Питане за телевизия

  • 6 645
  • 41
  •   1
Отговори
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 638
Здравейте! Искам да си сменя доставчика на тв. Булсат ми скъсаха нервите с калпаво обслужване и с орязване на канали и искам да ги сменя. Дали можете да ми помогнете с информация, много моля. Препоръчайте тв с много канали, предимно филми, също и НВО. Спортните и чалгарските канали не ме интересуват. Да имат бързо обслужване. Интернет ползвам към А1, за сега няма да го сменям.
Насочила съм се към Виваком, ама не съм сигурна още дали пак няма да се натреса. За начало ще ползвам само телевизия. От кой доставчик сте доволни?
Предварително благодаря!

# 1
  • Мнения: 40 307
Аз ползвам интернет + телевизия от Виваком и съм доволна. Имам доста филми, НВО 1 до НВО3, други филмови канали, спортните са HD и това за под 30 лева.  Според мен пакетът на А1 е малко по-лош, но ако има вече интернет от тях вземи си пакет, излиза евтино.
Най-много ме кефи, че мога да гледам филмите когато си поискам кеф ми с малко закъснение, кеф ми на другия ден или даже след седмица.

# 2
  • Мнения: 1 717
Бях на А1 и ги смених с виваком.А1 ме дразнеха с измекярските си номера.Звиниш им за повреда,  те те карат да чакаш на телефона и ти съобщават,  че обаждането ще се таксува.А бе алонкоолу,  звъня ви заради това,  че не ми предоставяте услугата,  от къде на къде трябва и да плащам за това?Освен това,  имаш някакви пакети,  и по някое време спрат някой канал от пакета.Ок,  случва се,  права договори и т.н. Обаче като пуснат нов канал,  за да го гледаш трябва да преподпишеш нов договор с нов пакет за да го гледаш.
Ще видим на виваком как ще е,  но засега съм доволен.Имам всички канали,  а това с гледането на запис и с паузата си е голямо предимство.Няма такъв кеф.Като няма нищо интересно си пускам нещо което не съм гледал през седмицата.

# 3
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 638
Благодаря ви!  Май ще се ориентирам към Виваком.

# 4
  • Мнения: 1 348
Има нов оператор в България.
https://neosat.com/
Разгледайте и неговите оферти.

# 5
  • Мнения: 1 270
И ние сме доволни от Виваком. Те май са най-читави от трите оператора.

# 6
  • Мнения: 4 518
Бяхме на А1, минахме на Нет1 и сме много по-доволни. Интернета лети, превъртам си предавания и ми е супер. Минусът е, че дистанционното им е малко скапано, но се преживява.

# 7
  • Мнения: 3 578
Да ви споделя пресен опит с поддръжка на Виваком, за телевизия, повреден приемник.
Прочетете си подробно общите условия. Там пише, че повреди се отстраняват в 10 дневен срок Сред осигуряване достъп до адреса.
Десет дни е безумен срок според мен, пълен бил графикът на екипите за повреди.
И естествено, като се обаждаш по телефона много се чака и много те мотаят и висиш и може да те побъркат. За старите договори таксата за такова обаждане е еднократна, независимо от продължителността. За новите казаха, че това е променено - проверете си колко се таксуват.
При каквито и да е проблеми все пак, си пускайте писмено искания за компенсация - става бързо и безболезнено и ви намалят от таксата.

Плюсът: от 3 години сме абонати на Виваком, за втори път имахме проблем, първия път беше по наша вина. Няма да ги сменяме, засега, доволни сме от канали и качество.

А, видях че се пише за дистанционните. Новите в момента са много "дървени", по-точно от неприятна евтина твърда пластмаса. Добре, че стария вид с гумените бутони е съвместим и ки жо ползваме.

Последна редакция: нд, 30 авг 2020, 12:18 от Doro

# 8
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 638
И аз се насочвам към тях май. 10 дни за реагиране са твърде много. В Булсатком на хартия са 3дни, на практика са 3 седмици с много ръчкане и повишаване на тон по телефона.

# 9
  • София
  • Мнения: 1 184
Вкъщи сме с оптичен интернет и оптична телевизия към Виваком, доволни сме. Преди две години минахме към тях, наскоро и предподписах договор. Сега имам и добавен пакет с каналите на HBO. Мога да връщам до 7 дни назад, почти не е имало загуба на сигнала. Интернетът ми е 300mb и ми е предостатъчен. Много зависи района, в който се намираш. Най-добре попитай съседи примерно от кого са доволни, проследи какви табла има с услуги, проучи внимателно. Виж и офертите дали са ти изгодни.

Преди бях на А1 супер некоректно се отнесоха и поради влошена услуга, след изтичане на договора, прекратих взамиоотношения. Интересното там е, че ти дават една "карта", която да сложиш в телевизора. За тази карта ми искаха сумата от 10 лева, като не се водеше услуга, а закупуване - по спомени, че мина доста време. След като се отървах от тях - върнах карти, устройства, всичко, всичко. Дори разписах приемно-предавателен протокол. Мина се месец и получих есемес, че им дължа неустойка 200 лева за невърнати карти. Откачих.. отидох до офис с приемно-предавателния протокол и да ги питам защо изобщо ми напомнят за съществуването си, при положение, че съм върнала вс и имам документи. При което.. ми обясниха, че нещо системата била забила, не знам си какво, що. Защо един път тези системи не се прецакат в полза на клиенти, а винаги в тяхна полза? Ако мине номера!! Затова Ви съветвам когато прекратявате договори и трябва да връщате устройства - следете всичко, за да не стават недоразумения.

# 10
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 638
Благодаря ви! Избор кой знае какъв няма, ще помисля още малко.
Със сигурност няма да е А1.

# 11
  • Мнения: 334
Аз съм останала с ужасни впечатления от Виваком, когато през 2011-2012 използвах тяхната телевизия. И честно казано не препоръчвам.

# 12
  • Мнения: 3 578
Това е преди 8-9 години 😃

# 13
  • Мнения: 334
Същите мошеници са. И мои приятели са имали проблеми с тях и то преди 2-3 години.

# 14
  • Мнения: 1 717
Същите мошеници са. И мои приятели са имали проблеми с тях и то преди 2-3 години.

Няма оператор с който да няма проблеми.Избираме най-малкото зло.
Ако знаеш оператор при който никой не е имал проблеми, кажи го и всички да минаваме на него.

Общи условия

Активация на акаунт