Рекламация от Технополис

  • 5 071
  • 19
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1
Здравейте, някой случайно да знае актуален имейл на Технополис на който може да се пусне жалба?

# 16
  • Мнения: 259
Здравейте! И ние имаме проблем с готварска печка AEG, закупена от Технополис. На втората година от ползването и започна да се напуква и лющи бялата боя на рамката на стъклокерамичните котлони. Видимо дефектът идва от некачествено боядисване от страна на производителя.  По принцип аз си поддържам безупречно уреда, използвам препарат, предназначен за стъклокерамиката. Естествено дойдоха от поддържащия сервиз и казаха, че дефектът е козметичен, не пречи на работата на уреда и не влиза в гаранционната поддръжка. Да, ама като дадеш толкова пари, не ти се иска електроуредите ти да са олющени. Писах до КЗП, отговориха, че не е в правомощията им заради гаранционната политика. Предлагат след подаване на жалба до търговеца/Технополис/ , ако няма ефект да подам заявление за извънсъдебно споразумение. Аз ще подам жалба в Технополис, но дали има смисъл? Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?

# 17
  • Мнения: 41 009
Че те не са ли все сребристи?
Иначе аз си имам едно наум за боядисани водопроводни кранове и други неща, защото боята пада точно след около две години. Не мисля, че ще го признаят за дефект, ще изнамерят нещо за неправилно поддържане. То май и в ЗЗП имаше нещо по въпроса, ама не ми се търси.

# 18
  • Мнения: 259
Печката е бяла и рамката също. Да, на тръби да, но тук няма логика да се пука и лющи. Аз говорих с човека от сервиза, той не се опита да ми говори нещо за неправилно използване на препарат, просто каза, че щом уредът работи, не влиза в гаранцията. То е видно, че е некачествено боядисване. Предната ни печка беше Горение, на 18 години беше като нова, дадохме я на майка ми. Явно всичко ново просто е по-некачествено.

# 19
  • Мнения: 284
Въпросът ми е свързан с Техномаркет, но наистина не знам какво да правя. Юли месец купихме на сина Ел. тротинетка Сегуейи и само след 3 месеца и много малко каране започна тресе. На 7 октомври я занесохме в магазина и я пратиха на сервиз. След 2 седмици ми звънят да кажат че имало подмъкнат кабел, не влизало в гаранцията и хоп 250лв. за ремонт. Мъжът ми вдигна малък скандал и от магазина казаха, че ще я пратят до друг сервиз. Онзи ден на 30 отидохме да питаме какво става и ния върнаха след месец и половина без да са направили нищо. В протокола от сервиза дори написали, че има следи от външни наранявания. Направо ми притъмня, тъй като е изключително пазена и няма нито една драскотина. Отгоре на всичко детето днес я включва да покара цифрите на дисплея въртят като луди в спряло положение. По едно време спряха но тротинетката не тръгна. Пращам за рекламация с дребен проблем, а те ми я връщат още по развалена.1000лв. хвърлени на вятъра. Дайте съвет какво да правя, явно с пращане в сервиз не става. Гаранцията за нищо не важи

Общи условия

Активация на акаунт