Интериорен и екстериорен стил по аматьорски - Тема 69

  • 39 710
  • 750
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 1 632
Ирим ще ти направят само чела.
Другия вариант е фолио с мотив и на цялото чело. Така ще са ти като акцент.

# 211
  • Мнения: 811
...само да вметна, че Vivre пак са в разпродажба от днес. Аз пък бързах онзи ден да поръчам едни килими от тях. Joy
Коментираната маса е 1840 лева.

# 212
  • Мнения: 8 229
Кайсия, тази е с отвор на високо, но отдолу има още зает обем (зад панела) поне едни 15-20см. На мен визуално и тази ми идва малко високо, но на тази стеничка си е добре... Над комод доста по-високо ще се качи.

Нали имаше едно малко прозорче от другия край на стаята точно срещу големите холни прозорци? Там имах предвид да иде комода, не леко в ляво до масата... Може и да бъркам в спомените за разположението на хола Simple Smile

# 213
  • Мнения: 762
Аз бих поръчала нови чела за чекмеджета или нов модул. В краен случай бих го оставила така, мисля че ще е по-добре от лепенки, двойни дръжки и т.н.

MEERA ако разликата в цената е голяма, може да анулираш поръчката и след това да пуснеш нова с намалената цена 😜

# 214
  • Мнения: 2 453
Тия от Вивре нямат връзка с главния мозък. Преди два дена им писах че имам желание да поръчам масата на старата и цена отговориха ми че нямало как, днес цената заради разпродажбата отново е намалена. Те все едно не знаят че ще имат разпродажба след 2 дена.

# 215
  • Мнения: 41 951
Най-вероятно този/тази, която приема поръчките, наистина не знае. Тя/той си гледа системата  толкова. Кога да има намаления решава някой над нея и не я осведомява предварително, а тя го вижда, когато стане. Все пак това е голяма фирма и няма начин всеки оператор да е десижън мейкър и да знае плановете, оборотите, таргетите и т.н.

# 216
  • Мнения: 2 453
Не е точно така късно вечерта видях че след мега разпродажбата им на следващия ден са пуснали код -20%  само че на мен линка към масата ми е на фейвъритс и не влизам през началната страница и не виждам че има код т.е дори тогава цената е била едно 60-70 лв по ниска  отколкото аз исках да платя. Днес този код го няма и си върнаха цената от мега разпродажбата. Сливи ли имаха в устата да ми кажат че в момента с кода им цената е дори по-ниска общо взето отговор отсвирваме нищо не са проверили.

# 217
  • тук и там
  • Мнения: 11 746
Благодаря, peneva ! Flowers Hibiscus Под прозореца обаче  има радиатор -и то голям,заема цялото пространство под прозореца ,за това  и  не става там..Ще я мислим,ама ММ трябва непременно да се консултура в магазина -за височина на която могат да се поставят,ефикасност и т.н..

# 218
  • Варна
  • Мнения: 7 505
Нис, поне сега докато си си писала с тях е минало времето и ще хванеш намалението ; )
Иначе може да им пишеш мейл, за начина на обслужване.
Мислех, че са по-интелигентни, ама не би. Не знам ние ли станахме по-глезени потребители или търгивците гледат все да те прецакат.
Сякаш с американските фирми не е така . Тука много не те бройкат.

***
По другия казус с дръжките. Много хубаво , че има такива безкомпромисни и единственото, което ги устройва е нов модул. Дай Боже да имате възможност все така да си оправяте нещата. Но за мен седи въпроса и в това ,че като поръчаш нов модул, единия остава излишен и така се увеличава боклука на планетата. При това имаш възможност за поне 10 други решения.
А пък най-големите шедьоври, винаги са се получавали от грешки : ) За това и по-креативните решения не са за пропускане, а вкарват и доза уникалност. Иначе на всички къщите им почват да са еднакви и като мебелна витрина.
Честно последните месеци изгледах много видеа за обзавеждане на английски, немски и руски. Ами то все едно и също се показва, даже вече почнах предварително да знам какво ще видя. Joy

# 219
  • Мнения: 41 951
Това е, защото масата се води по модата. Различен е само този, който не го прави.

# 220
  • Бургас
  • Мнения: 1 470
По повод последното мнение, относно модата. Слагам в скрит текст, ако не му се чете на някой коментара ми за снимката

Скрит текст:
     
Искам да купя клинкер за външни стъпала и веранда, но да не са в класическите цветове. Намерих в синьо. Хареса ми и паното, което се получава. Да, ама не. Това нещо трябва да се купи от някъде. Намерих фирма, която ги предлага - в България. Говорих по телефона, казаха да напиша е-mail. Написах. Чаках 10 дни отговор. И днес реших пак да звънна. Не може да ми ги продадат, защото ги няма ли. Не може да ги поръчат, защото било малко количеството и скъп бил транспорта. Добре де, ама поне да ми бяха върнали отговор, че не могат.  Аз ги искам, ще си платя транспорта. Много се ядосах ... думи нямам. Рових, рових и намерих, ама не е в България. Фирма в Италия, ги има тези испански плочки и ще ми ги достави в България до нас. Подобни намерих в Турция. И те ще ми ги доставят до нас. А тези даже не ми отговориха на писмото. Не се прави така бизнес.   

Извинявайте, че е малко извън темата. Много хубави идеи, и като се стигне до купуване и поставяне и ти идва да зарежеш всичко, накрая не можеш да му се порадваш.

# 221
  • Мнения: 9 937
Bar B Q, напълно подкрепям възмущението ти.
И аз в скрит текст
Скрит текст:
Ние тук го играем "на големО", с дребни поръчки не се занимаваме. Играе се за надценка, не за оборот.

Дано да си намериш и читав майстор, но бих те посъветвала да му висиш на главата, докато работи, за всеки случай. Ще се радвам да видя крайният резултат, ако решиш да го споделиш.

# 222
  • Бургас
  • Мнения: 1 470
Първо ще се похваля, ако успея да ги купя и ги видя у нас.

# 223
  • Варна
  • Мнения: 7 505
Барби, Мандаринка : ))) - +1
да добавя :
Скрит текст:
Освен всичко друго, не само не ти връщат отговор, а и с такъв високопарен тон и маниер ти казват ,че дадено нещо го няма или не може да стане, чак ще се пръснат от гордост. Даже няма намек за извинение - не само думи, ами и тона им.  Имам чувството ,че стискат палци да не им станеш клиент JoyJoyJoy
В България да си клиент като частно лице с малка поръчка е престъпление!

Още нещо се замислих - напоследък много ми се случва да пише ,че имат неща на сайта, а да ги няма. Естествено се оправдават с вируса, но никой не си прави труда да си актуализира сайтовете. Аз понеже вече проверявам има ли го нещото, което харесвам в магазина, че да не се разкарвам излишно. Постоянно има несъответствия.

# 224
  • Мнения: 41 951
Добре, де. Ако някоя от вас е собственик на фирма и дойде клиент с досадна малка поръчка, която ще носи само загуби, ще литнете ли да я изпълните? При условие, че клиентът няма да дойде после и да ви стане постоянен клиент.
Иначе да, редно е любезно да откажат и да не те оставят да си висиш в очакване, но иначе е съвсем разбираемо.  В България от оборот не се печели в доста браншове и за да има все пак рентабилност се внасят по-големи количества само от определени стоки. Ама от чужбина ставало? Ми нормално, в чужбина покриват много по-голям пазар и имат изгода да държат такива плочки на склад.

Общи условия

Активация на акаунт