НПМГ - 5

  • 60 090
  • 724
  •   1
Отговори
# 480
  • София
  • Мнения: 13 703
Във физическата паралелка (9 клас) съотношението момичета:момчета е 12:14.
Винаги съм се чудила какво е значението на това колко ученика от двата пола има в класа. Защо това е сред водещите критерии за избор? Искрено съм любопитна, не се заяждам.
Всеки дисбаланс в половете не е добър. И учителите го казват Simple Smile Дъщеря ми също е във физическа паралелка и много съжалява, че точно в нейната година се наруши традицията на момчешките физически паралелки Wink Няма смисъл да обсъждаме, че мъжките класове обикновено са "по-точни", а тези на девойките обичайно се славят с типично женски черти. Самата аз съм сърбала попарата на момичешки клас Simple Smile

# 481
  • София
  • Мнения: 7 677
Дам, момчешките класове понякога са си чиста шестица от тотото. 🙂

# 482
  • Мнения: 2 820
Мен ме интересуват други неща за бъдещите петокласници - много ли е високо нивото за изучаване на математика, в какъв обем ще бъде натовареността на децата с домашни, като цяло какъв ще бъде обучителният процес, за да мога да преценя дали НПМГ е лъжица за устата на дъщеря ми.
Иначе големи ученици с разнообразна дисциплина има във всяко едно училище.

# 483
  • Мнения: 47
Никой няма да може да ви отговори, тъй като сегашните петокласници ще са първия такъв випуск.
Мен ме интересуват други неща за бъдещите петокласници - много ли е високо нивото за изучаване на математика, в какъв обем ще бъде натовареността на децата с домашни, като цяло какъв ще бъде обучителният процес, за да мога да преценя дали НПМГ е лъжица за устата на дъщеря ми.
Иначе големи ученици с разнообразна дисциплина има във всяко едно училище.

# 484
  • Мнения: 5 234
И аз си задавам въпроса учителите дали ще намерят подход към по-малките/5-7 клас/ или биха ги третирали като големи. 5 клас си е стресиращ, дори и без да сменяш училище. Ако са свестни учителите и подбрани децата, предполагам, че може и да се получи добро сработване.

# 485
  • Мнения: 35 491
А защо да не намерят? Хората са професионалисти и мисля, че децата ще бъдат посрещнати чудесно, особено че са  първия випуск 5 клас.
Да бъдат възприемани като "големи" не мисля, че е в минус, даже обратното....

# 486
  • Мнения: 19 999
На нас в 4ти клас ни сложиха по англ. учителка, която преподава на студенти и се води много добра. Училището е с усилено изучаване на англ.и това е основен предмет . Не намери подход и я смениха след няколко месеца по настояване на родителите, но и ръководството беше забелязало проблема. Така че си е важно да имат опит с малки деца.

# 487
  • София
  • Мнения: 7 677
И аз си задавам въпроса учителите дали ще намерят подход към по-малките/5-7 клас/ или биха ги третирали като големи. 5 клас си е стресиращ, дори и без да сменяш училище. Ако са свестни учителите и подбрани децата, предполагам, че може и да се получи добро сработване.

Самоцитирам се Wink

Нямам информация за учителите, които ще поемат малките. Бих могла да споделя мнение, ако имам наблюдения върху конкретните, чак когато ги обявят.
А паралелките са математически паралелки. Едва ли много хора имат подробна информация.
Аз лично смятам, че училището и преподавателите знаят какво правят. Учители от НПМГ с години преподаваха на малките в 107 ОУ, както и учители от 107-мо пораснаха и станаха гимназиални учители в НПМГ.
Ушагелов също има опит в менажирането на училище с малки ученици.

Учителите в НПМГ имат опит с малки деца.

# 488
  • Мнения: 14 213
Изхождайки от дългогодишния ми опит с това училище, мога да кажа, че по-академично и с дружелюбна среда училище в София няма!

Никой от фамилията ни не се пропи! Stuck Out Tongue  Sweat Smile
Гледам го и сега племенникът колко е щастлив там - с кеф ходи, с кеф се връща. Имаше мнооого висок успех и предпочете НПМГ пред всяко друго училище.
В това училище отношението към децата е като към личности и така биват и възпитавани.
Не се притесняайте за петокласника, няма да подпира оградата с цигара в ръка!
Успех му пожелавам.
(ако знаете какви неща съм чувала за смг, ама дали са верни ...Innocent Wink)

# 489
  • Мнения: 19 999
А споделете как беше общото ДО? Имаше ли деца в самостоятелно ОЕСР преди да излязат всички дистанционно? Включваха ли ги, изпитваха ли ги?

# 490
  • Мнения: 14 213
А споделете как беше общото ДО? Имаше ли деца в самостоятелно ОЕСР преди да излязат всички дистанционно? Включваха ли ги, изпитваха ли ги?
Аз го оценявам като много добро. В класа имаше само едно дете с хронично заболяване, което си изкара годината дистанционна. Включваха го в часовете.
Присъствените контролни потвърдиха оценките, получени по време на дистанционното обучение. Имам наблюдения върху един от 8-те класове и един от 10-те класове.

# 491
  • София
  • Мнения: 7 677
Нямам забележки, но се надявам да не се повтаря!
Не е имало каквито и да били състресения. ДО по желание не е било отказвано, доколкото ми е известно. Имаше деца, които изкараха цяла година на ДО, такива, които бяха карантинирани като контактни пак бяха включвани.
И все пак, мнението ми е, че това не е форма за обучение в НПМГ. Особено за паралелките с природни науки. Най-вече за тях!

# 492
  • Мнения: 35 491
То като цяло ДО не е удачно за повече от седмица-две.... Дано новата учебна година започне и протече по-спокойно и нормално.

# 493
  • Мнения: 19 999
Дано да няма вече такива вълни на заболели, но все пак е много добре, че са включвали карантинирани и деца със заболявания. Определено това е  точка за НПМГ.

# 494
  • Мнения: 2 561
Кой електронен дневник ползва училището и веднага ли се нанасят оценки/забележки/събития?

Общи условия

Активация на акаунт