Лидл 144 - Октомврийски новости

  • 155 158
  • 3 596
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 1 964
Аз да се отчета и тази сутрин с един бърз и спокоен пазар ( в Младост 2 този път Simple Smile) . Килимче за тераса, пуловерче тъмносиньо на -30%, последната възглавница ( уж за ММ, специално с лайка за да спи и да не хърка толкова, но май ще му е височка на него и ще си остане за мен:laughing:.)
Взех да пробваме суджука , нали го похвалихте и пак кроасанчета с масълце.
Иначе , съвсем нормално е да не важат офертите поне 15мин след като си сканирал картата веднъж , защото това би означавало, че аз мога да се наредя с 10 бр салам , и да искам да ми приключват сметката на всеки 3 , за да си ползвам намалението - все пак има изискване да е до 3бр. на пазаруване .  Също така, и понякога 5-10 мин. трае самото сканиране на продуктите и плащане - т.е. 1 пазаруване . Явно не може да отчита на продукт - т.е. на хората да им сканираш кафето( което ти не искаш) , а на теб останаите неща. Но ако са много на зор пък,  могат да те изчакат и ти да им го таксуваш с твоите покупки и да ти дадат парички.
Взех и някакви нови кърпички за баня- 2,29 за 60бр - доста плътни и антибактериални ( за банята доста по -добра работа вършат от универсалните ). Има и за мебели - на същата цена , но май 50бр.

# 586
  • Мнения: 7 777
О,голяма драма. Който не иска да ползва приложението и допълнителните отстъпки в него, да не го ползва. То да кажеш,че всички артикули намалени ги дават с тоя ап, ами не. Всеки е свободен да пазарува откъдето иска, приложението не е променило редовните оферти и цени,че да има такова внезапно негодувание. Пък компанията си е сметнала и риск, и предимства от евентуални продажби, за да реши да го пусне приложението,е направено след проучване от маркетинговия екип. Цели се определена таргет група в крайна сметка. И един зрънчо да ми е безплатен или една боза, е приятно да ги получа, жест е към клиента, дали ги искам, друг въпрос. Най-големият плюс на приложението е онлайн брошурата и дигиталните бележки. Защото хората си хвърлят бележките постоянно,а така ги имат и това е за тях предимство,не за Лидл.

# 587
  • Мнения: 4 195
Е не, месо при якетата е прекалено. Дали наистина после го бракуват, кой знае колко престоява?
Писала съм за друг супер, че охладено месо преди време бях видяла зарязано, но поне при фризера, казах тогава на служителка, а пък тя ми разказа че намирали храни къде ли не, чак се чудя на хората нарочно ли го правят да саботират магазина или е просто от ниска култура?
Не е нарочно, нито от ниска култура, просто голяма част от българите не са дорасли за да пазарят в европейски магазин. Взимат стоки и докато отиват към касата решават, че нямат нужда от тази стока, или че няма да им стигнат парите и я оставят на най-близкия рафт, магазинерките да се оправят. Разгънат някоя дреха и я оставят така на щанда...
  Естествено, че ще го бракуват месото, по-голямата част от бракуваните стоки са по вина на клиента... виждал съм разопаковани инструменти с липсваща част от тях, пробити пакети вакумирано кафе, изядени наполовина кроасани, както и други хранителни продукти. Счупените от клиенти в магазина шишета, бутилки и кофички са за сметка на магазина, при ревизия ако има липсващи артикули, липсата им пак се поема от магазина. Върнатите стоки също се бракуват, както и непродадените до края на работното време закуски и изпечения в магазина хляб. Това е сериозен европейски магазин, но за съжаление голяма част от клиентите му не могат да ги нарека европейци.

# 588
  • София
  • Мнения: 1 244
Уж чета внимателно всичко, но май нещо съм изтървала...
Дали обезмаслителят W5 в оранжевата опаковка е спрян?? В два филиала проверих - само Медикс..Rage

# 589
  • Мнения: 462
Току що се връщам от Лидл ядосана.....Няма от свинското филе,няма Рафаело,няма свинка плешка....Взех 2 пакета кафява захар и от деликатесния салам Дулано....и на касата ми намаля само кафявата захар след маркирането на картата,а салама не....Та се прибрах с един хляб и 2 пакета кафява захар......

# 590
  • Мнения: 12 390
.. и на касата ми намаля само кафявата захар след маркирането на картата,а салама не...
Ех, хич не е хубаво това, което споделяш! Sad  И все повече се убеждавам, че трябва да ми стане задължителен навик да проверявам на място, ако е трудно по време на маркиране, то задължително след.

# 591
  • Мнения: 5 637

Иначе , съвсем нормално е да не важат офертите поне 15мин след като си сканирал картата веднъж , защото това би означавало, че аз мога да се наредя с 10 бр салам , и да искам да ми приключват сметката на всеки 3 , за да си ползвам намалението - все пак има изискване да е до 3бр. на пазаруване .  Също така, и понякога 5-10 мин. трае самото сканиране на продуктите и плащане - т.е. 1 пазаруване . Явно не може да отчита на продукт - т.е. на хората да им сканираш кафето( което ти не искаш) , а на теб останаите неща. Но ако са много на зор пък,  могат да те изчакат и ти да им го таксуваш с твоите покупки и да ти дадат парички.


3 броя не е само на пазаруване, а еднократно за цялата седмица и за твоят акаунт. И да искаш след 15 мин да влезнеш за още 3 бр не става. Купона е еднократен.

# 592
  • Мнения: 12 390
dani-ela-80, бъркаш май купон и оферта! Wink Погледни 1 стр. Информацията е повече от ясна и прекрасно подредена!

# 593
  • Мнения: 5 385
Аз забелязах, че Касовите бележки могат да се трият, но покупката остава в история на пазаруването. Т. е. пише на коя дата, къде е пазарувано, общата сума похарчена и дали е използвана/изтрита скреч картата. И реда на съобщението стои. Горе в десния ъгъл се мъдри надпис "Изтрий всичко", което ще премахне цялата история на пазаруването барабар с бележките.
Та хубаво би било да може да се трие според избора на потребителя от списъка.
Лидъл спокойно мже да си пази инфото за похарчените суми и в кой филиал е пазарувал клиента с маркетингова цел.

# 594
  • Мнения: 515
На мен също ми е удобна хартия за печене на късове. Ама ние последният път взехме такава от Метро. Следващият път - от Лидл, щом има и там такава.
А защо си сваляте/скрийншотвате бележките от приложението? Rolling Eyes арр-а нали ви ги пази така или иначе и си имате достъп до тях. Аз мисля да сканирам баркода само при продукти с гаранции и ако съм взела нещо от офертите или купоните. За всяка покупка ми е излишно. Макар че ще е "хубаво" да видя какви пари оставям всеки месец при положение, че основно от там пазарувам Joy

# 595
  • София
  • Мнения: 552
Идвам с питане за ютиите. Стават ли? Някакви отзиви?

# 596
  • Бургас
  • Мнения: 5 806
Моята е на парчета хартия за печене и съм супер доволна. Точно ми е за тавата  (е малко стърчи подгънато) , не ми се зацапва и запича баница или разни тестени неща (за тях ги ползвам), ама аз отскоро ползвам и само такава имам. Не мисля тази за рязане , че бих я предпочела , да меря, да режа...ами туй си е труд и време. Че и много парчета има нарязаната и е на добра цена си мисля. За какво ви е руло да режете не знам. Имам и по-голяма тава, ама мнооого голяма и там слагам две парчета, застъпвам ги, няма никакъв проблем за печенето.
Фани, цената на рулото беше доста по-изгодна от тази на разпарчетосаната хартия. И не е задължително да меря и да режа точно - хванала съм си цаката, определям на око колко ми трябва и късам с едно рязко движение. Ползвам различни по големина тави и съдове и тази на парчета пасва само на тавата от фурната, което не ми е ОК. Та си тъжа за лидълските рула, ползвайки междувременно други Wink


При нас днес: суджук - 2 тарелчици се мъдреха във витрината, Рафаело - тц, доста място отделено за него, но само етикет. Плешка и филе не съм търсила, но що ли си мисля, че и с тях щеше да е същото... Иначе началства софийски обикаляха из магазина! Та кроасанчета, бозичка, суджук за сушене (който ще иде в тавата с една зелка и половин патица) и още това-онова - напълниха се 2 торби и имам отстъпка за сок, пък ми се щеше на тортилка. Ама и утре е ден де, така или иначе имам още неща за купуване, дето не ми се мъкнеха днес Grinning


А за зарязаните от клиенти хранителни стоки, е споделяно, че всичко се прибира за бракуване, защото не се знае колко време е престояло и кой как го е пипал.

# 597
  • Мнения: 11 784
Да, и аз мисля да ползвам приложението или при пазаруване с оферти, или за съхранение на гаранция, не на всяка бележка.
Ютиите- назад съм писала, че съм доволна от безкабелната, залепна нещо на нея и с гладене на няколко мокри кърпичко го изчистих, предполагам че незалепващото покритие е добро и на кабелните ютии.
А цената и на хартията на късове ми се струва много добра за количеството ѝ, като сравнявам напримерно цена на Фино (когато вземам на оферта от Ф.). А като качество е много добра, нямам забележки.
И все забравям - 5 лв за 200 грама ли беше бадемовото брашно, когато го предлагат?
Скрит текст:
Най-накрая реших да пробвам да правя бананово-ябълково-ореховите ми сладки и с бадемово брашно, взех едно 200 гр за 5.60 от Ф.).

# 598
  • Русе
  • Мнения: 2 718
Имам ютията от Лидъл от преди повече от година, нямам забележки, парата си работи, определено съм доволна.

# 599
  • Мнения: 6 727
Много неудобно става пазаруването с телефон. Подреждане на продукти, ровене в чантата за телефон, ровене за портфейл, евентуален риск от изпускане на телефона, защото не сме Шива, после суматоха около прибирането. Отделно по време на вирус гледам да не си пипам често телефона.

Общи условия

Активация на акаунт