На море в България 2020 г.! - 8

  • 53 146
  • 734
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 681
Само ирландската версия използваме, защото имаше по-малко проблеми при резервации от хора с не британско гражданство, въпреки, че тези неща обикновено си ги пише в условията на резервацията, но не винаги, затова и за хотелите в Турция (и въобще извън ЕС) искаме и допълнително потвърждение от съпорта след резервиране и ако има някакъв проблем с местната агенция отменят резервацията и връщат парите.

Депозита от 15 евро няма да ти го върнат, ако анулираш, имай го предвид, но при много добри оферти не би трябвало да е проблем.

# 226
  • В.Търново
  • Мнения: 6 694
МПМ хотел Астория – ранни записвания лято 2021

Специална оферта за ранни записвания Лято 2021 с 30 % отстъпка за МПМ хотел Астория – Слънчев бряг на база Ултра Ол Инклузив.

Това е оферта от хотела.
https://mpmhotels.bg/bg/hotel/mpm-hotel-astoria/#gallery-row

# 227
  • Мнения: 1 069
Ние закриваме сезона в Равда - Емералд.

Нали съм мрънкало, почвам с минусите Simple Smile

Рецепция - само 2 нощувки??? Ако искам и за 1 ще отида! Не и влиза в задълженията!

Спа - миналата година твърдяха, че правят ремонт на спа центъра, е такъв не видяхме да е правен. Вътрешния басейн е  доста студен, нищо че на рецепция натъртиха, че е топъл Joy
Отделно и мръсен.
Другата част от спа центъра беше ок.

Персонал - хванати от гората горките, любезни, но напълно некадърни.

Апартамент - чист, но амортизирана база.

Халата ми беше с кофти петна. Спалното бельо - идеално чисто.

Ресторант - хаос, никой не гледа гривните и бай Ганя се възползва от липсата на контрол и пи цяла вечер на аванта Joy
Алкохола бешен"пльоснат" на една маса и на самообслужване.


Храна - минала, както и хотела покрай 5*****, но беше вкусна. Ама... ако не идеш рано, хубавата храна свършва и после кИфтета и пилешки бутчета Grinning

Виното - бяло в лоби бара - йок, само червено и розе. Розето уникално - плодов привкус, ягодов. Такова сме пили преди 4-5 години в Магнолиите.

Аааа и тия дето ги е страх от к19 - нямат място тям, персонала не знае нищо за к19 Joy Храната е на самообслужване, прегради няма. Кофти беше частта с леда - оставена една мини хладилна чанта и всеки бърка вътре, кой с щипка, кой с ръце, та пропуснах ползването на техния лед и ходих до лоби бара.

С няколко думи - става, на цената, на която сме го платили, на редовна цена - не бих казал.

Малко и за цвят:



п.с. Яко грееше вчера слънцето (изгорях леко) , водата е приемлива за къпане, въпреки предходните студени дни.

Зимата ще го пропуснем, ще се насочим към Златните.


Рапорт даден Simple Smile

Последна редакция: нд, 04 окт 2020, 08:10 от aiwabg

# 228
  • В.Търново
  • Мнения: 6 694
Кой им дава тези звезди?

Моята приятелка отново са в Грифид Енканто. Дългогодишни клиенти на Грифид. Пускат си имейл към сайта им за оферта. Получават оферта пълен пансион с някакви процедури СПА, включително и за детето. Тази оферта върви по агенциите в момента. Нали знаете какво е пълен пансион. Да имаш право на избор на няколко ястия поне, десерти, салати. Отиват снощи за първа вечеря , предлага се кюфтета от целина за вегитарианци и охлюви за месни. Охлювите предимно се предлагат като ордьовър. Като попарени отива на рецепция за разговор с управителката,  че уж са на пълен пансион, че не се хранят с целини и никой не обича охлюви от тях, особено детето и от години са техни клиенти, а им се предлагат целина и охлюви, че това е абсурдно. Препраща ги към основен ресторант. И о, чудо........богата бюфет маса, по-богата и от летния им престой, но залата пълна с чужденци. Жената, която ги посрещнала била смутена малко, но с уговорки ги настанила. Слезли на рецепция и заявили, че ще се хранят в основния ресторант В ресторанта е имало друго семейство с българска и мъж чужденец. Значи трябва да си отстояваш правото, иначе където мине номера. Не очаквах, че и Грифид ще опитат с номерата. за пореден път чужденеца е на пиедестал пред българите.

Последна редакция: нд, 04 окт 2020, 10:21 от Русалка_1

# 229
  • софия
  • Мнения: 2 915
Кой им дава тези звезди?

Моята приятелка отново са в Грифид Енканто. Дългогодишни клиенти на Грифид. Пускат си имейл към сайта им за оферта. Получават оферта пълен пансион с някакви процедури СПА, включително и за детето. Тази оферта върви по агенциите в момента. Нали знаете какво е пълен пансион. Да имаш право на избор на няколко ястия поне, десерти, салати. Отиват снощи за първа вечеря , предлага се кюфтета от целина за вегитарианци и охлюви за месни. Охлювите предимно се предлагат като ордьовър. Като попарени отива на рецепция за разговор с управителката,  че уж са на пълен пансион, че не се хранят с целини и никой не обича охлюви от тях, особено детето и от години са техни клиенти, а им се предлагат целина и охлюви, че това е абсурдно. Препраща ги към основен ресторант. И о, чудо........богата бюфет маса, по-богата и от летния им престой, но залата пълна с чужденци. Жената, която ги посрещнала била смутена малко, но с уговорки ги настанила. Слезли на рецепция и заявили, че ще се хранят в основния ресторант В ресторанта е имало друго семейство с българска и мъж чужденец. Значи трябва да си отстояваш правото, иначе където мине номера. Не очаквах, че и Грифид ще опитат с номерата. за пореден път чужденеца е на пиедестал пред българите.
Не разбрах защо чужденците са били отделени?

# 230
  • В.Търново
  • Мнения: 6 694
Ами защо, за чужденците богата блок маса, за българите настаняване, FB - пълен пансион, но за вечеря избор между кюфтета с целина ИЛИ охлюви и със заплащане за  Бийч клуб а ла карт, сладкарница, Скай бар, Плажен бар. За това удоволствие да ядат целина или охлюви по 140лв на човек на ден.
А за чужденците в отделен ресторант на богата блок маса. За българите е спрян ол инклузива с бюфет маса и всички други екстри.

# 231
  • Варна
  • Мнения: 17 986
Не разбрах защо чужденците са били отделени?
Вероятно, защото договорите с техните туроператори са железни и няма как да намалят качеството на услугата без последствия. Не е поради някакво имагинерно чуждопоклонничество.

# 232
  • Мнения: 856
Не разбрах защо чужденците са били отделени?
Вероятно, защото договорите с техните туроператори са железни и няма как да намалят качеството на услугата без последствия. Не е поради някакво имагинерно чуждопоклонничество.
Дори това да е причината, пак е грубо към нашенеца и недопустимо като цяло.

# 233
  • Мнения: 681
Несериозно е да се разнасят неща тип "една жена на пазара каза" още повече да се правят заключения на базата на тях и да се говори за разделение на "българи и чужденци" за храна...

От любопитство погледнах и в момента Грифид Енканто предлага "здравословни детокс УЕЛНЕС СПА пакети" с пълен пансион със здравословно "LOCAVORE R70 меню", разработено от шеф Йоргов и ДЕТОКС програми представляващи "ваканция и за храносмилателната система" и "наподобява много на практиката на поста, при който една от целите му е да възстанови енергия от храносмилателната система за повишаване на съзнанието, енергията, имунитета и списък с други предимства"...

https://www.grifidhotels.com/index.php?page=medi-spa-encanto-program-packages

Винаги трябва да се интересувате както точно резервирате, а не да разчитате на някаква си "ваша представа по принцип" и после да си търсите проблема другаде. В случая хотелът дори е реагирал повече от адекватно като им е предложил алтернатива, вероятно за да избегнат разправии, въпреки че не са били длъжни.

Толкова по този въпрос.

# 234
  • В.Търново
  • Мнения: 6 694
Adventure, не си съвсем прав. Това не една жена от пазара, а моя приятелка и се чуваме всеки ден. Те са клиенти години наред на тази верига. Запитването им по имейл е за ол инклузив пакет, в който пише пълен пансион. Само, че в пълен пансион не се предлага само 1 вариант за изхранване, един!!! Един за вегетарианци- кюфтета с целина , и един за месоядни- ОХЛЮВИ! На пълен пансион имаш право на избор между няколко хранения.
И на място се разбира, че за българите пробутват уж пълен пансион, а чужденците в другия ресторант, за да не ги видят българите с пакет ол инклузив с богата блок маса дори повече от летния сезон. В кореспонденцията им с хотела никъде не са им споменали детокс програми, а само спа процедури. Въобще не са на такъв пакет, какъвто е описан в сайта на Грифид. На никакви детокс програми не са там. Предложили са им само масажи. За две нощувки са само. Днес се прибират. Те през агенции не резервират. Оказва се, че и с управителката, с която са комуникирали години наред я няма. Явно са освободили голяма част от персонала, и са оставили една шепа да обслужват Енкантото за зимния период, ако въобще работи и през зимата.
Оказва се, че и други българи са се усетили какво става и са водили разговори на рецепция.

Последна редакция: пн, 05 окт 2020, 10:17 от Русалка_1

# 235
  • Мнения: 681
"Една приятелка каза", което е същото като "една жена на пазара каза" не е аргумент за нищо и въобще не ме ме интересува какво е казал, който и да било, ако въпросната приятелка има някакви основателни оплаквания, което от твоите преразкази изглежда съмнително, има към кой да се обърне от първо лице единствено число със съответните доказателства.

Тук първо не решаваме спорове и второ не можем да ги водим с преразказани думи на "приятелки" за това и онова и трето имай предвид, че разпространяването на категорични твърдения, за които не знаеш дали са истина може да се окаже клевета и в друг случай може да те вкара в неприятности.

Този безсмислен разговор приключи, казал съм си мнението на този етап и не ме интересува повече.

# 236
  • Варна
  • Мнения: 3 955
а става ли '' една жена във фризьорския салон''
А истината е съвсем проста - няма 2 души на този свят които по един и същи начин да харесат едни и същи неща . Със жена ми сме 40 г. в добра хармония пък никога по един и същи начин не харесваме едни и същи неща Simple Smile

# 237
  • Мнения: 893
Не разбрах защо чужденците са били отделени?
Вероятно, защото договорите с техните туроператори са железни и няма как да намалят качеството на услугата без последствия. Не е поради някакво имагинерно чуждопоклонничество.
Точно тук е заровено кучето. Чужденците използват туроператори, а нашенците или директно, или през някой посредник, който взема комисионната и забравя. Чужденеца си има представител на туроператора, който следи за условията, а нашенеца трябва да се жалва на персонала на хотела, който може и да няма вина, защото такива са даденостите и/или командата на шефа.

# 238
  • Мнения: 1 628
И ние закриваме сезона в "Роял Гранд" Каварна.За втори път сме гости на хотела,всичко е на ниво...само тази сутрин спа-то ужасно миришеше на хлор...според тях проблем с машината.
Плажа е кофти, морето е донесло водорасли, но все още се намират ентусиасти за къпане 😊

# 239
  • Мнения: 1 165
И ние закриваме сезона в "Роял Гранд" Каварна.За втори път сме гости на хотела,всичко е на ниво...само тази сутрин спа-то ужасно миришеше на хлор...според тях проблем с машината.
Плажа е кофти, морето е донесло водорасли, но все още се намират ентусиасти за къпане 😊
Може ли повече инфо за спа-то? Басейнът топъл ли е, добре ли е обособен? Заглеждам го за зимни спа уикенди, че ни е наблизо. Досега ходехме в Терма Палас.

Общи условия

Активация на акаунт