Енгин Акюрек в "Дъщерята на посланика". Нови и стари проекти – Тема 398

  • 38 302
  • 738
  •   1
Отговори
# 60
  • Варна
  • Мнения: 1 503
Smile

Привет, изгледах епизода, нямаше изненади, от трейлъра ни беше ясно накъде са тръгнали нещата.
Може би беше по-добре, че бяхме подготвени за прострелването на Санджар !
Логично постъпват всички от героите в историята, акцента си е върху Санджар и Наре и не по.малко и Мелек.
Страхотна игра и на тримата - Енгин, Неслихан и малката Берен Yellow Heart

Стигнахме до момента, когато и Санджар трябва да преживее това, което преживя и Наре, скачайки от скалата.
Може би ще има скок във времето и ще изчезне за известно време, интересно кой ли ще го спаси Thinking
И аз мисля, че Кахраман не е толкова лош и ще помогне или на Наре или на Санджар.
Ще разкажат вече и кой е спасил Наре, до този момент не знаем кой е.
Но какво ще стане с Наре, не вярвам пак да попадне под един покрив с Акън, интересно какво ли са измислили СЦ.
Мен си ми харесва сериалчето, има си рейтинг, гледаме си Енгин и му се радваме, какво повече да искаме. На който не му харесва да не гледа Smile като не им харесва Санджар да се ориентират на нещо друго, защото тук той е главния и няма друг шанс Smiling Imp  Време е Гедиз да се ориентира вече някъде другаде, да се надяваме, че няма да тръгнат да го женят за Наре, ама пък и туй не е изключено, за да са в равностойни позиции Наре и Санджар Smile Доста серии ни чакат, доста врътки още ще има, няма да скучаем предполагам Smile
Менекшето вече е наред с нейната бременност да видим докъде ще я докара, Локи вече се появи на хоризонта.
Продължавам да мисля, че там има нещо гнило!
Благодаря за всичко, което слагате в темата, за съжаление нямам много време да пиша, но чета редовно,
лека ви вечер !

# 61
  • Мнения: 10 297
Привет!

 И аз изгледах от втори опит епизода. Никак не ми е скучно, харесва ми сериала, Енгин, Неслихан, Берен, смея се с Елван и се кефя как периодично залива Менекше със студена вода и хич не поема отровата и. И аз като Аниста мисля, че има нещо гнило с Локи не мога да си обясня ужаса в който Менекше  изпада всеки път като го види. В края на краищата и да е бивш, вече е приключило, тя е женена, носи детето на Ефеоглу, какво пък толкоз му се плаши на Локито 🤔🙄
  И все пак ако не пускат финала в трейлърите според мен ще е по-вълнуващо, така факторът на изненада се губи, а с това и драмата не е на макс 😏
  За спасяването на Санджар, освен Кахраман, кой друг 🙄, той видя какво стана, или пък някой случаен рибар 🤔, и това е вариант.
  Какво ще се случи с Наре, ще избяга ли, някой ще я спаси ли.
  Мелек какво е измислила да се сдобрява с баща си.
  С две думи има какво да чакаме.
 А, и Зехра, как и просветна и като на филм Каврук взе, че се събуди докато тя плаче 😏 Нищо, аз им се радвам 🙂



Забравих, ретроспекциите с малките Наре и Санджар са много сладки, той си е същото дръпнато, начумерено селско момче, а Наре - сладкото момиченце, което се Опитва да е с гордо изправена глава, обаче лесно се омайва от Санджаровия момчешки чар 🙂
  Стана ми мъчно, когато през вратата Наре обясняваше на Мелек с треперещ глас, преглъщайки сълзите, за сложните отношения с баща и опитвайки се да не нарани детските представи за живота, че той не винаги е приказка. Трудни са тези разговори, много беше истинска Несли 😢👏👍

Черпя за матурите - 78 и 81 точки, доволна съм много от синчето🙂

Скрит текст:


Последна редакция: пт, 26 юни 2020, 23:59 от araselia

# 62
  • Мнения: 20 905


«Щастлив човек е този, който знае какво да запомни от миналото, на какво да се наслади в настоящето и какво да планира за бъдещето.»
Арнълд Хенри Гласоу, американски хуморист и изидател на хумористично списание.

araselia, Hands Plus1 и Flowers Bouquet



https://www.facebook.com/notes/engin-aky%C3%BCrek-the-actor/intr … 2437294693235134/

Момичета, ето 16-я анализ от Навид Шахзад.

Въведение в „невъзможна любов”
Навид Шахзад

Скрит текст:
Сериалът „Дъщерята на посланика“ е класически пример за драматичен разказ, който се вписва в двусмислена категория, наречена мелодрама, която включва романтика и комедия. В повечето случаи подобна драма поставя героинята в центъра на сюжета, която страда от кризи, чака героя да я спаси. От неуспешен романс до лоялно приятелство, от тежестта на социалния натиск, репресиите и предателството, героинята най-често се представя като „момиче в нужда“. Жанрът на повествователната мелодрама може да бъде проследен до викторианската сценична драма с характерните й герои, като централно трио, състоящо се от герой, героиня и злодей; с попълване на редици с възрастен родител, най-добър приятел или верен слуга и т.н. всички те участват в сензационни серии от действия, показващи любов, убийство и хаос.

Тъй като популярността на жанра нараства и става изключително успешна през 19 век, до голяма степен защото мелодрамата сякаш „опростява“ сложни въпроси като „война“ или „любов“; позиционирайки ги като двоични противоположности, изчертавайки чиста линия между тях. В резултат на това противоположности като мъже и жени, любов и омраза или добро и зло, започнаха да се определят по силата на съществуването на другия. Пренебрегвайки факта, че най-голямата телевизионна драматична публика се състои от жени зрители, съвременните критици често използват термина „мелодрама“, за да опишат нереалистични, преувеличени приказки, които до голяма степен се основават на приказки за романтика или семейни проблеми, като патриархален или матриархален натиск, дълг и проблеми, произтичащи от всеобщия стремеж към „sevgi, saygı, and sadakat“ (любов, уважение, лоялност).

Тъй като семейната единица играе огромна роля не само в турски, но и в латиноамерикански, египетски и сирийски сериали (преди настоящата ескалация на войната), жените в мелодраматичните разкази обикновено се изобразяват главно в традиционните роли, които подчертават тяхното подчинено положение, изобразявайки ги като потиснати и страдащи. Мелодрамите се съдържат най-вече в разкази, заразени с големи дози токсичност и/или семейни проблеми и места, които са ясно клаустрофобични. Добавени са допълнителни петна за създаване на по-силни визуални пейзажи чрез flashback, което е основната техника, използвана в съвременните телевизионни предавания. Героите са показани в хванати обстоятелства, насърчаващи развитието на вътрешна агресивност поради невъзможността да се постигнат желаните цели.

Последните изследвания на жанра определят четири основни категории теми, които характеризират мелодрамата, въпреки че в настоящия контекст две теми изглеждат доминиращи, тъй като проникват в структурата на поредицата и излизат от нея, тоест класови различия и темата "невъзможна любов". Първата тема и произтичащите от нея проблеми са представени в телевизионната драма по различни начини. Въпреки че непримиримото приключване между водещи мъжки и женски персонажи поради икономически или социални граници може да бъде рядко; взаимните различия могат да бъдат сведени до минимум в случаите на повишена социална мобилност; като лош характер (обикновено мъж), напредване по света или използване на обрати в конспирации, които напълно променят социалните различия.

Такъв обрат на съдбата може да се извършва чрез внезапни, неочаквани приходи, като наследство(какъвто е случаят със Санджар), печалба в лотарията или търсене на благодетел; докато богатите могат изведнъж да се окажат в несъстоятелност или деформирани лица, както е случаят с Гювен Челеби. Въпреки разликите, всяка драма подчертава една неопровержима истина, която повтаря факта, че въпреки неочакван обрат на събитията щастието не може да бъде лесно постигнато, дори когато човек стане богат.

„Дъщерята на посланика” е класически пример за наративна структура, която засилва присъствието на традиционни идеологии и социални норми, продиктувани от ясното разделение на икономическата класа. На най-ниското стъпало на социалната стълбица са хората, които изкарват прехраната си на елементарно ниво, като тези, които работят на земята, като семейството на Санджар. Това могат да бъдат както мъже, така и жени; с женските персонажи, които работят като домашни прислужници а и такива, взети под крилото на заможни семейства, както е в случая с Гюлсие; и/или допълнителен опит за придобиване на умения, необходими за малък бизнес.

В другия край на спектъра са богати герои, поставени в слой от обществото, на който повечето хора ще завиждат. Авторите могат по избор да променят формулата, за да представят богати женски герои, влюбени в мъж от работническа класа, или обратното. Не могат да се намерят обаче малко или никакви доказателства, че мъжки и женски персонажи, поставени в подобни социални структури, се влюбват и успяват. Романтика остава доминиращ вид телевизионна драма, тъй като нейната стойност се крие в това, че тя се разглежда като културна форма, формираща социални чувства при обсъждането на политическото значение на жанра. Следвайки общоприетото схващане за това, че най-голямото богатство е синоним на арогантност, прекомерна гордост, упадъка и склонност към злото, както в случая с Акън и Гювен Челеби, тя  идентифицира по-бедните хора, като притежаващи положителни качества, като честност, невинност и хуманизъм. Постоянно виждаме това в поведението на Санджар към подчинените на работното място и се възхищаваме на решимостта му никога да не позволи на новооткритото му богатство да го удари в главата.

Не е нужно да търсим твърде далеч за примери, тъй като работата на Енгин Акюрек илюстрира теми като социална мобилност, така и невъзможността на любов между героите, принадлежащи към различни социални категории, във всяка от сериите, върху които той е работил.
Например, разделянето на богати и бедни играе важна роля в култовия сериал "Ако бях облак", написан от покойната Мерал О'Кай. Блестящата игра на Акюрек като обсебения епилептик Мустафа Булут, който се радва на богатство и власт като син на кмета, в рязък контраст с бедната роднина Нарин, която играе Мелиса Сьозен. Въпреки че Мустафа е лудо влюбен в братовчедка си, той не иска (или не може) да види в нея личност, която може да се възползва от правото си на избор на живота, който иска за себе си. Засегнат от отказа си да го обича, Мустафа използва богатството и ресурсите си, за да преследва насилствено Нарин всеки път, докато тя сама нанася удар до момента, докато сама не отвоюва наследството си от бащата на Мустафа. Въпреки че самият Мустафа е повече от готов да сподели семейното си богатство с нея, Нарин преследва каузата си законно, за да стане финансово независима. Въпреки успеха на Нарин в насърчаването на социалната стълбица, любовта на Мустафа остава несподелена, въпреки че той е баща на сина на Нарин и сериалът завършва с компромис, а не с щастлив съюз.

Едно от редките изключения в списъка на романтичните мелодрами, което противоречи на стандартната формула и може да се нарече крайъгълен камък в историята на феномена на турската телевизионна продукция, е култовият сериал „Каква е вината на Фатмагюл?”.  И Керим (Енгин Акюрек), и Фатмагюл (Берен Саат) принадлежат към работещи семейства и имат скромни надежди да водят щастлив, нормален живот. Докато Фатмагюл мечтае за идилично бъдеще със своя рибар-младоженец, Карим остава млад заварчик, възхитен от начина на живот на богатите си приятели. Ако има някаква любов, която се счита за „невъзможна“, това е историята на Керим и Фатмагюл, тъй като тя нежно пуска корен между тях, въпреки присъствието на Керим по време на бруталното изнасилване на Фатмагюл. За да простиш на човек, че е присъствал в такъв ужасен момент, са необходими титанични усилия от страна на двамата главни герои. Въпреки първоначалната омраза на Фатмагюл към него, презрението, което тя публично трупа към него, усилията, които полага, за да избяга от задушаващата си домашна среда, тя е постоянно и търпеливо подкрепяна от любящ, търпелив, макар и чувстващ се виновен, Керим. Тяхното окончателно изцеление и възходът на нежната любов се случват чрез усърдните им усилия да се разбират и да си прощават, както и с търпеливата и постоянна подкрепа на хората, които ги обичат.

„Мръсни пари и любов“ илюстрира още един аспект на „невъзможна любов“ с богата жена, дизайнер на бижута, влюбена в беден честен полицай, изигран от Енгин Акюрек. Въпреки че връзката започва с това, че Елиф (Tуба Буюкюстюн) цял живот търси "безусловна любов", тя завършва с поставянето на промяна в живота, преди да се съгласи да се свърже с Йомер. Въпреки че критиците могат да твърдят, че тя е направила това, за да „спаси“ Йомер от кариера, която в крайна сметка би го унищожила, остава някакъв незадоволителен край. Решението, ако изобщо трябваше да е, трябваше да бъде взето от самия Йомер, без натиск от страна на Елиф, индиректно предизвикан от нейното отсъствие.

Размивайки границите, зададени от шаблона на мелодрамата, "До живот" може да се нарече рядък пример за това как главните герои на работническата класа се влюбват един в друг, в усилията си за постигане на професионални квалификации, като например право за Селви и медицина за Даахан. Въпреки че Селви наистина се превръща в успешен адвокат, мечтата на Даахан да стане лекар остава неясна. Фалшиво обвинен в убийство, той прекарва единадесет години в затвора, което се оказа ужасна съдебна грешка. Животът след това остава трагично недовършен, когато се опитва да изчисти името си, да намери изгубеното си дете и убиеца на баща си, дори когато се опитва да изтрие паметта на богатото момиче, което го предаде. Влюбвайки се в Селви, Даган умира в опит да я спаси от злобата на богат мафиотски бос.

Разказът е повече от случайни ехо от Шекспировия "Хамлет" и историята на Дюма за отмъщение, наречена "Граф Монте Кристо". „Дъщерята на посланика” следва подобен модел в историята за любовта между момиче от богато семейство на висшата класа, притежаваща статут, привилегии и власт, и момче, което споделя обувки с брат си! Истинската им "невъзможна любов" започна от самото начало, още по-засилена от насилствената им раздяла в момента, в който трябваше да бъдат най-щастливи. Виждаме, че класовите различия създават сложен фон за "невъзможна любов", но също така осъзнаваме чудовищността на "престъплението", извършено от Санджар. Грешката на Керим беше, че той се оказа на грешното място и в грешното време, но грешката на Санджар далеч надхвърля случайното съучастие на Керим. Освен общоприетата формула за разказване на истории, мелодрамите се различават по начина, по който използват музиката.

Сериалът "Дъщерята на посланика" има основна музикална партитура, съставена от безкрайно талантливия Гьокхан Кърдар, който съчетава смесица от фолклорни, балади и съвременни композиции за създаване на музикални сценарии, които засилват емоционалното въздействие на сцените, и се придружава от Алп Йениер, който поема управлението на маестрото през 2020 година. Популярни песни на известни изпълнители като Сезен Аксу, Фунда Арар, чиято песен е „Eklemedir Koca Konak” с нейния хор.„Ох приятели! Гробът е тесен за мен / Да умра в тази младост е трудно за мен “- използва се като маркова мелодия за първия запис на Санджар Ефе;  докато собствената песен на Гьокхан Кърдар Yagmur (Дъжд) и Yerine Sevemem(Не мога да обичам друг освен теб) с нейния припев: „Опитах се, все още не мога да обичам никой друг, освен теб“ създава музикални съпътстващи оригинални сцени, които увеличават емоционалното напрежение, например по време на влизането на Санджар и Менекше в спалнята им, след завръщането му от Черна гора.

"Дъщерята на посланика" е история за детската любов, кратки мигове на радост, като слънчев пролетен ден, затъмнен от дълги периоди на тъмна скръб, вълнуващо родителство и приятелство, опасно балансиращи на ръба на предателството. В много отношения обаче може да се види и сърцераздирателната универсална история за невъобразими резултати, произтичащи от див гняв и токсична смес от съмнение, подозрение и неверие.
[/i]
[/b]
Flowers Bouquet

Лека.

# 63
  • Пловдив
  • Мнения: 35 700


Здравейте и добро утро момичета.
Време за гледане, за тези, които са пропуснали.
Успешна събота.

araselia, поздравления за синчето.
Да не забравяме, учебната година не бе лесна с дистанционното завършване.
Време за избор... Дано продължи там, където иска детето.






Източник: https://vk.com/feed?q=%23SERIESPLUS&section=search&w=wal … -144707938_117171

TVBIZZ - - международната цифрова медия за глобалната телевизионна индустрия - новини, рейтинги, формати, оферти, цифрово излъчване, написаха в инста си, че чрез #SERIESPLUS сериалът може да бъде гледан в Русия и България.

Въпросната платформа, както и всички останали, иска регистрация.

# 64
  • Варна
  • Мнения: 1 503
Привет 😊
Араселия 🌺 поздравления за хубавите резултати, успех 🍀
Хубава събота и Марианка мерси за четивото 🌷

# 65
  • Мнения: 10 297
Добро утро и хубав уикенд! Мятам по едно кафе



  Днес ако не ми мине котка път смятам да поема здравословна доза ултравиолетови лъчи и да моря вирусите 🙂
   Тази матура много я преживях да ви кажа, бая задачи решавах, проверявах тестове по български, четох отново Вазов, Йовков, Ботев, Елин Пелин, с две думи върнах се в прогимназията 😜
  Дано имат късмет децата и да им се сбъднат мечтите 🙏,че живеем в смутни времена...

# 66
  • Мнения: 24 592


Добро утро момичета Two Hearts
Слънчева, гореща и много релаксираща да е съботата!
Почивен ден - всеки да прави това, което му е най-приятно с хубаво настроение, а задължителната програма - с усмивка...

Мариянка Two Hearts  благодаря за поредния превод на анализите на Навид Шахзад! 
Определено стойностните и интересни проекти, както и актьорите такива -  предизвикват множество коментари и стават предмет на задълбочени проучвания и анализи. Радвам се, че тази умна и с такова високо културно ниво на знания дама /професор/ за пореден път  има обект на своите изследвания Енгин.

Аниста Two Hearts  съгласна съм за скок във времето, но нека да е след 1 серия -  през която да видим събитията от точно този ден / може би нещо като 16 серия /. Защото иначе няма да видим  нищо от Менекше/Локи и фамилия Ефеоглу. Какво ще правят като разберат за Санджар и изчезването на Наре.
Как ще реагират Мелек и Ишъклъ фемили...
Но и на мен ми се иска Санджар за известно време да отсъства. Искам да видя Яхя в ситуация - глава на семейство и компания. Дали наистина има възможности или просто досега си е лежал на гърба на по-големия си брат. Нека да се докаже, може пък по-този начин  да смекчи малко вината си от завистливото си предателство.

Араселия Two Hearts браво на твоето момче! Нека сега да реализира мечтата си за там, където има желание, защото  после една професия трябва да се работи от сърце. Успех му желая!
Вземам си от почерпката с удоволствие.

Хармония Two Hearts много точно подбрани цитати. Винаги ми е супер приятно да ги чета, защото съчетани с Енгин - все едно наистина дават оценка точно на него и героите му.

Момичета Two Hearts
Включвам се към  кафето и  с още нещо - / Sıcak-Sıcak/ току-що извадено от фурната.
"Народът"  трябва да закусва, закуско-обядва или каквото там реши, ама аз трябва да съм го приготвила...


Скрит текст:

# 67
  • Мнения: 20 905
Добро утро,



Да си ни е приятен деня.Hug От Мустафа и от мен.

Момичета, Hug

Очаквам снимки, любопитки.

# 68
  • Мнения: 24 592


От рускините - "Всем солнца, тепла, радости!!!"

На всички слънце, топлина и радост!

Ами като като ги видиш дъщеря и баща, няма как да не ти стане топло и радостно!

# 69
  • Пловдив
  • Мнения: 35 700


Шегичка, идеята е от рускините.

# 70
  • Мнения: 24 592


Чудя си се нещо - ей-така, както си седя и гледам този колаж /взет от рускините/ за нещо...

Как е възможно един мъж, който нямаше планове  да има дете от Менекшето, без грам колебание прие нейната бременност и бебето което носи безрезервно за свое и една жена, която имаше планове за дете от Санджар гарантиращо ѝ безпроблемно господство  и богатство, но да не се грижи за  безопастността на това все още неродено бебе...

Т.е.  той се държи като баща както към Мелек, така и към това невинно и все още неродено детенце, а тя се държи като зла мащеха както към Мелек, така и към детето което носи /както се казва поетично "под сърцето си"/.
Ама тя като няма сърце...

Въобще в понататъшните ми представи за развитието на историята на Санджар, Наре и Мелек - би могло да се адаптира и бебето /ако въобще тази злобара е бременна/.  Мелек почти се примири, че "кардешим"-чето може да е само от страна на баща ѝ, остава  Наре да приеме /ако въобще прости някога на Санджар/ това бебе.

Ако попитате къде забравих Менекшето, оставих  я на СЦ - нека да ѝ измислят достоен "финал".

Чудя се и друго - защо цялото семейство /Атике и Неждет/ включая и Менекше ги е страх от Локи. Те направо като го видят и изпадат в ужас.

# 71
  • Пловдив
  • Мнения: 35 700


Марта, може би щяхме да разберем отговорите на тякои твои чуденки, но короната попречи.
Остава за есента.

Не искам на Менекше да й се размине леко, много грехове и лъжи има да изкупва...
Особено към Мелек.

# 72
  • Мнения: 20 905


Дори и най-тъмната нощ свършва, когато слънцето изгрява...

Санджар "изгря".За Акън, нощта ще свърши, както Бог реши...

# 73
  • Пловдив
  • Мнения: 35 700




Чакаме някой да даде знак от сета.
Берен пусна тази снимка в акаунта си.

Ред е и за поредния разказ от Енгин.

# 74
  • Мнения: 24 592


Момичета Two Hearts
Днес се чувствах като Пепеляшка, ама в слугинския период. Печката, пералнята, ютията, прахосмукачката и прочие...

Мариянка Two Hearts ами тя Менекшето откакто лежи в леглото и ходи из конака по пижама и отгоре халат, гачели се е "сдобила и с малък корем... ще излезе наистина бременна... да му се не види и... Санджар!!!

Докато бях из кухнята, слушам ТВ - дават някакъв американски филм. Та две деца, не много големи /специално ходих да ги видя/ питат  гаджето на майка си -  сега като спахте заедно, бебе ли ще имаме? Пък той отговаря - ама как ние правихме просто секс...ъъъ правих масаж на майка ви.
Пък в турските сериали ще има да се обясняват още хиляди години, как точно се случват бебетата.
Ама ще е така докато имат желязна цензура - нЕма целувки, нЕма  дори прелюдия някаква подсказваща за нещо по-така... Те лягат комплектовани с ежедневните дрехи, а ако случайно някоя героиня види някой да си съблича ризата то си затваря очите и върви като "кон с капаци"...

Общи условия

Активация на акаунт