СЕДМИ клас 2019/2020 - Второ класиране - (20.07. - 26.07)

  • 87 831
  • 2 099
  •   1
Отговори
# 1 635
  • Мнения: 8 559
грейпфрут, знам, че е така. Заобиколена съм от филолози, които не са учители:smile:  И вкъщи си имам такъв.
Но аз харесвам учителската професия и бих се радвала децата ми да станат преподаватели.
Бендива, а защо останах с впечатление, че не искате френски? Детето не беше ли класирано точно в паралелка с френски?
                      Аманда,ти обичаш ли си децата ? Smiling Imp Защото аз на моите забраних дори да си мислят за нещо свързано с педагогика и.....не сгреших!

# 1 636
  • София
  • Мнения: 3 771
Ами...каза по-добре френски, отколкото немски.
Иначе, да, бяхме класирани във френска паралелка по настояване на баща му, но в училище, което беше на дъното на списъка. Просто баща му настоя да преместим тази паралелка нагоре, гледайки бал от първо класиране от 2019 г. явно за без квоти, който беше висок и решихме, че ще остане неприет там...абе тъпотии.
А контретика - бал 404,5, иска английски с руски. Редим английските, 133-то, 32- ро и въпроса е после какво. За 35-то решихме да не го пишем.

# 1 637
  • Мнения: 7 680
Добро утро,и аз съм в чуденка дали да рискуваме мястото си в 2 АЕГ и да участваме за двете места в 1АЕГ с немски и испански.На второ класиране не и достигна 0,5 точки за желаната паралелка с английски и френски.От две деца с високи балове, около 460,приети в ЧУ подочух,че мислят да се пробват на трето класиране за 1 АЕГ.
Добре де, приетите в частните не си ли оставят там дипломата при записването?
Оставят я, но те могат през системата да кандидатстват, защото са със статус "незаписан". Затова трябва трето да е само в гнезда с показване на оригинал на дипломата.

# 1 638
  • Мнения: 1 350
.. Независимо дали ще учат децата математика или езици на този етап и с различен приоритет, това ще им бъде огромен бонус после по време на следването в МУ. Никое средно училище не подготвя в достатъчна степен за КСК в МУ и особено за квотата на момичетата.

Абсолютно не съм съгласна с казаното.
Най-малкото НПМГ подготвя, познато дете - момиче, бе прието и в МА и в СУ (два отделни изпита) с училищна подготовка, не е от изявените им олимпийци. Резултатите й бяха в 1вата половина.
Ако се отгледат списъците с областните кръгове по Химия/Биология, ще открият и други училища.
Нямам намерение да влизам в спор, но смятам, че човек сам си кове успеха.

# 1 639
  • София
  • Мнения: 19 957
Обобщенията са излишни. Ако тенденцията от тази подчинена по един или друг начин на Ковид 19  година се запази, дано не,  за каква мотивация при подготовката ще говорим, щом младежи в МУ София са приети с бал 25 от 36? Това са две тройки на изпитите..Осезаем спад има и при момичетата спрямо минали години.

# 1 640
  • Мнения: 50 765
Има спад, но има редица фактори специално тази година,излишно е да се разводнява темата с приема в МУ. Simple Smile
За протокола, дъщеря ми не познава никой, приет и учащ филология, за сметка на това бая съученици има в МУ и СУ с медицински специалности. Също и архитектура, право, ТУ и всякакви други специалности. ЕГ не им попречи с нищо да успеят Simple Smile

# 1 641
  • София
  • Мнения: 19 957
Happy,  аз затова казах, че се надявам да не става дума  за трайна тенденция, а да се дължи аномалията на това колко странна е годината...И все пак е смущаващ подобен спад, каквото и да си говорим.

# 1 642
  • Мнения: 50 765
За мен смущаващ е факта колко неподготвени са МУ и СУ за ситуацията, която доведе и до аномалии в приема, а за преподаването да не говорим. Надявам се да са изградили план и от тук насетне да не се повтаря. Simple Smile Мисля, че кандидатите няма да изпаднат отново в такава ситуация

# 1 643
  • Мнения: 1 350
Обобщенията са излишни. Ако тенденцията от тази подчинена по един или друг начин на Ковид 19  година се запази, дано не,  за каква мотивация при подготовката ще говорим, щом младежи в МУ София са приети с бал 25 от 36? Това са две тройки на изпитите..
За съжаление е така, но това е заради квотите. Тази тенденция отдавна е такава. Дори се е стигало бал 24 за момче, даже и по-нисък в някои  МУ. Поради тази причина беше въведен мин. бал 25, визирам МУ Варна. При все това има и незаписали се момчета на н-тото класиране, като бройките се запълват от момичета, следващите  по бал, изпаднали извън класирането за момичета. Следването е трудно и единични бройки отпадат. Като цяло успешната подготовка за КСК е ключова за успешното завършване. Тази тема не е основен интерес за повечето хора тук и просто се старая да бъда кратка.

# 1 644
  • Мнения: 8 916
Ох, ако знаете аз как се изкушавам с тези свободни места в НПМГ математика. Че и нищо не бихме рискували, в неговото училище с отворени обятия биха го посрещнали обратно на четвърто.
Добре, че детето ми е неамбициозно към момента и не би се вързало на лудата си майка.
Аз обаче доста ще се терзая правилно ли постъпваме. Хубаво му е училището, на 200 метра от къщи. Обаче как се учи качествено в паралелка с разлика от 200 точки между максимален и минимален бал? Как ще я карат като ще има деца със сериозни пропуски по математика? На кого да обръщат внимание на учителите?
Уф, все аз ги мисля нещата. Баща му хич не се терзае от точно тия въпроси, младежът - вятър го вее на бял кон...

# 1 645
  • Мнения: 561
Между другото за тези, които не са решили със сигурност ходене в училището и усещане на атмосфера, преподаватели, среда е много добър инструмент за взимане на решение. След първото посещение категорично решихме, че това е нашето място по ред причини, за които последствие се оказахме прави. Simple Smile

Като спомена за базата.
Скрит текст:
Хуманитарната гимназия в Пловдив е училище на над 100 години. Няма да се впускам да изброявам важните за България личности, които са минали през нея.
Самата сграда е паметник на културата и респ. това е един от препъни камъните за освежаване на базата. На всичкото отгоре в нея се помещават две училища - основно и гимназия, което предполага 100% двусменен режим.
Тъй като е голяма сграда, в нея е едно от гнездата, в които се провеждат множество състезания олимпиади и др. ученически изпити. И аз съм ходила там по такива като бях ученичка и честно си признавам - бях си казала, че кракът ми няма да стъпи в това училище, щом завърша. Страх ме беше - огромни порти, страшни стълбища, стари коридори, стаи ... Като в замък на ужасите беше в очите ми.
Е, какво беше там за хвърлянето на камък и думата - съдбата ми го върна. Сега поне 12 години няма излезна от тази сграда, макар вече в ролята на родител. /7 вече минаха с баткото, ама и дребната е там/.
Та понякога не базата, а хората вътре привличат.
Не съм споменавал за базата, а атмосферата, преподавателите, средата. Като се запознахме с директора и 6-7 преподаватели, все мили и смислени хора, някакво спокойствие и уют в иначе недобра база (нямат стол, читав физкултурен салон, двор и т.н.) и самата енергия на мястото - на младежа много му хареса, а и мен интуицията рядко ме лъже, направихме избора. Та така, оказахме се сравнително прави в очакванията.
Иначе с поста ти съм съгласен

Ston, при наклонности и липса на голям риск, бих опитал в НПМГ. В случая разстоянието и пътуването са без особено значение.

# 1 646
  • София
  • Мнения: 6 319
Тъй като не съм се интересувала как е било предни години, сега ме изненадват фактите. Има много свободни места, но и много неприети ученици. Винаги ли е така? Дължи се на непреценени правилно възможности на детето или пък какво? Аз знам синът ми колко може и ми се струва странно хората да пишат само елитни училища, при по-нисък бал. За разминалите се на косъм ми е ясно. Да не говорим, че предполагам детето ще се чувства не на място, дори и ако влезе със зор. Разсъждавам си просто. Има паралелки с над 10-15 свободни места. С тях какво става? Закриват ли се?

# 1 647
  • sofia
  • Мнения: 1 604
Ох, ако знаете аз как се изкушавам с тези свободни места в НПМГ математика. Че и нищо не бихме рискували, в неговото училище с отворени обятия биха го посрещнали обратно на четвърто.
Добре, че детето ми е неамбициозно към момента и не би се вързало на лудата си майка.
Аз обаче доста ще се терзая правилно ли постъпваме. Хубаво му е училището, на 200 метра от къщи. Обаче как се учи качествено в паралелка с разлика от 200 точки между максимален и минимален бал? Как ще я карат като ще има деца със сериозни пропуски по математика? На кого да обръщат внимание на учителите?
Уф, все аз ги мисля нещата. Баща му хич не се терзае от точно тия въпроси, младежът - вятър го вее на бял кон...
  Бих се хвърлила към НПМГ😉 Но аз съм луда почти колкото теб😄

# 1 648
  • София
  • Мнения: 3 916
Мерси, момичета! Просто обмислям резервни варианти след 32-ро. Бих писала 31-ро с радост, но 45 минути пътуване...Затова питам за 18-то , макар, че моя не иска немски. Френския по го беше приел.
Има 4 места с френски и английски и 1 френски и испански

# 1 649
  • София
  • Мнения: 2 635
Бендива, а 31во? Гледам има доста места и там, а балът му е доста добър и смятам, че ще се получи за добро училище. Ако е склонен на френски пишете и 18то. Чувам добри отзиви и за 134то и 12то. 7мо не знам как е, но и там има английски паралелки.

П.П. Прочетох за 31во, но 45 мин. не е толкова много, за да се изпусне добро училище според мен.

Общи условия

Активация на акаунт