СЕДМИ клас 2019/2020 - Втора изпитна седмична тема - (22.06 - 28.06)

  • 114 874
  • 2 581
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 7 665
Аз бих ги разнесла в медиите. С препратка на интервютата на Вълчев, в които ни обясни, че няма да има засегнато дете, ще имат индивидуално решение и как и минали години се случвало и децата не са били ощетявани.

# 646
  • София
  • Мнения: 9 487
Не ги ли е срам!
Те да кандидатстват с нула точки.
Нещастници.
Аз бих отговорила и бих се позовала на онова изказване на министъра, че ще намерят решение за тези деца, които по здравословни причини не могат да се явят.

# 647
  • София
  • Мнения: 3 806
Furia, задължително медии. Не оставяй това така. С това писмо ясно и директно дискриминират твоето дете по здравословни причини. Помисли сериозно за съдебно дело.

# 648
  • Мнения: 24 467
Ама моля ви се, от МОН не ги броят като "засегнати". Нали обясняват, че имат право да кандидатстват с останалото оценка и точка - каквото там им се намира и че училища има достатъчно за всички.
Та, накратко - изпълнили са си обещанията - засегнати няма! Imp

# 649
  • Мнения: 4 712
Това е отвратително! Тези са за съд направо!

Последна редакция: ср, 24 юни 2020, 17:18 от evhen

# 650
  • София
  • Мнения: 3 806
Там е работата, че те уж търсят равнопоставеност за всички деца, а реално не са равнопоставени... Да не говорим, че за изпита за проверка на способностите в различните училища, в които са разпределени децата, се теглят различни теми.

# 651
  • Мнения: 5 427
Aз отдавна се каня да ги питам МОН-човците в 12 клас тест дават ли на ДЗИ? Дават!
ДЗИ има ли много дати? Има
Не им ли пропада тогава науката за тестовете и равнопоставеността?

# 652
  • sofia
  • Мнения: 1 587
А тая мантра за равните  условия ми е направо смешна.  За мен посланието е, че  са неспособни да измислят еднакви по трудност изпитни варианти или че вариантите на НВО , от които теглят, не са взаимозаменяеми по трудност. И двете внушения не са в тяхна полза. Но най- важно е "майките да не писнат че им взимат мястото".

# 653
  • Мнения: 4 712
И какъв е този жаргон, какво "играят"?!?
Някой да ми преведе втория абзац, моля! И тези хора ще оценяват децата ни!

# 654
  • София
  • Мнения: 7 668
Ще чета официалния отговор по късно, че съм в движение.
Допускам, че ще е най-разумно да се действа по съвета на Дидева, без да знам какъв е.
Ако Фурия прецени на някакъв етап, че можем да се включим, за да помагаме, задължително да даде знак.

# 655
  • Мнения: 2 182
Разликата е, че без ДЗИ не може да се завърши 12кл и да се вземе диплома, а без НВО може да се завърши 7-ми и да се продължи образованието.
Сигурно имат своите съображения да отказват 2-ра дата. Винаги на едните ще им се струва, че на другите се е паднало нещо по-лесно 🙂 А и 100℅ ще има злоупотреби с медицински документи.
Според мен когато датата е една, броят на неявилите се е толкова малък, че РУО-тата може да разглеждат всички случаи и да вземат решения къде и как могат да се запишат децата.
Децата с ТЕЛК по какъв регламент се приемат?

# 656
  • Мнения: X
Сигурна съм, че съветът на Дидева е изключително полезен и детето на Фурия няма да бъде ощетено в крайна сметка, но вероятно има още такива деца, които по едно или друго лошо стечение на обстоятелствата не са могли да се явят на НВО и вероятно ще трябва да преглътнат несправедливото отношение на МОН.

Зачетох се в графика:
Оценяване на изпитните работи от НВО   17 - 28 юни 2020 г.
Обявяване на резултатите от НВО   до 29 юни 2020 г.

Означава ли това, че ако към днешна дата /24 юни/ изпитните работи са оценени, то може още утре да има резултати?

# 657
  • Sofia
  • Мнения: 691
Фурия, не губи време! Имаш писмото!
Пускай в рубриките за новини (напр. моята новина в Нова).

Факт, че не се касае за вируса, но и факт, че всичко може да се случи и опция за втора дата се иска от много време. Успех! Ние сме с теб!

# 658
  • Мнения: X
Означава ли това, че ако към днешна дата /24 юни/ изпитните работи са оценени, то може още утре да има резултати?
Не мисля. Ако някой каже колко на брой са членовете на КЗРИР, може да хвърлим боб, карти или каквото там трябва. Simple Smile

# 659
  • Мнения: 2 215
А добре как стои тогава въпроса, ако детето е прието по първо класиране и желание в едно училище, но има по-голямо желание и шансове за друго училище на второ класиране, то тогава как се процедира за участие във второ класиране на второто училище, без да се губи мястото в първото училище?
Ако сте класирани на първия прием по първо желание, нямате вариант да го смените на второ, понеже сте размислили. Нито да си запазите приема за трето класиране.  Ще се наложи да рискувате на трето, респективно - четвърто. Или да се запишете там, където сте приети на първо класиране по първо желание.
Затова много добре помислете как ще си подредите желанията при подаване на заявлението сега.
Напомняме пак -  в заявлението се изписват училища и/или паралелки по реда на желанията, а не на "шанса"да бъде приет ученикът някъде.

Точно по логиката на шанса, навремето, когато аз кандидатствах, записах истинското си желание на трето място, а като излезе класирането бях много разочарована, че не съм приета... Майка ми съответно "Как не си приета?" и ми сочи списъка - приета по първо желание... Тръшкане, сълзи, не искам да уча немски... Разговори с директори... Трябваше да се откажа от мястото си, да се наредя в резервите и да чакам да ме огрее за италиански. Майка ми успя да ме убеди да се запиша в Немската, като каза, че винаги мога да уча италиански.
Че така завърших Немската, а лятото на 8-ми срещу 9-ти клас ходих на курс по италиански.
В основното също учех немски не по мое желание. Езиците бяха разпределени по паралелки, нямаше право на избор. По разпределение трябваше да учим френски, но учителката по немски прецени, че може да поеме още една паралелка...
Немският език ми е съдба Simple Smile

Последна редакция: ср, 24 юни 2020, 22:33 от SamoDiva

Общи условия

Активация на акаунт