СЕДМИ клас 2019/2020 - Втора изпитна седмична тема - (22.06 - 28.06)

  • 116 445
  • 2 581
  •   1
Отговори
# 1 575
  • Варна
  • Мнения: 227
Някой знае ли защо излизат точките по бел без преразказа, а не вярвам да е анулиран няма причина
Как разбираш, че са без преразказа?
и при нас е така - точките са без преразказа, явно анулиран.

Извинявайте, че се намесвам, но преди няколко години с мое познато дете от Варна се беше случило същото.  Текстовете на 4 или 5 деца бяха останали в пликовете. Родителите се ориентираха по точките и отправиха запитване до РИО Варна, които бяха спестили информацията за гафа. Сега с баркодовете се надявам случилото се да е малко вероятно, но е добре да се провери.

# 1 576
  • София
  • Мнения: 178
Както се изрази едно познато дете завършило 1 АЕГ - разликата е че в кварталните училища някои са станали и дилъри.

# 1 577
  • Мнения: 7 275
Ако това е към мен, категорично няма никакъв шанс да се възползваме от предимството за близнаци.
Уау! Извинявам се, че коментирам.Обмисли го добре!
Избирай среда, не училище. При това имаш възможност.
На твое място бих избрала или СМГ, или ЧУ за девойката с по-ниски резултати.
В гимназиален етап натоварването не е чак толкова голямо /с изключение на АК по мое мнение/ и девойката ще може да развива интереси и извън училище/СМГ/.

# 1 578
  • Мнения: 2 227
Гроздето е кусело, както се казва.

Защо да е кисело, като балът й стига да учи каквото реши ТЯ?!? Това, че не се води по масовия уклон, не прави изборът й по-лош.
Аз съм завършила Първа езикова във Варна с отличен успех, следвала съм каквото аз съм избрала. Тя не е длъжна да ме дублира, щом не й е на сърце.

Имах съученичка, която беше приета в Математическа, но по настояване на родителите беше прехвърлена в Езиковата платен прием (90-те Първа езикова беше с по-висок рейтинг от Математическата, също и Икономическият техникум, за който не можах да се класирам, тъй като изпитът по математика беше по-труден от този за гимназиите). Завърши Икономическия университет пак платено, защото въпреки двете шестици на приемните изпити по немски и география заради дипломата не можа да се класира за желаната от РОДИТЕЛИТЕ специалност, иначе щеше да учи която и да е друга специалност държавна поръчка. Завърши и нито един ден не е работила, това, за което родителите настискаха, защото не това беше, което иска тя.

# 1 579
  • София
  • Мнения: 1 491
Не съм съгласна и изобщо с мнението за чуждите университети. Пряко съм свидетел какво учат в БГ и какво в Австрийските университети например и изцяло съм за австрийските. Да не говорим, че има и други аспекти като това да поживееш самостоятелно, в международна среда. На някои им отнема доста години заветната диплома в чужбина, но аз бих подкрепила, ако децата ми някой ден изберат да заминат.

# 1 580
  • Мнения: 354
Обаче прави впечатление (като изключим СМГ), че без уроци и с най-високи резултати са частните училища в Спфия.
Почвам да се замислям за малкия ми син и според мен се отчита вече едно класово разделение, което ще се засили идните години.
Ако МОН не вдигне заплати и не спре да събира куцо и кьораво да стават даскали, дереджето ще става от зле по-зле.

# 1 581
  • Мнения: 2 227
Не съм съгласна и изобщо с мнението за чуждите университети. Пряко съм свидетел какво учат в БГ и какво в Австрийските университети например и изцяло съм за австрийските. Да не говорим, че има и други аспекти като това да поживееш самостоятелно, в международна среда. На някои им отнема доста години заветната диплома в чужбина, но аз бих подкрепила, ако децата ми някой ден изберат да заминат.

Никъде не поставям под съмнение подготовката, която се получава в един чужд университет. Но да се върнеш след това в България, е безсмислено в повечето случаи. Иначе който го влече натам, да си постила пътя - светът е отворен за всички.

# 1 582
  • София
  • Мнения: 3 301
Не знаех, че мнение, което не съвпада с друго, е нетактично или грубо. Нито едно българско училище не е върха, просто защото системата е дъно. Затова всеки здраво мислещ човек се опитва да избере просто по - малко зло. Няма място за емоции в тия неща.

# 1 583
  • Мнения: 50 652
И директорите са важни. Дано новите попълнения раздвижат нещата

# 1 584
  • София
  • Мнения: 269
Обаче прави впечатление (като изключим СМГ), че без уроци и с най-високи резултати са частните училища в Спфия.
Почвам да се замислям за малкия ми син и според мен се отчита вече едно класово разделение, което ще се засили идните години.
Ако МОН не вдигне заплати и не спре да събира куцо и кьораво да стават даскали, дереджето ще става от зле по-зле.

Впечатление правят и няколко коментара за високи точки на деца извън София. Справили са се прекрасно, без школи и уроци. Адмирации за учителите и децата! Тъжно е как се обезлюадяват малките градове и добри учители остават с малко деца и то предимно от ромски произход.

# 1 585
  • София
  • Мнения: 476
Е нека имаме предвид, че все пак във форума пишат, не знам точно, но да кажем 100 човека, а високобаловите гимназии приемат доста повече  - само НЕГ 180 деца, СМГ 150, испанската, английските, НПМГ... да кажем първите 800 резултата, са все топ. Можем да добавим и отиващите в АК, оставащите в частни училища като ПЧМГ, Златарски...
Добави и ТУЕС (миналата година беше на четвърто място по бал на първо класиране след АЕГ, СМГ и НЕГ) Sunglasses

# 1 586
  • София
  • Мнения: 12 190
Около мен е пълно с деца с високи резултати от държавни училища. Бал над 470 и нагоре. Три дотук са с по 100 т. на едната матура, другите още не знаем. Дъщеря ми не е с пълно сто, но е със 477 точки, ако се умножат БЕЛ и Мат по две, а ако е Мат по три, а БЕЛ по 1 - 482.5 точки. При положение, че се готви само втория срок и то не целия, а и тренира активно и много сериозно...доволЕ съм.
Та не е точно до частните училища, а до целеустременост на даденото дете.

# 1 587
  • София
  • Мнения: 16 760
Не знаех, че мнение, което не съвпада с друго, е нетактично или грубо. Нито едно българско училище не е върха, просто защото системата е дъно. Затова всеки здраво мислещ човек се опитва да избере просто по - малко зло. Няма място за емоции в тия неща.
Вметката за киселото грозде беше груба, децата са различни и увлеченията им също.

# 1 588
  • Мнения: 40
В графата "Оценки от изпити" относно точки от олимпиади кои точки се вписват - получените от олимпиадата или процентите, приравнени към най-високия резултат?

# 1 589
  • Мнения: 3 056
Аз съм раздвоена, дали да се жалвам или да се похваля...
С абсолютно една и съща подготовка и старание, генетиката си е генетика явно.
Ваня е с 64 БЕЛ и 50.5 МАТ
Ники е с 97 БЕл и 100 МАТ.

За Ники резултатите са каквото очаквахме, за Ваня правилно сметнах БЕЛ около 65, но си признавам че по мат очаквах повече. Досега винаги на тренировъчни е имала значително по-високи резултати и по двата предмета.
Някой може ли да ме ориентира за читаво училище евентуално с език, английски или немски и бал около 300-330. Аз гледах досега училища с една идея по-висок бал за Ваня.

Ники си държи на СМГ с английски, за съжаление не съм никак доволна от учителката, която има голяма вероятност да им е класна и да им преподава по английски. Събирам препоръки за школи по английски съответно, защото явно в училище няма да се учи език.
СМГ с немски го изключваме защото е с интензивно изучаване на немски, а тя е с В1  в момента и не желае категорично да не учи почти никак в осми клас, а в девети да има накуп всички разказвателни.
7-мо(за там май не стига този бал), 127, 119, 12, 138.

Общи условия

Активация на акаунт