WIZZ AIR - 38

  • 46 766
  • 769
  •   1
Отговори
# 660
  • sf
  • Мнения: 10 156
Малкото няма да го отделят от възрастния.

# 661
  • Мнения: 4 329
Че какво му е на 14 да пътува отделно? Все пак сте в същия самолет, а детето не е малко.
Притеснявам се да не отделят малкото дете с възрастния 14 годишен Simple Smile

Винаги може да се размените, между вашите си места. Ама не казвайте на стюардесите. После който е седял до ковид позитивен го карантинират, та ако сте се сменили да си знаете, че е по бордна карта.

# 662
  • Мнения: 1
Здравейте, бих искала да попитам дали Ви се е случвало(от компютър - не през мобилното приложение), при опит за проверка на дестинации и последващ опит за резервация, постоянно ми излиза съобщение дали съм "робот" или "бот" и ми блокирва цялата информация до момента и всички понататъшни опити за регистрация. Звънях на телефонът за контакти в wizz, там ми отговориха да си изтрия от настройки в google историята на търсенията, но въпреки това проблемът продължава. При опит да сменя компютърът от къде правя резервации, на второ влизане за резервация след първоначален преглед на цени и дати отново ми се появява същия проблем. Ако някой се е сблъсквал с този проблем и го е решил моля да сподели.
П.П.Извинявам се за дългия пост.

# 663
  • Мнения: 1 652
Здравейте, бих искала да попитам дали Ви се е случвало(от компютър - не през мобилното приложение), при опит за проверка на дестинации и последващ опит за резервация, постоянно ми излиза съобщение дали съм "робот" или "бот" и ми блокирва цялата информация до момента и всички понататъшни опити за регистрация. Звънях на телефонът за контакти в wizz, там ми отговориха да си изтрия от настройки в google историята на търсенията, но въпреки това проблемът продължава. При опит да сменя компютърът от къде правя резервации, на второ влизане за резервация след първоначален преглед на цени и дати отново ми се появява същия проблем. Ако някой се е сблъсквал с този проблем и го е решил моля да сподели.
П.П.Извинявам се за дългия пост.
Случва ми се постоянно с google chrome и по-малко с mozilla. Уж пише да си махна adblock програмата (махах за конкретния сайт), чистих бисквитки и... нищо. Затова сега, ако ме интересуват цени и дестинации, ги търся в търсачката за цени (тук не ме изхвърля) и после, ако имам късмет, купувам през мозила, а ако нямам - през мобилния. Хром ме изхвърля автоматично.
Хамалогия, но друго не успях да направя засега.

# 664
  • Мнения: 3 729
Пробвай да работиш с мишката по-бавно. Казват, че ако цъкаш с мишката прекалено бързо, сайтът на Уиз те взема за робот и те изхвърля.

# 665
  • По широкия бял свят
  • Мнения: 395
Здравейте, бих искала да попитам дали Ви се е случвало(от компютър - не през мобилното приложение), при опит за проверка на дестинации и последващ опит за резервация, постоянно ми излиза съобщение дали съм "робот" или "бот" и ми блокирва цялата информация до момента и всички понататъшни опити за регистрация. Звънях на телефонът за контакти в wizz, там ми отговориха да си изтрия от настройки в google историята на търсенията, но въпреки това проблемът продължава. При опит да сменя компютърът от къде правя резервации, на второ влизане за резервация след първоначален преглед на цени и дати отново ми се появява същия проблем. Ако някой се е сблъсквал с този проблем и го е решил моля да сподели.
П.П.Извинявам се за дългия пост.
И аз имам този проблем.

# 666
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 327
Има ли проблем с пътуването с изтекла лична карта? Картата е изтекла през януари, в срока, който се признава в ЕС. Въпросът ми е дали мога да чекирам с изтекъл срок на картата?

# 667
  • Мнения: 3 729
Трябва валиден документ за самоличност. Доколкото си спомням, ако документът е изтекъл, сайтът не позволява чекиране. Не пречи да се пробва, може пък да са отпуснали нещо покрай пандемията, но преди нея беше само с валидна ЛК или паспорт.

# 668
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 327
Така си и мислех, благодаря!

А някой с опит- на какъв език да пиша мейл?
info@wizzair.com тук смятам да попитам за изтеклата л.к.

# 669
  • Razgrad
  • Мнения: 55
Здравейте и от мен.
Аз имам друго питане, не съм връщал назад, за да чета дали има подобен въпрос.
Та мисля да пътуваме с децата до Белгия, но таткото е на работа и няма да може да дойде с нас.
Имаме декларация, в която е упоменато, че децата могат да напускат държавата и е подписана и от двама ни.
Не е описано никъде с кого ще бъдат, нито до кога е валидна. Та дали тази декларация ще ми свърши работа?
Благодаря предварително благодаря ☺️ 1

# 670
  • Мнения: 119
Така си и мислех, благодаря!

А някой с опит- на какъв език да пиша мейл?
info@wizzair.com тук смятам да попитам за изтеклата л.к.
За отменен полет съм писала на испански, на този език ми беше отговорено.
Снежина Петкова, декларацията, с подпис и печат от нотариус, подписана от двамата родители са до навършване на 18г на детето/децата, не е необходимо да е вписано къде и с кого ще пътува/т. Правете копие, защото остава при напускане на България.

# 671
  • София
  • Мнения: 11 575
Не знам сега как е за личната карта, но миналата година удължаването беше само за територията на страната и не можеше да се минава граница с нея. На мен за друга компания ми казаха, че искат подмяна. Дано нямаш проблеми и да са разрешили в рамките на ЕС.

# 672
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 327
Ами именно, че не е така в момента. ето тук- https://germany.sophista.info/koi-darjavi-priznavat-iztekli-dokumenti/ 26 държави признават изтеклите лични документи и пропускат на територията си граждани с такива. Обаче самолетите къде стоят в схемата, не знам. Стана ясно, че с автобус не може да се пътува, защото Сърбия не ги признава.

# 673
  • София
  • Мнения: 6 559
Явно има някаква причина да не бъде извадена нова л.к., но в момента в РПУ- тата напливът е спаднал, ако това влияе на решението.

# 674
  • Мнения: 2 465
И освен това може да се подадат заявления за нови лични документи в което и да е РПУ на територията на града.

Общи условия

Активация на акаунт