СЕДМИ клас 2019/2020 - Втора изпитна седмична тема - (22.06 - 28.06)

  • 116 131
  • 2 581
  •   1
Отговори
# 2 115
  • София
  • Мнения: 16 182
Браво sunny! Аз не я разбрах Слънчевата, а хем знам как се изчисляват. JoyStuck Out Tongue Winking Eye

# 2 116
  • София
  • Мнения: 6 653
Първо класиране не бих прогнозирала. Има много странични фактори.
За второ набързо.


Дидева, ще правиш ли и за останалите, моля? Simple Smile

# 2 117
  • София
  • Мнения: 7 669
Браво sunny! Аз не я разбрах Слънчевата, а хем знам как се изчисляват. JoyStuck Out Tongue Winking Eye
Напекло те е! Joy

# 2 118
  • София
  • Мнения: 540
Gina L., 311 тази година отговаря като позиция в успеваемостта на 299 за момичета от 2019.
По-скоро на позиция 2 836 отговаря. А за 2020 - позиция 3056.

Да, ясно, ама позициите не са важни за жената, а докъде ще им стигне този бал.
2020 - бал 311 е на позиция ~3056, това през 2019 е съответствало на сбор малко над 99, да кажем, 99.5 => бал при две шестици от дипломата 2*99.5 + 100 = 299. Т.е. да гледат за къде е стигало 299 миналата година. Това, разбира се, с всички условности - не всички са с пълни шестици от дипломи, модите се менят, над тях има много паралелки, част от които са съкратени тази година...

# 2 119
  • София
  • Мнения: 9 011
Благодаря за мненията за 107! Smiley Доста успокояващо! Просто очевидно моите познати, учещи там са от по-слабите ученици (с под 90т). Ще го борим малкия за там, значи! Smiley

В 107 има математическа паралелка, която е с високо ниво и селекция, и стандартни паралелки, които са като на средно училище. Има значение в коя паралелка ще е детето.
И това не е вярно!
Другите паралелки също са далеч от средното.
А кое е средното? 😁
Има статистики от минали години, който му е интересно ще намери кое е средното.

# 2 120
  • Мнения: 3 491
Съвсем извън темата, но детето ми разправя, че искали с приятелите да си купят вода и нещо за ядене от един магазин и понеже само той си носел маска, другите го помолили после да им я даде и на тях:smile: Един по един да влизат с една и съща маска. Да се смееш ли, да плачеш ли.

# 2 121
  • София
  • Мнения: 3 806
Хахаха, Аманда, такава история чувам за втори път тия дни.

# 2 122
  • София
  • Мнения: 9 011
Аманда, стискане палци да е само за смях. Joy
Моят батко пък до скоро до кофата с ръкавици слизаше.

# 2 123
  • София
  • Мнения: 3 242
Моята, малката (5 г.) в парка: Мамо, виж, коронавирус. Smile

# 2 124
  • София
  • Мнения: 1 338
Много благодаря за отговорите!
Мърмотче, сега поне имам ясна представа как да редя.
Надявам се, че моето дете получи добър житейски урок. Не всичко идва даром и на късмет.
Тя в никакъв случай не е от най-умните деца, а като добавим и мързелът....Реално в 7ми клас се бе стегнала, но както виждаме една година не избутва цялото нво.
Иначе винаги е искала да продължи да си учи в 32ро. Дано, силно се надявам на чудо.

# 2 125
  • гр.Пловдив
  • Мнения: 349
Браво sunny! Аз не я разбрах Слънчевата, а хем знам как се изчисляват. JoyStuck Out Tongue Winking Eye
Напекло те е! Joy

Аааа много добре си го е обяснила Слънчевата, точно за новобранци като мен в седмокласните неволи. Ама вЕрно си е голяма жега днес, особено в Пловдив,почти няма жив човек  по улиците.
Аз пък да ви споделя. Една от приятелките на моята девойка е със 158 точки и счита, че тотално се е провалила и изобщо няма да кандидатства в езиковите, защото така или иначе нямало да я приемат. Родителите ѝ, са ѝ оставили цялата отговорност по подготовка и кандидатстване на нея (и може би така и трябва). Сега я чакам да дойде , че да ѝ обясня че има шанс и то не малък. Жал ме е за такива деца, които реално не осъзнават какво са постигнали и правят грешен избор поради липсата информация и сложността на самата процедура по кандидатстване. В други години (без ДО) дали в училищата им помагат да направят правилния избор, или и самите учители не са наясно с всички тези статистики, приравнявания и максимални и минимални балове?

# 2 126
  • Мнения: 1 791
Аз съм учител и нищо не вдявам от тия статистики, за да ориентирам някого. Добре, че тук има супер мами, та нещо ми просветна, та чак и съвети давам.
Аз се поуспокоих. Нищо , че ИСпанската с втори английски ни е първо желание, за където мисля, че няма шанс и на второ класиране. Второ желание 31-во пак исп+англ. За там ще стигне( дано). Въпросът е решен.

# 2 127
  • Мнения: 178
Браво sunny! Аз не я разбрах Слънчевата, а хем знам как се изчисляват. JoyStuck Out Tongue Winking Eye
Напекло те е! Joy

Аааа много добре си го е обяснила Слънчевата, точно за новобранци като мен в седмокласните неволи. Ама вЕрно си е голяма жега днес, особено в Пловдив,почти няма жив човек  по улиците.
Аз пък да ви споделя. Една от приятелките на моята девойка е със 158 точки и счита, че тотално се е провалила и изобщо няма да кандидатства в езиковите, защото така или иначе нямало да я приемат. Родителите ѝ, са ѝ оставили цялата отговорност по подготовка и кандидатстване на нея (и може би така и трябва). Сега я чакам да дойде , че да ѝ обясня че има шанс и то не малък. Жал ме е за такива деца, които реално не осъзнават какво са постигнали и правят грешен избор поради липсата информация и сложността на самата процедура по кандидатстване. В други години (без ДО) дали в училищата им помагат да направят правилния избор, или и самите учители не са наясно с всички тези статистики, приравнявания и максимални и минимални балове?

Това не го схващам. В какъв смисъл няма да кандидатства? Не разбраха ли всички, че се реди по желани паралелки. Нищо не й се губи. Има шанс напълно реален.

# 2 128
  • Мнения: 4
Здравейте, може ли помоля и аз за разясняване! Момче с общи точки от НВО в София - 136,25, на колко точки и позиция от 2019г.  отговаря?

# 2 129
  • гр.Пловдив
  • Мнения: 349
Това сме го разбрали май само в тази група. В конкретния случай например, приятелките на дъщеря ми, дъщеря ми и доста квартални и познати деца, смятат че в МГ и езиковите гимназии приемат само деца с 90+ и на двете НВО и имаш ли по надолу изобщо няма смисъл да се пробваш. А пък, че чакайки на второ класиране нищо не губиш изобщо не са наясно, нито деца, нито родители. Миналата година едно познато дете така и не се реши да се пробва на второ класиране в МГ, (което беше желанието му) въпреки моите обяснения и уверения, че нищо не губят. И съм сигурна, че не е само в Пловдив така. Според мен трябва да има във всяко училище нещо като помощници за кандидатстване, които да обясняват на децата какво и как се случва и да ги насочват към най-правилното място.

Общи условия

Активация на акаунт