул от предмета.

# 149
  • Мнения: 820
Зазу,поздравления за Оги.Паралелките в ПЧМГ напоследък се пълнят до към 24 деца.Мисля,че обявиха прием на 2 паралелки в гимназията,но аз лично не виждам къде ще се поберат.За момента ПЧМГ акцентира върху обучението 5-7 клас и там паралелките са по 3.
Със сигурност сте приети в ПЧМГ,но и аз като maria77bg мисля,че Вариант 1 ви е сигурен.

Общи условия

Активация на акаунт