СМГ "Паисий Хилендарски" - тема 12

  • 82 278
  • 769
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 128
Аз останах с впечатлението, че математиката ще е присъствена и сборна от 2 класа, лингвистиката дистанционно, а за информатика незнам.
Аз лично нямам против присътвените и смесването на класовете.

# 121
  • София
  • Мнения: 2 141
При нас на родителската казаха, че школата по математика ще започне най-вероятно директно онлайн. Аз съм със смесени чувства по въпроса - от една страна като са онлайн се пести време от пътуване, когато школите са в събота. От друга пък според мен присъственото обучение е по-добър вариант /без значение дали става дума за школа или редовно/. Мен смесването на класовете не ме притеснява особено.

# 122
  • Мнения: 29 341
Това онлайн обучение си е чисто отбиване на номера. Не, че учителите не се стараят, напротив, обаче не е като личния контакт. Не виждам каква е драмата, ако се задължат децата да стоят с маски или шлемове и да се раздалечат малко чиновете. Да има дезинфекция и да не се допускат родители в сградата.
При моя син пролетта беше през тиймс без децата да включват камери. Мога да кажа, че за два месеца едва ли има и два пъти да се е включил да отговаря на въпрос.

# 123
  • Мнения: 6 926
На смг онлайн обучението беше много добро. Школите са по желание, т.е. там камери не са нужни да се включват, предполага се, че децата са на школа, защото искат нещо да научат, а не да скатават. Обикновено на школа по математика в 5-ти клас ходят почти всички деца и се събират 2 класа, което са си близо 40 деца. Няма как да се съберат толкова и да е спазена дистанция. Нямайте притеснения за онлайн школите, който иска да научи - ще научи, който скатава, ще скатае и присъствено.

# 124
  • Мнения: 29 341
Не е за скатаването, а за това, че не може онлайн да се обърне внимание на 30+ деца. Като цяло е точно отбиване на номера и кой разбрал-разбрал. Не мога да приема онлайн обучението за равнозначно на присъственото. Независимо от ентусиазма на децата, който след известно време се убива, а неяснотите се натрупват.

# 125
  • Мнения: 7 111
Това онлайн обучение си е чисто отбиване на номера. Не, че учителите не се стараят, напротив, обаче не е като личния контакт. Не виждам каква е драмата, ако се задължат децата да стоят с маски или шлемове и да се раздалечат малко чиновете. Да има дезинфекция и да не се допускат родители в сградата.
При моя син пролетта беше през тиймс без децата да включват камери. Мога да кажа, че за два месеца едва ли има и два пъти да се е включил да отговаря на въпрос.
Евентуално 52 деца (не очаквам в началото децата да бъдат по-малко от 45) как точно си ги представяте, ако курса не се провежда във физкултурния салон или в някоя университетска аула? Не мога да си представа това с раздалечаването на чиновете.
В каквато и форма да решат да провеждат школата, вярвам ще ще бъде пълноценна и ще учат. За класа на моето дете все още не се знае в кой ден ще бъде, но при един от вариантите единствено присъствена е възможността и по-скоро мисля, че ще отпадне по обективни причини.

# 126
  • Мнения: 6 926
Просто годината е такава. По-добре онлайн школи, отколкото никакви. Може да се обърне внимание на 30+ деца в смг. Казвам го от опит, нашите деца имаха пълноценни онлайн часове точно по математика и си бяха доста над 30 в час.

# 127
  • Мнения: 819
Аз мисля,че онлайн школите са толкова качествени,както и присъственото занимание. Категорично при г-жа Надя Кръстева школата по математика (онлайн по време на карантината ) вървеше задълбочено и ефективно.А и децата спестяват толкова много време в придвижване.

# 128
  • Мнения: 2 182
В Правилника има точка за ползване на определени стаи в определени часове за извънкласни дейности. Предполагам, че допълнително ще направят график за ползването им за школи.

# 129
  • В офиса
  • Мнения: 4 016
Преподавателите в СМГ, които водят школи са толкова ценни със знанията си, че бих предпочела да не се губи тяхното време в пътуване, ако школите са в събота. За сериозните деца няма значение дали е онлайн, или присъствено, а другите така и така лапат мухите. Т.е. една комбинация от присъствени и онлайн школи ще е супер.

# 130
  • София
  • Мнения: 3 484
Лично аз съм останала с впечатление, че преподаването в школите е една идея по-академично. Т.е. учителите не държат ръчичката на всяко дете и да му помагат да записва решенията. Не се проверяват тетрадки. Така че аз не виждам разлика дали е присъствено или дистанционно. Не виждам и необходимост да се мешат допълнително класовете.

# 131
  • Мнения: 2 182
В СМГ по принцип не държат ничия ръчичка и не помагат да се записват решенията. Още от 5 клас децата си го могат.

# 132
  • Мнения: 2 687
аз съм за електронни школи, в момента и при 30 деца в стая няма никакви мерки, добре, че са едни отворени прозорци, нито разширени чинове... нищо. (как пък на национално ниво не се измисли подход за 50% деца през комп дистанционно и 50% в клас)

и ми е и супер странно защо родителските среща ще са присъстсвени. по едно време щях да са онлайн и щеше да е много по-добре

# 133
  • Мнения: 9 689
Родителски срещи и школи онлайн, чудесно.
Това 50 на 50 как да стане? Децата, които са вкъщи, ще бъдат ощетени. Ако е избор, тогава е по-приемливо.

# 134
  • Мнения: 2 687
те да ги редуват едната половина едната седмица вкъщи, другата половина - следващата седмица, а първите са присъствено.
разбрах,че педагогически е близо до невъзможното да въвлечеш в процеса едновременно деца онлайн и присъствено, макар че все още не съм го проумяла защо.

Общи условия

Активация на акаунт