СЕДМИ клас 2019/2020 - Трета изпитна седмична тема - (29.06 - 05.07)

  • 79 950
  • 1 905
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 7 277
Но пък той е с ниво B1 по английски и 12 часа ще са загуба на време всяка седмица.
Абсолютна загуба на време.
Преди 10 години ме терзаеха същите мисли. Аз държах дъщеря ми да учи в немската паралелка, за там щеше да й стигне бала, но тя избра английската заради приятели.
Впоследствие и двете съжалявахме за избора.
Иначе немски език се учи най-добре, когато си заобиколен предимно от германци. Smile

# 31
  • Пловдив
  • Мнения: 44 323
Мерси за темата!

Кратка статия обобщаваща НВО за Пловдив...https://trafficnews.bg/obshtestvo/40-palni-otlichnitsi-po-matema … i-plovdiv-182406/

# 32
  • Бургас
  • Мнения: 52
За Бургас излезе и статистика обща за БЕЛ+МАТ
https://ruoburgas.org/-v-.html

# 33
  • Мнения: 12 748
Излязла е статистиката и за Плевен.
Отивам да ровя Blush

https://www.ruobg.com/messages/images_15/source/%D0%BF%D0%B0%D0% … ika_nvo-19-20.pdf

# 34
  • София
  • Мнения: 3 809
Аз рефрешвам сайта на НПМГ за резултати Simple Smile
Иначе все още съм в шок от думите на Вълчев тази сутрин. По Конституция всяко дете има право на достъп до качествено образование, някои явно са едни гърди напред в това отношение...
'Що, на кого са спрели достъпа?

За мен лично ключът не е в достъп, а в качествено... Достъпът, по принцип, е осигурен, но качественото образование - не.

# 35
  • Мнения: 2 182
Аз рефрешвам сайта на НПМГ за резултати Simple Smile
Иначе все още съм в шок от думите на Вълчев тази сутрин. По Конституция всяко дете има право на достъп до качествено образование, някои явно са едни гърди напред в това отношение...
'Що, на кого са спрели достъпа?

За мен лично ключът не е в достъп, а в качествено... Достъпът, по принцип, е осигурен, но качественото образование - не.
Това за качеството наистина ли го пише в конституцията? Не съм я чела, затова питам.

# 36
# 37
  • Мнения: 1 444
Ехеее, нова тема имало! Благодаря! Докато поспоря с детето за това дали е нужно да решава теста по математика даден днес и вие 3 страници нова тема Simple Smile

# 38
  • Мнения: X
Държавното образование до 7 клас се стреми да осигури достъп и минимална основа за всички. Има и учещи, но има и много, които едва кретат и не може на тях да се налагат някакви високи стандарти.
Който иска да надгражда е свободен да го прави за детето си както намери за добре. След 5-ти клас дори има математически паралелки в ДУ. Езикови няма, но преди гимназиален етап е силно съмнително, че има смисъл да се учат езици. Това по-скоро е мода в момента.
Така че аз не виждам драма нито в изказването на Вълчев, нито в начина, по-който е структурирано ДУ в основен етап.
Лично мнение, моля, не скачайте.

# 39
  • София
  • Мнения: 7 672
Не, съжалявам!
Абсолютно недопустимо е както изказването на министъра, така и самият факт, че МОН с ясно съзнание пуска общодържавни изпити във формат, който не може да бъде преборен без частни школи и учители.
Това е просто цинично.

# 40
  • Мнения: X
Изпитите, поне тази година спокойно можеха да бъдат преборени без уроци и школи.
Отново лично мнение. И не, не сме решили всичко ние, нито имаме максимални точки, т. е. не го твърдя на някакъв елитарен принцип и шапка на тояга. Но е факт, че по МАТ задачите бяха лесни и с преобладаващ материал от 6 клас. По БЕЛ също.
С което приключвам дискусията, темата не е за спорове, а за взаимопомощ и подкрепа. Извинявам се, ако съм засегнала някого, не това ми е била целта.

# 41
  • София
  • Мнения: 7 672
Ние сме малка държава и не е невъзможно да се работи в посока уеднаквяване на стандартите в образованието както е във Финландия явно.
България не е София и големите градове, в които при това само част от училищата са ОК; човек трябва да може да вижда и извън собствения си периметър. Особено когато е политик.
Никой няма полза от това да се гордее с високите постижения на детето си, ако обществото е нискообразовано.

# 42
  • Пловдив
  • Мнения: 669
Мерси за темата!

Кратка статия обобщаваща НВО за Пловдив...https://trafficnews.bg/obshtestvo/40-palni-otlichnitsi-po-matema … i-plovdiv-182406/

Мисля, че е нормално да има такова голямо увеличение на пълните резултати от 100т по МАТ тази година, заради първия випуск с 2 паралелки в МГ ! Аз съм от осмокласната тема, но ви наглеждам Simple Smile Резултатът е плачевен в ниските точки-около 2400 деца са с общ сбор от двете НВО под 25 т.....както и миналата година впрочем...а това си е почти половината набор.

# 43
  • София
  • Мнения: 3 809
Разбира се, че могат да бъдат преборени без уроци и школи при добри учители. Но само тук в темата на пръстите на едната ми ръка се броят хората, които казват, че и двамата им учители по БЕЛ и математика са добри в преподаването. За другите предмети даже не споменавам - нищо, че се навъдиха паралелки най-различни под път и над път, а нямат учители за тях.
Министърът вместо да се опитва да оправдава паралелното образование е сложен там, за да измисли и приложи стратегия, в която на пръстите на едната ми ръка да се броят тези, които не стават и то не само в София, а в цяла България. За мен това означава достъп до образование - явно "качествено" е само в моята глава.

# 44
  • София
  • Мнения: 12 888
Включвам се с въпрос за предполагаем бал на новооткрити паралелки в училище.
Вече в няколко училища засичам и имаме интерес към паралелки, за които няма бал от миналата година, тъй като са нови.
В този случай как е най-разумно да подходим, да очакваме сходен с останалите паралелки за даденото училище бал или пък по-ниски или по-високи?

Общи условия

Активация на акаунт