Лидл 144 - Октомврийски новости

  • 155 084
  • 3 596
  •   1
Отговори
# 1 305
  • Мнения: 8 490
В нашия филиал на мястото на бонбони "Рафаело" имаше бележка, с която се извиняваха, че поради неочаквания засилен интерес към бонбоните, те са с изчерпана наличност и предлагат друг вид бонбони . Това беше в петък. Понеже "Рафаело" не ми бяха в списъка за пазаруване в понеделник не знам дали е имало наличност и тогава.
В петък имаше много хора и то около 15ч, (често ходя по това време, за да избегна опашките и никога не е имало толкова хора), работеха всички каси. Явно интересът към купони и оферти "Лидл плюс" е голям.
Кафявата захар и пастата "Комбино" са от стоките, които купувам и без промоции, сега се възползват да спестя малко. Simple Smile
Термо дънките ще погледна и аз другата седмица, благодаря за споделеното мнение.

# 1 306
  • Мнения: 76 140
Е ми тропайте с крака и се тормозете с това колко било нечестно!
Големи хора сте, а като децата приемате, че едва ли не си ви е изконно право да имате Рафаело на по-ниска цена!
Има куп мотиви, поради които купона може да изчезне. Не ви е обещано никъде, че ще има наличност щом има купон!

Почти всеки търговец изписва текст, че по време на промоция , може да променя условията по промоцията.

Така че съм напълно съгласна с Ангела по този въпрос...пет дена мрънкане за това Рафаело....ми пораснете!

Знам че имате право да пишите защото е по темата. Прескачах и за тези дни почти не съм писала. Ама малко ми е прекалена реакцията ви....лично мнение.

Сега може да продължите да се оплаквате, прескачайки моя пост.

# 1 307
  • Мнения: 1 316
“Какво искате господин Клиент? Да го направим необходимост или да го направим плюс?”

Е, направиха Плюс, даже буквално така се казва 🙃 и бонбони Рафаело не са точно необходимост.
Необходимост (за мен) беше да не махат дизенфектантите, индивудалните опаковки на печивата, да стегнат контрола с опипването и ръчкането, да ограничат струпването в магазините...но това струва пари.
А това с изчерпването, че и драмите, означава че пазарната им стратегия в нашите условия е гениална.

# 1 308
  • Мнения: 12 722
И аз чакам да прочета нещо за някой продукт - не  и не. Само за бонбони се говори.

# 1 309
  • Мнения: 2 680
Аз пък очаквах за това да се говори, нормално е, ново е. Все пак е по темата. Дано да работят и по проблемите, защото персонала съвсем ще откачи.
Интимния гел завръща ли се с помпа или беше само промоционално?

# 1 310
  • Мнения: 76 140
Да се говори...но на имейл или във формата за контакт на лидл.
Тук едва ли ви четат от съпорта/ръководството...

# 1 311
  • Мнения: 2 250
Те от ръководството със сигурност знаят, не ми се мисли персонала в магазините какви постоянни въпроси и недоволство търпят,няма начин да не е стигнало и нагоре по веригата

# 1 312
  • Мнения: 11 784
Вчера взех най-накрая и от малките рула (два броя в опаковка) кухненска хартия Флоралис - харесва ми (сравнена с Емека и Цева).
И отново замразено тесто за пица, че е хубаво по моите критерии и за мекици.

# 1 313
  • Мнения: 7 031
Някой има ли проблем  с регистрацията? Не пращат ли вече смс на телефона? Много им куца приложението. Че няма къде и на кого да си зададе човек въпроса. Работното време е само в делничен ден.

# 1 314
  • Мнения: 4 329
Всяка промоция е до изчерпването на количеството, но не на количеството в складовете на веригата, а на предвиденото количество за съответната оферта. Няма как да пуснат всичко налично на по-ниската цена, за това се появява артикула след промоцията. Голяма драма наистина.

# 1 315
  • Мнения: 2 147
Може ли да се връщат хранителни продукти, закупени от един филиал в друг филиал?

# 1 316
  • София
  • Мнения: 359
Искам да похваля кърпичките за кухня. Снощи реших, че ще правя лютеница в кухнята. На финала около котлона изглеждаше като след война, обаче само с 2 кърпички и без много търкане всичко светна. Определено ще заредя още да си имам 🤗

# 1 317
  • Мнения: 11 784
За пресни петна кърпичките за кухня наистина са добри, потвърждавам го и аз - при пържене нещо ми залепна отвън на дъното на тигана и от там - на стъклокерамичния котлон, но нямаше как да спра готвенето; после само с такава кърпичка и малко търкане с нея махнах залепналото, а си мислех, че за него ще ми трябва и препарат, и стъргалка.

# 1 318
  • София
  • Мнения: 359
Ами моите петна не бяха чак загорели, но по плота и гърба на кухнята си бяха засъхнали от топлината, но кърпичката ги изчисти 😊
Пък и не вадих обезмаслителя да търкам с него, после 100 пъти да плакна.

# 1 319
  • Мнения: 11 784
При мен беше изгоряло върху котлона и мислех, че ще трябва нещо по-силно като действие, защото преди за стари петна само с кухненските кърпички някои по-малки се петна махнаха, но трябваше и препарат за стъклокерамика за други по-упорити.
Въобще не трябва аз да се оплаквам от Лидл - напоследък все на хубави продукти, предлагани там попадам - и кърпичките са добре, и хартията за печене наскоро пробвах, хареса ми и тя, сега и кухненската такава, замразеното тесто за пици и т.н. С две думи, хванаха ме за по-постоянен клиент така 😄.

Общи условия

Активация на акаунт